19 november 2010

Litt mer fra det nye kjøkkenet.

Dette bildet ble jeg veldig fornøyd med. Kartell lampen med det nydelige gyldne skinnet ;)
Dere har lurt på om jeg koser meg på kjøkkenet... JA! Det gjør jeg virkelig. Jeg har nå splitter nytt kjøkken for aller første gang i mitt liv. Jeg har også ventet lenge på at vi skulle pusse opp kjøkkenet, derfor er det ekstra moro å vise det nye kjøkkenet. ;)

Skapet som står bakerst på dette bildet er et eike skap som tilhører spisebordet. Det ble litt stusslige på det nye kjøkkenet syntes jeg. Men så fikk jeg ideen med å tapetsere veggen i skapet og vips, så passet det inn.

De to hvite høye lysestakene fant jeg på Plantasjen en gang. De kommer jo helt til sin rett med sorte "Croco" lys fra Skeidar. De svarte lysestakene oppå er noen i messing som jeg har sprayet svarte. Det samme har jeg gjort med "Stettskålen" som var gråbrun.

Lysestakene....

Til slutt veggen med kjøle/frys og stekeovn. Pluss mikro. I tillegg er hele denne veggen skaper. Så nå har jeg god plass til alt mulig som skal bo i et kjøkken og ikke i en kjellerbod, slik det var før.

Ha en strålende flott fredag ;)

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Så lekkert kjøkken (grønn av missunelse)ikke vanskelig og skjønne at du trives der:) Deilig og komme over en blogg hvor det blir brukt andre toner og mønstre en hvitt på hvitt og andre hvite toner!

    SvarSlett
  2. Du fortjente ett nytt kjøkken snuppa......gleder meg til å se det in real life;-)

    Ha en flott helg, kos dere i 40 års laget dere skal ha....og Hils Kjærsten og ta en en skål fra meg til Han;-))

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott kjøkken du har fått. Gjennomført lekkert. Tøft. Stilig. Gratulerer med så fint kjøkken. Ha en super helg.

    SvarSlett
  4. Sååå lekkert kjøkken du har fått deg. Her hadde jeg lett flyttet inn, og vært veldig fornøyd.

    Fikk veeeldig lyst å pusse opp kjøkkenet hos meg selv, men det står et stykke nede på listen med alt som skal gjøres.

    Ønsker deg en strålende flott helg, og tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg, klem.

    SvarSlett
  5. Eg sier det enda ein gang: LEKKERT!! Og knallfin lampe. Ha ei flott helg. Klem

    SvarSlett
  6. jøss - det var et helt nytt kjøkken gitt :) Lekkert lekkert... Tenker det var verdt å vente på :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  7. Å så lekkert!!
    Stilige lamper, stilig innredning, lysestaker, ja alt!! helt topp! du er flink;)

    SvarSlett