26 november 2010

En tavle blir ny.

Jeg fikk denne søte tavlen når jeg abonnerte på et blad en gang i våres. Men når den kom i posten fikk jeg den liksom ikke til å passe inn noe sted. Jeg prøvde meg frem men ble bare ikke fornøyd. Så den endte ned i kjelleren. Men i går da jeg skulle ned å hente ved så jeg den igjen og fikk en ide.

Ja, gullsprayen som jeg har til et annet prosjekt, ble hentet frem til tavlen.

Vola, sølvramme ble til gull og skal få bo på lilledo. Rommet med gulltapeten. He he, der kommer den til å passe helt supert inn.

Ganske flott ramme på tavlen.

På bilde så henger den i stuen. For jeg måtte se hvordan den tok seg ut. Jeg ble veldig fornøyd.

I dag laver snøen ned her hos meg. Ikke så lett å jobbe med det andre prosjektet mitt som skal bo på soverommet. Å spraye i -8grader og snø er ikke ideelt men jeg er utålmodig så jeg har "gjemt" prosjektet inni en kasse. Så får vi se hvordan det blir ;)

Ha en nydelig dag ;)

18 kommentarer:

  1. TUSEN TAKK !! Du er en sann bloggvenn :)

    Hi hi jeg er også i gullmodus.Sprayet alt gull en periode. men nå er jeg mer knallfarger :) Her går det i perioder :)
    Doet ditt er jo så kuuuult fra før så regner dette ble prikken over i en :)
    Ha en fin helg vennen ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. ..oj så stilig - syns det ble kjempe fint jeg..

    ..jepp gleder meg til helga - spendt på salget!!..

    Ha en finfin fredag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  3. SÅ stilig;-) Er kjempefornøyd med at du er litt aktiv å blogge igjen...som du vet...så er jeg jo litt avhengig av bloggen din;-)

    Ha en trivlig adventshelg;-)

    SvarSlett
  4. Hehe - ja kulden har virkelig kommet for å bli merker jeg... Jeg frykter en lang vinter :(

    Håper du har funnet helgeroen... Her har mannen jobbehelg :( *hat* Gleder meg veeeeeeeeeeldig til han er ferdig i den dumme jobben, og skal være hjemme med oss noen uker :D

    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Så fin tavlen ble :-) Liker mer og mer gull igjen :-) Kjøpte ett stort gammelt speil for en stund siden..og tanken var hvit..men tror den skal forbli i gull og heller male det brume som er på den i gull også :-)Takk for inspirasjon :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Den ble jo kjempefin. Flinking. Jeg òg får plutselig ideèr om hvordan jeg kan fikse på ting og tang. Oftest når jeg ikke får sove om natten, da er det koselig å la tankene spinne, så en glemmer at en har vondt.

    Ønsker deg en koselig adventshelg, klem ann helen.

    SvarSlett
  7. Kjempe fin ble den! Gøy å ta frem "gammelt" og gjøre det til nytt;)

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Bare innom for å ønske deg en flott første desember :-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei hei - bare inne for å ønske deg en finfin torsdag! - her er det vaske dag!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  10. Så flott den ble og passer helt knaill inn på Doen hos deg! Klem sissel

    SvarSlett
  11. Oi, dette kommer til å bli knall bra på lilledoen!! Jeg synes gull er stilig, men får det liksom ikke til her hjemme... Det passer ikke inn... Eller er det jeg som er vanskelig?? *Smile* Har enda den gull sprayen som du tipset meg om stående på boden... Ubrukt... Men det kommer vell en gull periode her i huset også. Så koslig at du ønsket meg god tur. Vi hadde det helt topp!! Og litt shopping ble det jo ;0) Kos deg så masse!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  12. Dæven, her er det visst lenge siden jeg har vært! Først nå sr jeg at du er igang igjen, KOSELIG:) Den rammen like jeg godt, både før og etter:) Det er ikke helt lett med den sprayingen, vet aldri helt hvor jeg skal stå jeg helder... nå om vinteren;) Blir spennende å se hva som skjedde i boksen!

    Ha en fantastisk desember helg!
    Klem♥

    SvarSlett
  13. BLe stilig:) Synes det er kult at gull blir mer brukt igjen!

    SvarSlett
  14. Hei, så koselig at du kikker innom min nye blogg ;O)) Litt treg med kommentarene fra min side....
    Misunner deg din pistolvase, den er bare så kuuulll!
    Kjøkkenet ditt ble kjempelekkert!
    Tenker du koser deg med nytt kjøkken til jul!
    Tavlen ble stilig i gull også!
    Ta vare på deg selv!....og kos deg i med juleforbredelsene!...ikke stress!...det er ikke verd det! ;O))

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  15. Hei hei - titter bare innom for å si hei!!..har du det bra!!?

    KlemKKann

    SvarSlett
  16. Hei! Eg er innok for å ønska deg ei fin og triveleg jul. Kos deg. Juleklem fra Sigfrid

    SvarSlett
  17. Titter innom for å ønske deg en riktig god jul!! Håper alt står bra til med deg!!
    *Jule-klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  18. Håper alt er bra, og ønsker deg et riktig godt nytt år.
    Klm Laila

    SvarSlett