18 november 2010

Det splitter nye kjøkkenet!!

Taadaa!! Her er det nye kjøkkenet vårt. Bildekvaliteten ble helt rar så beklager dette, aner ikke helt hva jeg har gjort. Men disse første bildene får nok bare være sånn. Kanskje jeg rett og slett er litt utav blogge treningen?
Men altså her er kjøle og fryseskapene våre. Black and lekker, hvis du spør meg ;) I fryseskapet kan du få isbiter og i kjøleskapet får du kaldt vann, eller vann med kullsyre. Vi har helt sluttet å tappe vann i fra springen ;)

Her skimtes ovnen og mikroen pluss mannens leketøy(!?!) Kjøkkenviften.

Det store spisebordet er ikke helt nytt, men det er jeg veldig fornøyd med. Oppå ligger den nye hvitmønstrete voksduken. Lampene som skimtes er i fra Kartell. Hvite med gull inni. Lekkert.


Jepp, her er en fond vegg og den synes jeg er knall tøft. Hvitt og svart, litt psykedelisk mønster men helt oss. Tapeten er litt hvitskimrete og det svarte mønsteret er i fløyel. Den samme hvitskimrete tapeten på resten av kjøkkenet. Vasen på bordet er cocon fra Holmegaard. Den er jeg veldig glad i og ønsker meg en lik i svart også.

Vi har valgt å ikke ha overskaper bortsett i fra disse to glass skapene med frostet glass. De rommer glasser, krus og kaffekopper. Den lekre steinplaten som heter Black galaxy. Sort med gullskimmer i. En herdet glassplate over koketoppen for å beskytte tapeten. Lett å holde rent.

Her er viften når den er åpen. Den går ut av seg selv og slår da på to lys. Kan tro diskusjonene gikk hardt for seg da Høvdingfuglen bestemte seg for at denne ville han ha. Den var dyr men vi greide faktisk å få kjøpt den for under halve prisen ;D
Ikke er den heller medlem i vår forrige viften jaktlag, noe som virkelig er en lettelse for meg.

Den hvite glossy innredningen er fra HTH og skuffene kommer ut av seg selv hvis du såvidt tar på dem. Litt av problemet med det har vist seg at jeg da "dytter" på alle skuffene i huset, fordi jeg har blitt så bortskjemt her på kjøkkenet. Høvdingfuglen (mannen) lo godt av meg da jeg dyttet og dyttet på nattbord skuffen uten at den gled opp av seg selv. Hi hi.

Det var bildene for i dag, men det kommer flere snart ;)

9 kommentarer:

  1. Jeg sier bare WOOOW, lekkert.
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Fytti grisen så innmari tøft!!!!!!!

    ha en strålende flott dag unge dame;-)

    SvarSlett
  3. Det var et stilig kjøkken. Her kan du virkelig kose deg nå.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. RÅ LEKKERT!!! Jeg er imponert, dette ble jo bare så TØFT!! Og for en FORSKJELL fra det gamle!! Skjønner ikke annet enn at her må du jo trives :0) He..he..he... Så eg bomma på veggen *Smile*
    Kos deg så masse med ny kjøkkenet!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. Oioii stilig kjøkken! deilig å være ferdig kan jeg tenke meg???:)

    SvarSlett
  6. Dette var utrolig Lekkert! Liker absolutt alt jeg ser her.Faktisk så har jeg aldri før sett en lignende kjøkkenVifte,så skjønner at denne er Populær ja..
    For ikke å snakke om den sorte lekkerbisken av kjøleskap..
    Stilig og gjennomført alt og den benkeplaten og Tapet fondveggen var råå!
    Skjønner at dere koser dere her.Ha en fin Torsdagskveld,klem sissel

    SvarSlett
  7. Å fy fillern så flott!! Dette var bare så lekkert !
    Du nikoser deg vel på kjøkkenet nå !? Ha ein fin dag(eller kveld er det jo blitt nå!) Klem.

    SvarSlett
  8. ..gurimalla så lekkert, lekkert, lekkert - helt super fantastisk!

    Ha en finfin fredag på det flotte kjøkkenet ditt!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  9. Lekkert :-) Så gøy med en blogg som ikke bare har Madonnaer og hvitt ;-)Legger meg til som følger jeg ;-)

    SvarSlett