25 november 2010

"Annie, get your gun!"

For et par dager siden ringte det på døren her. Det var postmannen som kom med en pakke til meg. Spennende, hva kan det være? Slik så pakken ut,med et "fragile" klistremerke på.

Oj, hva er det jeg ser?

Hurra! 3gun vasen min. Den bestilte vi fra Amerika og i løpet av en rask uke så var den her.

Er den ikke tøff? Okey, jeg skjønner jo at denne ikke er alles cup of tea. Men jeg synes faktisk at det er fint at våpen kan brukes til å sette blomster i, og ikke det de oftest bruker de til. Nå er faktisk ikke dette noe nytt her hjemme for jeg har en vase som er laget av en stor messing patron. Men den får jeg vise frem en annen gang.

Det var på en juleshopping tur til Gøteborg i fjor at jeg så en sånn for første gang. Greide jeg å få kjøpt den med meg da? Neida! Men nå har jeg fått meg en.

Min kommer fra.... Ja nettopp ;)

Her med de eh.. vakre røde plastrosene som følget med dem. Jeg merker at jeg har fått et større behov for å legge til elementer med humor i interiøret her. Da jeg begynte å tenke over hvorfor fant jeg ut av at det nok kommer av at jeg har vært så mye dårlig av sykdommen i år. Jeg trenger ting som gir meg et smil eller en god latter når jeg ser på de. Da blir hverdagen litt mindre alvorlig ;)
Det er glede i de små ting, sier nå jeg.

Tusen takk til alle dere som har kommentert hos meg, jeg setter stor pris på det ;)

Ha en glad torsdag da dere ;)

7 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER vasen!!! Helt my cup of tea også;) Grattis så mye... Får vel bare begynne å spare jeg også tenker jeg;) Klems

    SvarSlett
  2. Sånn som jeg har lært deg å kjenne her inne er nok den vasen helt deg, artig sak.
    Humor er veeeldig viktig når man er syk det kan jeg skrive under på.
    Ha en fin dag, og husk å ha litt rolig egentid.
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) Det er slike små oppmersomhetsgester man trenger i hverdagen...
    Lille Stine ser ut til å bli stadig bedre og da er vi mer happy alle mann. Litt syting og klaging på kvelden bare, og hun sover absolutt ikke alene på natten, men men :) Det går seg vel til det også...

    Vasen var skikkelig stilig... Blir nok lekkert med forskjellige typer av fargerike blomster i den :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  4. Godt at du fikk tak i en vase som gjør at du blir i godt humør. Jeg må nok nøye meg med å bli i godt humør av blomstene i vasen. Det er bra at vi er forskjellige, men kan glede oss over at andre har noe å glede seg over. Gratulerer med ny, veldig spesiell vase. Har sett den i en blogg før, el var det et interiørblas? Samma det.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Vil ha !! Nydelig :) kan du ikke stemme på meg søta :)

    påhttp://boligpluss.no/blogs?page=7

    takk takk

    SvarSlett
  6. hehe, Den vasen var veldig deg, og veldig tøff;-)

    Ha en toppers kveld

    SvarSlett
  7. RÅSTIIILIG!!

    Fin fredag til deg, klem ann helen.

    SvarSlett