13 oktober 2010

Varsku her!!!

Det er nok ikke sprengstoff som skal gå av, snarere tvert i mot!
En utslitt, sigen bloggedame som plutselig fikk interiør og blogge tendensene sine som eksploderte, rett og slett.
Det startet med at jeg måtte gå ned i kjelleren for å hente en ny håndsåpe. Ikke noe revolusjonerende det akkurat, mer en dagligdags hendelse.
Mens jeg var nede i kjelleren fant jeg noen ting som skal kastes. Så mens jeg kikker i denne esken med ting som skal kastes, og kikker meg rundt for å holde et lite øye etter edderkopper. Vi har av og til besøk av noen "pettere" her som gir meg alvorlige frysninger på ryggen, og de kan jo, (for alt jeg vet...) ligge klar i et bakholds angrep. Gedigne er de, rette og slett, tenk å få en av de på skulderen..."Grøss"
Men nok om ekle krypdyr og tilbake til esken. Blogge energien min og annen form for energi har virkelig vært laber. En stund lurte jeg virkelig på om bloggen min var i ferd med å dø... I hvertfall av ensomhet og stillhet. Esken ja...
Jeg begynte å rote litt i denne esken og da... Sånn helt plutselig fikk jeg en blogge ide!!
Opp med noen ting og ut med sprayboksene. De ble så lykkelige kan du tro. Etter en stund måtte jeg ned i esken igjen, opp med noe annet og sprayflaskene jublet videre. Men så kom jeg på at jeg hadde jo glemt såpa. Det var jo derfor jeg hadde tatt turen ned til kjelleren. Når formen er dårlig er husken enda verre. Så en tredje tur ned til kjelleren og opp med noe annet. Tror du jeg husket såpa??

He he, neida så en fjerde gang måtte jeg ned. Egentlig så var det å hvile jeg skulle, ikke leke jojo i trappen. Men lykken min var stor. Jeg hadde jo fått en interiør,blogge ide. Jippi!!
Så helt utslitt måtte jeg gå å legge meg men hentet frem en bunke interiørblader og koste meg. Lykken er jammen de små tingene.

VARSKU HER!! En bloggedame i farta ;D

Blidet tok jeg på ferie i Tyrkia.

4 kommentarer:

  1. *gnir seg i øynene* Jøss - virkelig var det ikke en oppdatering fra fugledamen :) *jippi*
    Savner deg når du er borte vettu - og nå er jeg veldig spent på hvilke resultater denne ideen din fikk til slutt :)

    Ta vare på deg selv!
    *klemmepå*

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for hilsen fra deg.
    Det er så kjekt å se deg innom bloggen. Titter stadig om det kommer noe fra.Jeg kan godt relatere meg til det du skriver. Har perioder jeg er så utmattet og full av smerter ,
    da hjelper det lite hvor mye en vil gjøre ting.
    Jeg er ikke flink nok til å stoppe opp i tide og så går det galt.
    Merker og dette at jeg glemmer veldig i slike perioder.
    Jeg nyter de dagene jeg kan men formen går opp og ned.
    Ta godt vare på deg selv.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei
    Tusen takk for hilsen fra deg.
    Det er så kjekt å se deg innom bloggen. Titter stadig om det kommer noe fra.Jeg kan godt relatere meg til det du skriver. Har perioder jeg er så utmattet og full av smerter ,
    da hjelper det lite hvor mye en vil gjøre ting.
    Jeg er ikke flink nok til å stoppe opp i tide og så går det galt.
    Merker og dette at jeg glemmer veldig i slike perioder.
    Jeg nyter de dagene jeg kan men formen går opp og ned.
    Ta godt vare på deg selv.
    Klem

    SvarSlett
  4. Puh...*lettet* da gleder jeg meg til å lese maaaaaange blogginnslag fra deg fremover.

    SvarSlett