16 oktober 2010

Tidlig en lørdags morgen....

Nå er det tidlig på denne lørdags morgenen og jeg er i Oslo. Fugledøttrene og jeg dro innover hit i går for å begynne å kikke litt etter en konfirmasjons kjole til hun eldste. Tenk at alle de årene har gått så fort....
Tante var kjolebutikk guide og vi trasket i vei. Den store interessen for kjolene var ganske så manglende da eldstefugledatter var mest opptatt av å sende meldinger med ei venninne som hun skulle møte senere på dagen. "LER"
Møtet mellom venninnene ble vel gjennomført så da håper jeg på mer kjole interesse i dag. For i dag er en ny shopping dag her i hovedstaden.

Men i går så gikk vi forbi den butikken som jeg stadig leser om i interiørblader, og hva fikk jeg se?? Jo en eggekartong i keramikk. He he den var bare så kul. Det var også melkekartong i keramikk og andre morsomme ting. Men jeg har drømt om den eggekartongen med bittesmå hodeskalle visklær (tror jeg) som lå inni. Ikke var jeg inni butikken en gang, kikket bare igjennom vinduet, kommer jeg til å angre på at jeg ikke kjøpte den? Eller kommer jeg ikke til å tenke noe mer på den? Hva skal jeg egentlig med en eggekartong i keramikk, forresten?
Vel, det måtte jo være for å ha et humoristisk innslag på kjøkkenet.

Eller er det interiør gløden som virkelig er i ferd med å våkne opp igjen? Ikke husker jeg hva den butikken heter i farten heller, men det dukker vel opp igjen.
Vel, det får jo bare tiden vise om jeg kommer til å angre...... I alle fall så er det spennende med alle de butikkene her inne som vi ikke har hjemme ;)

Ha en flott lørdag alle sammen.

6 kommentarer:

  1. Ha ein flott dag og kos deg med shopping. Klem.

    SvarSlett
  2. Så flott å se at bloggelysten er kommet tilbake :0) Smilte godt av historien om eskene i kjelleren, av og til så må en bare når ideene kommer som perler på en snor ;0) Jeg er i full julegavelaging for tiden, koser meg og pusker med mitt. Gleder meg til å se kjøkken bilder :0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig med innlegg fra deg. Ja det hender inspirasjonen til å fornye et eller annet plutselig dukker opp så en glemmer alt annet.
    Blir spennende å se hva det var du sprayet. Håper det kommer bilder av det etter at du har landet etter Osloturen.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Hei - så hyggelig at du tittet innom!! Smil!

    Jasså - du har vært i storby`n..så artig!..vettu sånn er jeg og..ser noe, skulle gjerne ville hatt - bestemmer meg for ikke å kjøpe det - vips er det ute av syne og ute av tanken..men så er det de gangene da - som man ikke klarer å glemme..åhhh..

    Jeg har også vært i storby`n - herlig med shopping! Smil!!

    Ha en super mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett