06 august 2010

Her hos meg har det nå vært veldig stille. Noen av kommentarene som jeg har fått har foreslått at jeg har tatt på meg for mye..... Ja..... Sannheten er at jeg har nok det. Noe som har gått hardt ut over bloggingen og for ikke å snakke om formen min. "Nede for telling" har vært litt mildt sagt for slik det har vært nå.
I april sa jeg meg villig til å sitte i styre i EDS foreningen. En oppgave som jeg trodde jeg tenkte meg godt om før jeg sa ja til. I tillegg så rev vi ut hele vårt gamle kjøkken, og måtte ha et midlertidig kjøkken i stua. Noe som medfører mer springing og mer arbeid. Vann har vi jo ikke innlagt i stuen så ut på badet for å fylle vann til alt mulig.

Mildt sagt så ble alt for mye for meg og jeg stupte. Barna og jeg dro på EDSU sommerleir og hadde en fantastisk tid og fikk oppleve utrolig masse forskjellig. Bakdelen for meg var at jeg stort sett endte opp med å bli sittende mer eller mindre i rullestolen. Noe som jeg både syntes var tøft og som la en demper på min opplevelse av det hele. Men... På en av mine gode dager fikk jeg prøve meg på fjellklatring noe som jeg alltid har drømt om. YES!! Pytt pytt om jeg da ble bæret ut av en båt noen dager etter. For ikke å snakke om helikopterturen sammen med to av barna mine. Knall stilig ;D
For barna ble det heldigvis en en uforglemmelig leir.

Så var det å være sengeliggene for å dra på ferie og da på nytt sengeliggende etter det. Nå føler jeg at jeg prøver alt jeg kan for å få hodet opp av tåken. Så nå skal jeg prøve å ta tak i oppgaver som ligger å venter på meg, men en ting av gangen. Det var en liten hilsen til meg her på kommentarfeltet som "vekket" meg i dag. Tusen takk for at du vekket meg KKannDesign ;) Tusen takk til dere alle som er så tålmodig med meg ;)

13 kommentarer:

  1. Hei vennen :-) Godt å høre livstegn ifra deg,men trist at du ikke er i form. Håper du går bedre tider i møte :-)

    Ønsker deg en fin helg :-)


    Klem

    SvarSlett
  2. hei snuppa.... bare det at du er inne å blogger litt igjen, må jo være et tegn på at du er på oppadstigende igjen;-)

    God helg til deg og dine;-))

    SvarSlett
  3. Hehe, fra rullestolen og rett opp i fjellklatring :)
    Har savnet deg her inne vettu - så nå må du bare være snill med deg selv, slik at det blir en god bloggehøst :)

    *klemmepå*

    SvarSlett
  4. Godt å høre noen ord fra deg igjen. Fjellklatringen hørtes gøy ut. Du får spare på de gode minnene. Håper formen blir bedre.

    SvarSlett
  5. Synest det var så godt å se at du hadde blogget et innlegg og da forhåpentligvis er tilbake hos oss igjen!Har savnet deg masse her inne,skjønner du.Leit å høre at du er så mye plaget med sykdommen din,håper virkelig at du nå går en bedre tid imøte.Sliter selv mye med mine plager,men føler at de blir så små i forhold...Uff,ja likevel er det nok å komme seg igjennom enkelte dager...på et vis!Masse god bedring til deg og ha ei fin helg,klem Sissel

    SvarSlett
  6. Uff ...det høres forferdelig ut. Min første tanke er stakkars stakkars deg skjønner ikke hvordan du har det...selv om jeg også har slike tunge dager jeg kun ligger..men rullestol ol...uff og uff !!
    jeg skal tenke gode tanker om at du blir bedre :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Utrolog hva du får gjort med en kropp som stadig ikke vil. Fjellklatring? Ja det hadde jeg nok ikke turd å prøve meg på selv med en kropp som fungerer slik noen lunde. Tøff du.
    Du får ta en dag av gangen og blogge når du orker. tenker stadig på deg.
    Riktig god bedring :)

    SvarSlett
  8. ..titter innom igjen - så flott at jeg kunne bidra - jeg vet ikke hvordan du har det..sånn orn`tlig..men jeg vet at det viktigste av alt er å ta vare på seg selv!! DEG!!..sååå viktig!!

    Ha en strålende lørdag - håper bilde hos meg kan sette deg i godt humør, sommer stemning, gi deg lyst og energi - ja for det gir det til meg!! Smil Smil Smil!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  9. Hei! Så godt å se deg blogge igjen. Har savna deg her inne.Ta godt vare på deg sjøl nå da. Ha ei fin helg. Klem fra Sigfrid

    SvarSlett
  10. Så kjekt å sde deg på bloggen igjen.
    Vaskelig dette med å sette grenser for hva man klarer, ser på meg selv.
    Jeg vil så mye og gjør til tider mer en jeg klarer for så å flate fullstendig ut.
    Ta godt vare på deg selv.
    Ha en fin ny ukestart.
    Klem

    SvarSlett
  11. Uff da, høres ikkje bra ut.. Skjønner korleis du har det, og føler med deg.. Håper du er på rett vei mot betre tider, og at formen blir berre betre og betre!

    Ein kan ikkje pleie andre, om ein ikkje pleier seg sjølv først..

    Sender deg varme tankar og ein klem og ønsker deg alt godt for dagane som kjem!

    SvarSlett
  12. Hei hei!! Titter innom for å se til deg :0) Håper du er på bedringens vei!! *STOR energi klem*
    PS! Savner deg, men sørg for å bli bra før du hopper ut i bloggingen igjen ;0)
    -Kamilla-

    SvarSlett
  13. Hei :-) Bare innom for å se...håper alt er bra med deg :-)

    Klem

    SvarSlett