08 juni 2010

Stillheten lenge leve.....

Nå er det virkelig lenge siden jeg har tittet innom her. Mange grunner til det men den viktigste er at kameraet gikk i stykker. Vel ikke helt, men det stod bare å vibrerte. Noe galt med bilde stabilisatoren tror vi da. Har du noen gang prøvd å ta bilde med et kamera som vibrerer?
Det har jeg.... Bilde ser ut som det er spøkelser i fri flyt. Så nå er det inne til reparasjon.

Men det skjer mye nytt og det på mange plan. Vi har faktisk revet kjøkkenet.
Jepp, revet ut alt og nye vinduer er satt inn. Førbilder ligger på kameraet så får de reparert det så skal dere få se. Men derfor blir det altså ikke blogget her hos meg nå.
En veldig kort oppdatering men sånn er det altså.

Ha en fin dag alle sammen ;)

8 kommentarer:

  1. Godt at det ikke var noe alvorlig da,har lurt på det vet du, blir spennende å følge med på kjøkkenet.
    Ha en fin uke, klem Laila

    SvarSlett
  2. Jøss... Livstegn :) Det er godt å se din glødende positivitet lyse her inne igjen... Gleder meg til å se kjøkkenbilder :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Sæ bra med et livstegn fra deg. Spennende å se kjøkkenet ditt. Ha ei flott veke.

    SvarSlett
  4. Ja det er litt kjedelig å blogge uten kamera. Håper du får ordnet det, og at bildene ligger der.
    Spennende med oppussing av kjøkken. Lykke til
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  5. Så koselig å høre Livstegn ifra deg igjen!Blir spennende å følge med på kjøkkenfornyelsen.Klem sissel

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Har savnet deg :-)
    Gleder meg til å se kjøkkenutviklingen :-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Godt å se du er tilbake her;-)

    Kjøkkenet deres må jeg virkelig si jeg gleder meg til å se ja;-)

    Så vi snakkes jo plutselig på Torsdag;-)

    SvarSlett
  8. Heisann..

    Føler det er generelt stille i bloggverden for tiden jeg..
    Har ikke vært flink å blogge i det hele tatt. Og som alltid tenker jeg at jeg skal skjerpe meg, men det blir jo selden noe av... sukk...

    Man kan ikke få tid til alt vet du..

    Håper du har det bra og gleder meg som flere å se kjøkkenbilder, det blir sikkert perfekt tenker jeg.. :0)

    Klem

    SvarSlett