11 juni 2010

Du er ikke snill....

"Du er ikke snill med deg selv du." Skrev min venninne på MSN til meg i dag. Det er nok desverre sant, det hun sa. Jeg har hatt det hektisk med foreningsarbeid, mailinger, møter, avsluttninger, barna, familien, venner og alt mulig annet. Vel... Og så kjøkkenet da..... Vi har for tiden kjøkkenet (et midlertidig et) i stuen.
Ja du hørte rett, vi har kjøkkenet i stuen. Kjøkkenbordet og tilhørende skap er i stua, foran tv. Komfyren i et hjørne og det samme med kjøleskapet. Pluss utallige mange esker med diverse kjøkken ting og tang.
Og fremdeles ikke noe kamera.... Grrr.

Det hele tar på meg. Kroppen har gått ut i streik og det er uvisst når forhandlingene etterhvert oppnår noe resultat. Jeg tror ikke høyere lønn er det kroppen min er ute etter. Så når jeg tenker etter på det min venninne skrev så fikk jeg nok egentlig litt kjeft...... Sånn innpakket," jeg er glad i deg, og du bør ta bedre vare på deg selv. Er også en smule oppgitt over deg" Type kjeft. Men hun sa også at hun ønsket at hun kunne overføre litt energi til meg..... Jeg ble veldig glad for det, selv om hun egentlig ikke kan gjøre det. Jeg er heldig som har sånne venninner.
Jeg VET også at alt dette er helt og holden min egen feil. Altformye aktivitet. Min feil.....


Men jeg prøver å ligge til oppladning, mens tankene går til min kjære som jobber på kjøkkenet og drømmer om mitt snart nye vakre kjøkken som jeg etterhvert skal få.... "Lykke"
Hvitt, vakkert og selvfølgelig med en touch of Black. Det må jeg jo ha ;)
Ha en drømmedag da dere :)

13 kommentarer:

  1. hehehe, jepp... du fikk litt innpakka kjeft :) i silkepapir, så jeg ikke gjør mer vondt enn du allerede har... masse glad i deg og håper vi sees snart :) god klem

    SvarSlett
  2. Godt med venner som ser en og er ærlige, uansett er det koselig at du er på nett igjen.
    Ha en avslappende herlig helg.
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Koselig at du er på nett igjen. Godt å ha venner som vil ein vel. Ta vare på deg sjøl og ha ei flott helg. Klem fra Sigfrid

    SvarSlett
  4. hehe, ja, det er fra dine nære og kjære du skal høre det vettu!..Kjersti har rett hun;-)
    Ha en flott aften;-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Godt at en har venner som bryr seg.
    Kanskje det er kortere arbeidsdager
    og litt lettere arbeid kroppen din streiker for?
    Godt at din kjære jobber med kjøkkenet. Det blir nok ferdig en gang, selv om det ofte tar mer tid en en tror når en starter.
    HA en flott helg :)

    SvarSlett
  6. Du får sikkert en helt utrolig fint kjøkken.. Gleder meg til å se bilder. :0)

    Pass på deg selv :0)

    Kjekt å se at du er aktiv igjen.

    Helen

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet ditt!Ønsker deg ei fortsatt fin helg,klem sissel

    SvarSlett
  8. Godt med venner som tør å gi litt kjeft! det trenger man! håper ting går sånn tålig bra da;) gleder meg til å se mer fra prosjekt kjøkken!!

    SvarSlett
  9. Det er lett å ha for mange jern i ilden ja, men man får som regel svi for det hvis det pågår over for lang tid. Håper du kommer til hektene igjen =)

    SvarSlett
  10. Kjære kjære vennen min :) jeg gir deg av min enrgi...jeg er on the road...egentelig masse negatit dritt men det POSEYIVE tingen er så bra...så velger å konse om det.
    jeg skal overføre masse energi :)

    SvarSlett
  11. Hei!

    Anbefaler deg å lese boka Simple living.

    Høres ut som du har tatt på deg for mye.

    Ønsker deg alt godt!

    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  12. Hei hei hei - titter innom for å si: "ta deg tid til å ta vare på deg selv" - og for å ønske deg god bedring, lykke til med nytt kjøkken, overføre litt energi til deg og bare for å si Hei!!!

    Ha en fin fin dag!!

    KlemKKann

    SvarSlett