15 april 2010

På skattejakt i boden??

Ja det hadde jeg ikke trodd at jeg skulle gjøre. Gå på skattejakt i boden altså. Men i dag på leting etter et målebånd, så satte jeg kursen for boden. Målebåndet ble lokalisert og jammen fant jeg noe mer....


Bildet er toppen av ovnen i stuen. Bildet som henger over er av papyrus og av de Egyptiske gudene Anubis, Ra, Isis og Thoth. Hvis jeg husker det rett. og ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Et flott minne fra Egypt ferien. Nå må jeg finne et annet plass til dette.

For i boden fant jeg denne..... Et reinsdyr... Jeg hadde helt glemt at jeg kjøpte denne rett før jul.... Min helt egen... Rudolfina!! Ja, hun er ei jente. :D


He he, snakk om å være vimsete. Jeg har jo glemt denne... "Rister på hodet"
Men gøy var det å finne den igjen, å få den på plass. Hmm... Lurer på om denne hadde blitt stilig hvis jeg spraylakkerte den rød??




Jeg prøver å herde kroppen min med trening og aktivitet hver dag. Noe som gjør at jeg er mye sliten og mye ute, derfor er det litt sporadisk her på bloggen. Men hvis dette etter noen måneder (...!....) gir resultater så blir jeg fornøyd.




Da vi jeg ønske dere en riktig flott dag ;)



11 kommentarer:

  1. Stilig. Har merket det jeg også, at jeg glemmer at jeg har kjøpt noe som jeg bare skal legge bort litt for å finne den rette plassen til det. Hmmm, Alderen eller?
    Men det er jo veldig morsomt å plutselig ha noe nytt, uten å ha vært på handletur. hehe.
    I dag har jeg rotet i gavekurvene mine, og der var det noen fine servietter, som jeg vil ha selv. Veldig greit å finne slike ting, i hvertfall når lommeboken er ekstra tom. Nei nå må jeg få laget ferdig middagen. Lykke til med treningen din, håper det gir gode resultater :)

    SvarSlett
  2. Så kul den var:o) Greit og ta seg en tur i boden innimellom skjønner jeg...
    Så lenge siden jeg har vært her inne på bloggen din nå, ser at ting ikke har vært helt enkelt i det siste... håper det har bedret seg med vårværet og at humøret snart er på topp igjen:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Fort gjort, men kjekt når en finner igjen ting. håper kroppen din får det bedre med aktiviten som du driver. Lykke til og ha ein flott dag.

    SvarSlett
  4. Så stilig dette ! Har nesten maken jeg og ,men min er en Arthur...hi..hi.Morro med en skattejakt av og til.Så bra hvis at du finner frem til at det er noe som kan hjelpe deg med å bli i bedre form.Her er det lite med trening,holder meg med den daglige Gåturen.Men den prøver jeg å få tatt,men enkelte dager så er formen så elendig at da nytter det ikke å kjempe imot.Ha en fortsatt fin kveld,klem sissel

    SvarSlett
  5. Jøss, vi lider visst av samme syndrom. Ikke at det er så ille da, for nå når jeg pakker opp fra flyttelasset mitt er det som å shoppe i en super butikk! Det meste har vært pakket ned i over ett år, og dette er jo ting som jeg har kjøpt fordi jeg syns de var så fine, så Wow,hvordan kunne jeg glemme denne-faktoren er høy her :D
    Trur absolutt bambi kunne vært nice i rødt, lykke til!
    :D

    SvarSlett
  6. Jeg har en tendens til å gjøre sånt jeg også... Og blir like glad hver gang jeg finner noe jeg har glemt av :0)
    Jeg har det bare bra, pusker med forskjellige prosjekt. Resultatene kommer forhåpentligvis på bloggen snart :0) Nå krysser vi fingrene og håper at alt skal gå bra med barna og bestemoren.Går det bra med deg?? Kos deg i helgen!! *Klem* -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Ha ha ha! Vi er som små hamstrer;) Og hamstrer og hamstrer gjennom hele året! Har hatt meg noen sånn aha opplevelser selv, der jeg har funnet frem ting jeg hadde glemt jeg hadde kjøpt! Kjempe fin var den og IKKE spray den rød riktig ennå;) Love

    SvarSlett
  8. Hehe... Er lett for at ting man glemmer plutselig dukker opp når man leter etter noe annet:0)

    Men det var veldig søtt det reinsdyret da :0) Kjekt med noe nytt innimellom :)

    Håper alt står bra til med deg

    Klemmer fra Askøy

    SvarSlett
  9. Hehe, ja det er ikke bare du som finner "skatter" i boden;)
    Både bildet og dyret var flott!
    Men rød... hmm... Jo kansje det hadde blitt knallfint! Eller rosa:)

    Finfin kveld til deg!
    Stor klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  10. Åh hun var stilig!
    Ville ikke gjort noe med henne, var nydelig slik hun var;-D

    Heldig du er som kan gå på skattejakt i din egen bod! Her tror jeg det er mest bildekk, malingsrester og værktøy=P

    Alltid kjekt å se at du har vært innom bloggen=) Håper ting går som du ønsker fremover!
    Ha en super uke, Klem

    SvarSlett
  11. Hei :-)

    Stilig med den på veggen :-) Artig å gå på skattejakt i sin egen bod når man finner slike skatter :-)


    Ha en flott uke :-)

    SvarSlett