07 april 2010

O jul med din glede!!

Hvis du nå tror at jeg har blitt helt sprø, så kan jeg si meg enig. Snakke om jul i april??? Men ja det har jeg faktisk tenkt til. Selv om jeg på bildet ser like forvirret ut som deg hvis du snubler over siden min nå.


Dette er bilder fra helgeturen til Bremen i mars. Mens vi virret rund, lekte turister og koste oss i deilig vår vær, mens snøen regjerte her hjemme. Vi kom over denne... Ja hva skal jeg si...? Fullstappede julebutikken ;) Det var masse her. Engler, kuler, girlandere, krystaller, lysestaker, glass, lyslenker.. å ja.. Nevnte jeg kuler??

Det var moro å gå å se, men handlingen ble det ikke så mye av. Bare en stjerne og noen dråpeformete julekuler.... Svarte og sølv, selvfølgelig. Koselig dame stod bak disken og kunne fortelle at dette! Nei dette var ingenting, for når det nærmet seg jul utvidet de med en etasje til, eller var det to??


Jeg har også passert 20 000 besøkende. Jøss ja det er moro. Jeg må nok feire dette runde tallet, så en Give away kommer nok snart. Det er jo alltid gøy ;)
Tenk at så mange har vært innom ;)



Til slutt nå så vil denne Herskapelige jule damen og jeg ønske deg en riktig....
Flott vårdag ;D



14 kommentarer:

  1. Ja det er litt rart å handle juleting i mars. Eller på sommeren. Da vi var på Røros for tre år siden, var vi innom en julebutikk der og kjøpte litt julepynt. Så det går jo ann. Det meste går vel ann når det gjelder å bruke penger,hehe.
    Ja den trekningen din må jeg få med meg. Koselig det at det er mange som liker bloggen din og stadig er innom. Ikke så rart forresten. Koser meg alltid her.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Snøft!! Nå trudde eg eit lite augeblikk at eg hadde gått glipp av førjulstida:)
    So fantastisk flott det blir på kjøkkenet ditt etterkvart!! *misunnelge*
    Gler meg til å følge med vidare!!

    Ha ein nydeleg dag!

    SvarSlett
  3. He he, men nokon meinar jo at jula varer heilt til påske, so...
    På Skei har dei og julebutikk året rundt, men trur nok det er mset turistar som er innom, ja...
    Gratulerer med flotte besøkstal, klem

    SvarSlett
  4. Hehe, veldig bra bilde av deg, men den der juledama var rett og slett skummel - hehe...

    SvarSlett
  5. He he, Dette må jo være selve himmelen for deg, en sånn en butikk mener jeg;-)) selv om du så rimlig forvirret ut.

    Ha ein fine ein;-)

    SvarSlett
  6. Det er en kvinnes rett å gå amok i slike butikker - synes du klarte deg utmerket med handlingen :-)

    SvarSlett
  7. Jeg kan godt gå i en slik julebutikk i mars! Ingen problem!! Men så er jeg litt mer julegal enn gjennomsnittet, selv om jeg har roet ned litt de seneste år... For jeg var ille!!! *Smile*

    Skikkelig stilig kjøleskap, og viften også. Men den var dyr jah! Dere finner nok noe som ikke sluker kjøkkenbudsjettet ;0) Kos dere med videre planlegging! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  8. Hehehehehe.. Må først og fremt si når jeg så den juledame(og det var FØR jeg leste komentarene tenkte jeg at Karen kom til å synes den var skummel, hihi)

    Men litt tidlig med jul enda for meg, jeg vil ha sommer og sol som varmer. sukk..

    Men helt sikkert en super koselig butikk da :0)

    SvarSlett
  9. tenk vi tenker jul nesten året rundt, SIA maser om at vi må komme å kjøpe julen snart, julelys, kuler, kranser og mm. Gratulerer en gave venter på deg!

    SvarSlett
  10. Ja nå trodde jeg det hadde rablet helt for deg, hihi...

    Bremen er jo en vakker vakker by!
    Og jul og julepynt - får man nok av det? (nei, hihi)
    Ønsker deg en superfin helg - nyt den.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  11. Koselige bilder dette da!Ser ut til at det var et rikt utvalg iallefall ,i julepynt!Ha ei fin helg,klem sissel

    SvarSlett
  12. He he! Julen varer året rundt;) Og gratulerer med så mange besøk, det er ærlig fortjent! Og så spennende det skal bli med kjøkkenet deres! Kjenner jeg nesten(men bare nesten;))blir litt misunnelig! Deilig! Ønsker deg en kjempe fin søndag! Klem

    SvarSlett
  13. Hei :-)

    Litt rart med juleshopping i mars ja :-) men de hadde sikkert mye fint :-) veldig artig den juledamen på slutten der :-) hehe :-)

    Ha en fin kveld :-)

    Klem

    SvarSlett
  14. Fantastisk!
    Jeg "tenker" jul hele året.. hehe..
    Å kan godt handle juleting anytime anyplace....
    Å det er jo så gøy å kjøpe en lekker julekule/engel el fra en reise istedetfor i butikken her hjemme.

    SvarSlett