26 april 2010

EDS medlemshelg på Thon hotell i Charlottenberg.

I helgen har jeg og den snille Høvdingen vært på Thon hotell i Charlottenberg. Alle bildene er lånt fra siden deres. Vi har vært med på EDS årsmøte og medlemshelgen. Inntrykkene jeg sitter igjen med er mange men dette er nok den aller beste årsmøtehelgen jeg noen gang har vært med på. ;)

Å møte andre som har det samme som meg er en fantastisk følelse. Jeg føler meg rett og slett normal. Om jeg hinker, halter, snubler eller vralter så har det ingen ting å si. For vi er flere av samme slag. Man føler jeg virkelig hjemme og det gir meg så enormt mye god innput. For ikke å snakke om møtet med alle disse fantastiske flotte menneskene, noen kjente jeg fra før mens andre ble jeg kjent med. Å møte å bli kjent med nye mennesker er jo utrolig spennende.


Hotellet var moderne innredet og jeg hadde virkelig sansen for mye av interiøret. Sjekk foreksempel de stilige "oppned kremmerhuslampene" her på bildet fra spisesalen. Det gikk i mye grått, sort, hvitt og en cherise rosa farge. Helt til venstre på bildet ser du litt av en cherise rosa stol, den var skikkelig stilig og visstnok veldig god å sitte i. Jeg fikk ikke prøvd dem da blikket mitt automatisk søkte seg inn på sofaer. (sliten kropp=sofa)


Slik så rett og slett rommet vårt ut. Her en del brunt, og på den ene veggen en helt nydelig brunfarge. Jeg kunne godt hatt den på en vegg her hjemme. Alt i alt en utrolig flott helg som hadde tema: Alternative dager. Her var det soneterapeut, rosenterapi. Qi gonq, aromaterapi, healing. To fra TRS kompetansesenter for sjeldne sykdommer, med nyheter og om forskning. Et foredrag som jeg satte stor pris på.
Mye sosialt samvær og til og med en svingom på dansegulvet ;) Så jeg sitter igjen med en god følelse inni meg og er rett og slett kjempe fornøyd.
Slike sammenkomster er rett og slett verdt gull og grønne skoger, i alle fall for meg.
Så en fornøyd og glad Eline ønsker alle en vidunderlig uke ;)


17 kommentarer:

  1. Så bra å få til ei slik helg, det er nok utrolig viktig både med ny info, input og samvær. Ha ein fin mandagskveld også.

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre at dere har hatt en uforglemmelig helg...DET fortjener dere. Jeg syns det er kjekt at du får treffe folk med samme sykdom som deg, og som bedre kan forstå hva du gjennomgår hver dag;-) You Go Girl;-)

    Klem fra Sola

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en herlig helg med masse inspirasjon, terapi og ny energi! Det har du virkelig fortjent! Varm klem

    SvarSlett
  4. Så flott å høre at du har hatt en fin helg. Høres ut som du har fått mye positiv innput og kost deg ilag med de andre!

    Nå vurderer jeg hva jeg skal gjøre med kjøkkenet.. *Smile* Det blir ikke bare hvite vinduskarmer og lister nei... *Rister på hodet og smiler lurt* Det blir mer enn det...
    Ja, du kjenner vel til det?? Å begynne på en liten ting.. Så vips får en ideer om at en må gjøre masse annet også *Smile* Titt innom hos meg. Kanskje du har noen tips til meg?? Kos deg videre!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. så flott da, man vokser litt på sånne helger! Ha en fin uke;)

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Så bra at du har hatt en fin helg :-) Sikkert godt å få møte andre i samme situasjon :-) Fint på det hotellet :-) var der med kjæresten sommern for ett par år siden :-) Faktisk siste gangen vi var alene...kanskje på tide å gjøre noe kjæreste ting igjen.....


    Ønsker deg en flott ny uke :-)


    Klem

    SvarSlett
  7. Høres ut som du har hatt en flott helg! Det gir så mye med slike sosialearrangementer, og ikke minst det å møte folk som har det slik som du=)

    Håper dere koser dere videre, og har en fantastisk uke også!=)
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Skjønner at dette har vært ei flott helg.Sikkert godt å få komme sammens med andre i samme situasjon også da.Fint hotel, sees jo av alle de flotte bildene.Klem sissel

    SvarSlett
  9. Pssssssssssst - kom inn i min nye blogg ;)

    SvarSlett
  10. Lekker brunfarge :-) Ønsker meg brun på en vegg jeg også - men har dessverre ingen vegg som passer... På badet kanskje?

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  11. Så flott at du hadde ei fin helg på årsmøte. Kan forstå at det er fint å møte andre i samme situasjon. Noen som forstår hvordan en har det uten at en må forklare i lange baner.
    Håper alt er bra med deg,
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  12. Håper virkelig alt er bra med deg.Blir bekymret når det er så lenge siden sist du hadde innlegg her inne.Håper snart å høre noe ifra deg igjen.Klem sissel

    SvarSlett
  13. ..bare innom for å si hei - HEI!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  14. Hei!
    På tide med en vårhilsen og et overblikk hos deg :o)
    Så herlig ut med en slik helg, håper du lever lenge på den!
    Jeg er ferdig med eksamenståka og bare jeg er ferdig med å være sliten pga eksamener og avsluttende prøver skal jeg nyyyyte sommeren!

    Ønsker deg en fin uke,
    klem klem

    SvarSlett
  15. Så fint å høre at du hasr hatt en fin helg.
    ALtid greit å snakke med noen som har det likedan.
    Har juni gave hos meg vist du vil være med.
    Klem

    SvarSlett