06 april 2010

Black sexy dress........

Ja, det var faktisk det jeg tenkte når vi hadde fått vårt splitter nye kjøleskap. Det er som om det trauste hvite kjøleskapet har iført seg den lekreste nyeste sexy lille sorte. Klar for en tur på by`n.
Vi er altså i full gang med å planlegge på høyt nivå vårt kommende kjøkken. Siden vi allerede hadde funnet hvilke kjøl/fryseskap vi skulle ha, så bestilte vi det ;)

Det trauste hvite og faktisk 11 år gamle kombiskapet, ble avertert på Finn. Utrolig nok tok det bare 20 minutter så var det solgt. Samme dag ble det hentet og vi var kvitt det. Deilig.
Vi har allerede tatt i bruk kjøleskapet, slik at vi skal slippe å ha mye lagret i påvente av kjøkken innredningen.


Er de ikke lekre? Kjøl med kaldt vann og mulighet for kullsyre i. Fryseskap med isbiter. Kan tenke meg at isbitopplegget får kjøre seg hardt i sommer ;) Stort og deilig kjøleskap, jeg fryder meg virkelig over all plassen i det. Men det får desverre vårt nåværende kjøkken til å se enda mer slitent og utbrukt. Kan tro jeg gleder meg til rivingsprosessen (Yes!!)
Sorte kjøl/frys funnet (og kjøpt) hos deal.no
Ha en riktig fin dag ;)

9 kommentarer:

  1. Hei :-) så koselig å høre fra deg igjen :-) Så fint kjøleskap dere har kjøpt dere! Ønsker meg nytt selv.. Har sett på ett fra smeg :-) synes de er så lekre! Kunne tenkt meg ett i svart fordi jeg ønsker meg svart gasskomfyr :-) håper på å "høre" fra deg igjen snart. Ha en fin dag videre :-) her snør det desverre..hatt to herlige dager med sol..og trodde våren stod for dør,men så feil kan man ta.. Klem ifra meg

    SvarSlett
  2. Lekkert kjøleskap .
    Det er koselig når du er på bloggen igjen.
    Ps det er gavetrekning hos meg
    H a en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Oooh, ser lekkert ut :) Ligner litt på det som står på ønskelisten min faktisk. Men det er sølvgrått tror jeg...

    Er ikke helt klar for å gå ut av dvalen enda... Må få vann i huset først...
    Brønnen er tint nå, men det kommer ikke vann inn, så tror kanskje det sitter en ispropp et sted i røret :(
    I tillegg har vi vært så heldig at kloakkrøret har frosset i påsken, men uten vann, får vi ikke spylt røret, for å tine kloakken.... *dritalei* for si det mildt :(
    Vi kunne jo kanskje bestilt en rørlegger, men tør ikke tenke på hva det vil koste....

    Og jeg leeeeeeeeeeeeengter etter et bad... Synes jeg og kroppen min hadde vel fortjent å synke ned i et varmt skummende bad snart... Er du ikke enig?

    Var forresten til legen igjen i dag, og nå er jeg sykemeldt 50% i tre uker. Så skal bare jobbe halve dager - det skal bli godt :)

    SvarSlett
  4. Hey hey...Jo takk, sjøl er jeg egentlig ikke fornøyd med Headeren, var ett annet bilde jeg skulle hatt, men det funket dårlig gitt.

    Kjøleskapet var knalltøft;-)

    ha en flotte dag videre;-)

    SvarSlett
  5. Koselig med en hilsen fra deg igjen. Dagene går jo så fort. Ikke alltid like lett å rekke alt en har lyst til.
    Flott kjøle/fryseskap.Kan tenke meg det blir flott på kjøkkenet hos dere, Men litt av en jobb å pusse opp kjøkken mens en bor i huset. Men når det er noe en vil så får en det som regel til.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  6. Oi de var bare super lekre..
    Sikle sikle sikle....

    Tror nok kjøkkenet ditt blir utrolig bra når du blir ferdig med det. Du er jo så fantastisk flink til slike ting du :0)

    Beklager at det har vært stille fra min side, men har liksom ikke hatt noe å blogge om så har vært slapp på komentarene også.. kan vel kalle det en slags vinterdvale? hehe..

    Håper alt står bra til..

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. wow det må være deilig å ha et så flott og nytt kjøleskap?:)

    Jeg vil også ha isbit-lager!!!!

    SvarSlett
  8. Åh, jeg ønsker meg også nytt kjøleskap - det jeg har er over 10 år gammelt. Ønsker meg også et med isbitmaskin, men har dessverre bare 60 cm bred plass :-(

    SvarSlett
  9. Dette var et knallstilig kjøle/frys skap,Grattis!Håper at formen din er bra,ei stund siden sist.Så koselig å høre ifra deg igjen,klem sissel

    SvarSlett