22 februar 2010

Stillhet....

Litt mindre som rører seg i hodet mitt nå. Ting har roet seg ned litt, og jeg har ferie, deilig. Tid og ro til å tenke bare på meg selv, jeg trenger det. Jeg er ikke den beste til å prate om ting som plager meg før det har balet seg opp ganske mye. Der tar jeg selvkritikk. Trenger å bli bedre til det. I helgen har jeg koset meg. Fredag laget jeg en skikkelig spa dag her hjemme for meg selv. Ansiktsmaske, hårkur, tente lys, og badekaret selvfølgelig. Utrolig deilig.

Dette er jo forsåvidt bare en liten oppdatering etter forrige innlegg. En varm takk vil jeg gjerne sende til dere som kommenterte ;)
Videre i helgen dro jeg tidlig lørdag til ei venninne. Vi skravlet, drakk vin, rocket med rokkering...(?!) He he, og tok en tur ut på byen og fikk rocket dansefoten skikkelig. Jeg ble omtrent to tonn lettere i hodet ;) Av og til hjelper det å bare få sagt ting høyt.


På interiør fronten har det desverre skjedd lite, men kanskje det endrer seg nå som jeg har noen dager helt for meg selv. Det er faktisk litt luksus, selv om jeg sikkert blir fort sprø av stillheten og ingen barn. ;) Snille Høvdingfuglforeldrene som har gjort dette mulig for meg ;)

Det eneste som har skjedd på interiør fronten er at jeg har blitt forelsket.... Ja jeg er forelsket i Høvdingen men dette er i en lampe..... Den hvite kartell lampen med gull inni skjermen. Ja jeg vet.... Meg og hvit?!? Men jeg falt pladask. Så nå har jeg noe å drømme om ;)
Elsker min sølv også selvfølgelig men den hvite.... Kjærlighet med første blikk ;)




Som dere kanskje skjønner så er humøret bedre. Og godt er det.

See you ;)

24 kommentarer:

  1. Så flott at du har det bedre.
    Slik alene tid høres helt herlig ut.
    Ha en fortsatt fin mandag
    Klem

    SvarSlett
  2. Du trengte nok den venninneturen.....Kjekt å høre at dere hadde en vellykket kveld.

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Forelskelser er bra. Ikke alle skal følges opp, men lampeforelsker bør vurderes.... Lykke til!

    SvarSlett
  4. venniner er gode å ha- det skal være sikkert og visst! Kartell-lampene er flotte- helt enig!

    SvarSlett
  5. Det er godt å høyre! Og tenk, no er det vår og lysare tider straks, då får vi tru at alt blir endå lettare:)

    SvarSlett
  6. Vet du jeg kjenner til det du snakker om ned her. jeg er der selv...aldri hatt slike problemer som nå..siste utvei prøves her eller så vet jeg ikke...
    men jeg har hatt så mye prøvelser i livet at jeg har lært å fokusere på de positive øyenblikkene...det har tatt med 20 år å lære---kanskje mer.
    Så når jeg nå tenker på blogg så har jeg bestemt meg å være positiv.

    Det må jeg eller har jeg blitt gal !!!

    jeg håper du lærer å tenke slik, for av å til tenker jeg på hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom dagene.
    men det går !!
    men vær slik du er, kom og gå slik du vil her.
    Vi forstår og venter ;)

    SvarSlett
  7. Ja dette var et glad-innlegg. Godt at det går bedre med deg. Ha en topp uke.
    Klem

    SvarSlett
  8. Godt at det går litt bedre. Herlig med noen rolige dager der en bare kan tenke på seg selv. En trenger det av og til.
    Takk for koselig kommentar hos meg. Ja litt selvironi må en ha.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  9. Så godt å høre at du føler deg og har det bedre.Hørtes ut som dere hadde en gøy kveld!Ja tid for seg selv og stillhet kan av og til være et Must,sånn er det når man Er mye plaget med helsen.Ante ikke at den kartellampen er å få i hvitt.Har den jo i sølv jeg også,og den er jo lekker den da.Ha en fortsatt koseli uke,klem sissel

    SvarSlett
  10. Så godt at du har det bedre, livet er ikke bare enkelt, og da er det godt å ha venner man kan snakke med.
    Ha en god natt og en god uke
    Klem Laila

    SvarSlett
  11. Så flott at du har det bedre!
    Jeg hadde og en fin lørdag med tur til byn med en venninne. Vi drakk utepils klokken halv tre om dagen, deilig! Og gikk på kunstutstilling så lenge at vi til slutt ble kastet ut.
    Av og til er det nesten livsnødvendig å ta seg en dag eller fler til seg selv og sine interesser, og bare gjøre trivelige ting og prate.
    Jeg liker lampen din, jeg. Men så er jo alt hos meg svart, sølv og lilla, så hvit og gull hadde nok ikke passet så bra... Så kjøp hvit, så kjøper jeg de gamle i sølv ;)

    SvarSlett
  12. Så flott at det går bedre. det er ofte gull verdt med litt alenetid. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  13. Herlig å ha en slik venninne, som er der når en trenger å få ut litt. Så kjekt å høre at du føler deg bedre, du skal se at snart bobler du av kreativitet ;0) Nyt ferien og lange dager! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  14. Hei hei hei - så flott at du føler deg bedre! ..så deilig med venninne tur!..det er alltid så kos!!

    Ha en finfin tirsdagskveld!

    KlemKKann

    SvarSlett
  15. Jeg er veldig flink å lytte, og siden jeg er en "tenker" og en aldri så liten filosof, er jeg også veldig flink til å hjelpe folk til løsninger :)
    Såh, hvis du trenger en prat en gang, eller et sett tarotkort, er det bare å si fra :)

    *klemmepå*

    SvarSlett
  16. Så deilig å bare tenke på seg selv. Man trenger det innimellom. Og en skikkelig jenteprat. Vi glemmer nok oss selv litt i hverdagen med unger og mann og tusen gjøremål. Ha en fin dag videre:-)

    SvarSlett
  17. Så koselig å "høre" fra deg igjen :-) Har savnet innlegg i fra deg. Godt du føler deg bedre :-) Gøy med jentetur ut :-) Savner å danse jeg...regnet på det her en dag...har faktisk ikke vært ute på byen mer enn en gang for 2 år siden på 4 år ...... På tide igjen snart da :-) Bare jeg får avvent Gabriel med puppen så blir det fest :-) Hehe :-)


    Ha en flott helg :-) Her starter vinterferien i morgen :-) og i dag har jeg bursdag så forhåpentligvis blir jeg litt skjemt bort i dag :-)

    Klem

    SvarSlett
  18. Så godt å høre at det går bedre med deg. Ikke greit når formen ikke er som den burde. Ønsker deg en koselig helg, klem. Nydelig Kartell-lampe forresten.

    SvarSlett
  19. Hei på deg!
    Bare selg sølv-kartellen til meg du hvis du ikke vet å sette pris på den, hihihi

    Lenge siden sist, måtte innom en tur og kikke nå. Kanskje jeg blir inspirert snart igjen nå som våren kommer:o)

    Ha en fin helg!
    hilsen kosene og meg

    SvarSlett
  20. ..ønsker deg en finfin søndagsettermiddeg og kveld!

    KlemKKann

    SvarSlett
  21. Hei på deg. Det er godt å høre at du har det bra :-) Håper du får en hyggelig uke.

    Klem fra Ragna

    SvarSlett
  22. Jeg skulle så gjerne hatt en slik Kartell lampe!!
    Kjempestilige!
    Håper det går litt bedre med deg og at dagene er gode!
    Ikke greit når en har så lyst til både det ene og det andre når helsa skrangler.
    Det tar vel på med en slik vennindekveld også...men slikt har en behov for uansett innimellom!

    Ønsker deg fine vårdager!!
    Styrkeklemmer fra meg ;O)

    SvarSlett
  23. Stikker innom for se til deg :0) Hvordan er formen?? Håper ting går rette veien. *Omtenksomhets-klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  24. Er bare innom en tur for å ønske deg en koselig helg, klem.

    SvarSlett