06 januar 2010

Utloddning fra Stabbursbua ;)

Først og fremst... Riktig Godt Nytt År!! Tusen takk for mange koselige kommentarer ;)
Formen min mer eller mindre krasjet på lille julaften, så jeg har vært sengeliggende. Bare oppegående noen timer her og der. Når jeg sakte begynte å komme meg igjen, ble jeg skikkelig forkjølet. Så da er jeg ferdig med det for en stund ;)

22 Desember var jeg innom på Stabbursbua. Nydelig pyntet til jul i alle kriker og kroker. Vakre julekuler hengende i bånd fra taket, et oppned juletre. Det var faktisk ganske stilig. Flotte kranser og masse mer. Jeg bruker tid når jeg er der, for å få med meg alt og rett og slett for å nyte inntrykkene. Jeg vet ikke men det er noe spesielt med Stabbursbua. Kanskje fordi hun som driver det, Ann-Iren, er så utrolig koselig. Eller fordi hun skaper et interessant interiør i butikken sin. Kanskje det er fordi jeg liker tingene hun har der, som er ting som du ikke får kjøpt overalt. Spesielle ting, flotte ting og så koser jeg meg med de koselige pratene vi har hatt ;)

Jeg har også vært veldig heldig. Det har dere også ;) Ann-Iren gav meg disse tre nydelige englene for å dele dem med dere. Det synes jeg er kjempe snilt gjort av henne. Tusen takk for dem. De er forskjellige alle tre og veldig søte. Jeg hang dem opp i gangen her hos meg i dag, slik at dere skulle få se dem.

Stabbursbua har jo en flott nettbutikk, så ta deg gjerne turen innom den, klikker du HER så kommer du dit. Eller klikk på navnet, da kommer du også dit.

Jeg vil også beklage for at dette innlegget ikke kom i julen slik det var meningen men på gunn av sykdommen min så ble det ikke slik.






Kunne du tenke deg å vinne en av disse nydelige englene?? Ja da er det bare å henge seg på.
For å lage en liten utfordring så kan du jo svare meg på når Ann-Iren startet opp Stabbursbua?
For å finne svaret må du lete på nettsiden til Stabbursbua. Det er ikke vanskelig ;)




Se så skjønne de er ;)






Lykke til og konkurransen varer i en uke, til onsdag 13 januar.





14 kommentarer:

  1. Skulle bare innom for å ønske deg en god start på året,så ser jeg at du ikke har hatt det så bra.
    Håper du er bedre nå . Her går det i bølgedaler men vi har jo ikke noe valg . Jeg nyter vær stund jeg er bra.
    Da for man jo noe ut av livet.
    Jeg er så glad for at jeg har et godt humør og kan le av det meste.
    Det tror jeg redder meg fra å falle helt sammen.
    Stoor klem til deg.

    SvarSlett
  2. Herlig nettbutikk det der. Det er nok en kreativ dame. Hun startet gårdsbutikken i 1990. Har jo drevet lenge.
    Dei englene var bare nydelige. Helt i min smak. Må nok inn en dag siden å se om jeg får bestillt noe hos henne.
    Godt at formen er oppadgående. Tenkte på deg i dag. Syns det var lenge siden jeg hadde sett noe til deg. Men så var du jo der da jeg satte meg ned med dataen. Fyrer for harde livet. ;Men det er vanskelig å få det varmt nok i et gammelt hus i disse tidene. Godt en har masse varme klær
    Riktig godt nytt år til deg :)
    Ønsker deg mange gode dager :)

    SvarSlett
  3. Et riktig godt nytt år til deg.
    Så leit at du er/har vært syk, håper du er bedre nå.
    Disse englene var jo bare skjønne.
    Ann-Iren startet gårdsbutikken høsten 1990, så det er jo snart 20 års jubileum, tror jeg skal legge til Stabbursbua på listen min.
    Klem Laila

    SvarSlett
  4. Heia og godt nyttår til deg også.
    Bra du er frisk igjen.
    Har heller ikke vært særlig flink til å legge ut noe i bloggen min eller kommentere hos andre - har hatt varetelling i noen uker.
    Men NÅ er jeg på plass igjen, hehe.
    Stabbursbua ble startet i 1990.
    Så da var jeg plutselig med i en konkurranse og! Slettes ikke verst.

    Ha en superdeilig dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Snuppa, og Godt Nytt år. Kjekt å se deg tilbake her.

    Stabburet startet opp i 1990.

    Klem og klem

    SvarSlett
  6. Ho har ein nydeleg nettbutikk, eg har vore der og kika før:)
    Ho starta butikken i 1990 (måtte sjekke på sida, ja:)

    No må du fort bli frisk! Har savna deg:)

    SvarSlett
  7. Uff så kjedelig for deg at formen din har vært så dårlig,og da i julen liksom.Håper nå at du er blitt bedre,ikke noe særlig når en blir sengeliggende.Har selv vært helt elendig hele julen,men har jo stort sett klart å holde meg oppegående,såvidt.Så rart med det ,alt styret man har Før jul og at alt skal klaffe og bli færdig.Og så bare smeller det når man skal prøve å roe ned.
    Stabbursbua har jeg hatt linket til min blogg,siden jeg startet bloggingen tror jeg.Enig i at det er en flott nettbutikk.Svaret er at gårdsbutikken ble starta i 1990,så henger meg på trekningen.Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Hei og godt nytt år. Håpa forma di er betre. Ikkje kjekt å vere sjuk i jula.
    Nydelige engler du har.
    Ønska deg ein fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig nyttårshilsen. Det er så leit at du sliter med helsa din. Sender deg i alle fall mange varme tanker om at de får et flott 2010, og håper virkelig at du får det godt.

    Tittet innom sidene til Stabbursbua (oppstart 1990) siden du anbefaler dem. Der var det mye fint :-) Nydelige engler også.

    Stor nyttårsklem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med flittig bloggoppdatering- gøy at du vil holde en konkurranse!:)

    Har vært å besøkt Stabbursbua flere ganger da jeg bodde i Sandefjord- kjempe koselig butikkk!! Tror kanskje de har utvidet siden sist jeg var der også....men ikke visste jeg at hun har holdt på siden 1990! Det er jo jammen meg en god stund til gårdsbutikk å være!:)

    Godt nyttår! Håper fomen er i nyttårsmodus!!

    Klem fra bird

    SvarSlett
  11. ååå jeg vil være med! Hun startet i 1990 :0) Mye fint i nettbutikken hennes!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  12. Nydelige engler, vil gjerne være med i trekningen av de. Stabbursbua startet opp i 1990.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  13. Hei, henger meg på i siste liten:o)
    Svaret på spørsmålet er 1990.
    Nydelig butikk foressten, og nydelige engler:o))

    Ha en herlig Tirsdag.

    Klem fra Line

    SvarSlett
  14. Heisann!
    Kan vel neppe være heldig igjen, men jeg kaster meg på - svaret er 1990 :o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett