29 januar 2010

Let`s boggie to the bedroom... Del 2.

La meg vise flere av bildene fra soverommet. Her er skapet i ny drakt. Det fungerer som sengetøy/badelaken og oppblåsbare madrasser (til eventuelle overnattings besøkende) lagringsplass. Et sted må man jo gjøre av disse tingene også. I eskene befinner det seg diverse reisehåndbøker og annet dill.

Nattbordet mitt med diverse stasj. Mye smykker og øredobber. Og så den nydelige klokken fra Lisbeth Dahl. Som forøvrig bare står der for syns skyld. Den tikker fremdelse for høyt!!

Bildet som jeg laget til å henge på soverommet, (Jeg så det aller først hos Karen ;) Ordtaket altså. Hvis du har lyst å se innlegget om dette så kan du gå HIT. Ganske tøft med de glitrende gull bokstavene.



Bilde henger på pipen og ved siden av henger denne vesken. På en av knaggene jeg kjøpte hos Stabbursbua ;) Vesken kjøpte jeg for noen år siden og passer bra inn, synes jeg.




Her er nattbord lampen. Svart med mønster og med en hvit skjerm i tillegg, når jeg føler for litt forandring. Dette er vel den eneste nye tingen her inne, som for øvrig ble kjøpt på salg ;)


Smykkene mine ligger litt her og litt der. Noen i smykkeskrin, andre i skåler. Men øredobbene mine har jeg orden på. For meg er øredobber viktig og en del av dagens antrekk. Noe som ofte får meg, på en dårlig dag, til å føle meg friskere enn det jeg egentlig er. Gleder i de små ting, sier nå jeg ;) Det var lampetten som ble til et øredobb stativ. Har du lyst til å lese innlegget om det så finner du det HER.






Mitt hvite glansfulle tak... "Sukker fornøyd"








Så et bilde fra døren. Tv henger ned fra taket, noe som gir meg noe å se på når jeg er dårlig eller må hvile. Hvile er en aktivitet som må gjøres hver dag. Men nå hviler jeg i et lekkert soverom, og ikke furu rommet.






Ønsker dere alle en flott helg.
Klem fra Eline.





19 kommentarer:

  1. å! herlig med nytt soverom da! man sover liksom bedre også- når ting rundt er akkurat slik man vil det skal være!!

    GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Tnnååå, så flott det er blitt der. Liker det bildet spesiellt godt...*hint hint*

    ha en fantastisk helg;-)

    klem og klem

    SvarSlett
  3. Så lyst å fint dere har fått det på soverommet. Må ta litt rekreasjon i senga av og til jeg òg, tv der var en god ide.

    Gode ønsker til deg og dine for en koselig helg, klem.

    SvarSlett
  4. Jøss, så flott du har fått det da!
    Masse kjekk inspirasjon :))

    SvarSlett
  5. Jeg liker godt det rommet ditt.
    Gjenbruken av den lampetten var genial. Først prismene og så selve lampen. Kommer jeg over noe slikt så vet jeg at jeg trenger det til mine smykker. Har ikke hull i ørene så øredobber har jeg ikke. Men den er nok fin til smykker også.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar :)
    Denne helgen har både jeg og mannen frihelg, det skjer en gang i måneden, og det er de helgene jeg virkelig får tatt skikkelig helg...

    *klemmepå*

    SvarSlett
  7. Åååå kjempe fint rom! Og nå gleder jeg meg bare enda mer til rommet her i 2 etasje bir ferdig. Furuhelvete fra 2 verdens krig føles det ut som nå i hvertfall....jeg vil også ha tv på rommet. Digg det! Ønsker deg en herlig helg. Klem

    SvarSlett
  8. So fint det blir på soverommet! Eg har eigentleg lyst på mykje større soverom og har planar om at Norsk Tipping skal ringe meg i morgon:)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fint soverommet ditt har blitt..
    Du ga meg masse idèer nå :0)
    Har super lyst å fikse på soverommet mitt også..
    Men har et veldig mye mindre rom enn deg da, men det skal gjøres noe her det er helt sikkert hehe.

    Likte skapdørene dine veldig godt da, de ble rett og slett bare lekre.


    Ønsker deg en fin fin kveld.

    SvarSlett
  10. Helt nydelig og virkelig gjennomført dette soverommet ditt.Liker allt det lekre stæsjet som du har.Og bildet ditt var bare såå skjønt.Og nei,jeg har IKKE ordnet denne veggen min på stua nå.Det er vel godt over et år siden,men fant ut at jeg ikke hadde vist nære bilder av akurat denne.Så sånn er da det!Koz deg masse i ditt lekre soverom ,klem Sissel

    SvarSlett
  11. Flotte bilder fra et flott soverom!

    ..jeg har også støtt hatt dilla på øreringer - store, lange, små, søte, morsomme osv osv..men de siste årene har det gått i perler..men nå fikk jeg "dillaen" litt tilbake kjenner jeg - skal jammen meg finne fram øreringene mine i morgen!

    ..men nå er det nattinatt!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  12. så flink du er vakre venninnen min :) skulle gjerne klart å trylle slik jeg også på mitt soverom.... men jeg skal vel snart prøve da :)

    klem klem

    SvarSlett
  13. For en forskjell det ble! Så lyst og lekkert ;0) Kos deg med ditt nye soverom! Takk for at du er en slik super bloggvenninne og titter innom hos meg! Blir veldig gla!! *Klem* -Kamilla-

    SvarSlett
  14. Så utrolig fint det ble! Stor forandring=) Er så deilig å legge seg på et "nytt" rom, og som man er skikkelig fornøyd med! Jeg har bestemt meg for at vi skal få nytt rom... Gleder meg max til å flytte inn på nytt rom, og ikke minst innrede og male det=)

    Ha en super uke! Klem

    SvarSlett
  15. Men nå synes jeg det er på tide å "boggie" ut av soverommet :)

    SvarSlett
  16. Vakkert ble det...dette kan du veit du.

    Gir deg en kraftfull klem jeg !!

    Klem

    SvarSlett
  17. Er bare innom for å ønske deg og dine en koselig helg, håper det står bra til med deg. Klem

    SvarSlett
  18. Håper alt er bra med deg. Vil bare ønske deg en fin morsdag, valentin og fastelaven.
    Klem Laila

    SvarSlett
  19. Kjempefin blogg du har!

    Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

    Har lagt ut en liten giveaway hos meg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

    Ha en fortsatt fin påske!

    :-)

    SvarSlett