07 januar 2010

Kaskade av julekuler.

Jeg tok rett og slett med meg den ideen om å henge en kaskade av julekuler i bånd ned fra taket. Nå må jeg jo si at på Stabbursbua så var det en Virkelig kaskade av vakre julekuler. Jeg fant ut at joda jeg hadde en masse julekuler, men mesteparten er røde. Heldigvis så kjøpte jeg en pakke med fire hvite kuler fra Sia og en nydelig lang flott sølvfarget kule. Alt fra Stabbursbua, noen vakre fugler ble også med hjem.
Nydelig kule eller hva? Jeg falt helt for den. Heldigvis så var min mor og hennes mann her og de hjalp meg villig med å henge opp alle kulene. Tusen takk for all hjelp dere ;)

Det ser flottere ut i virkeligheten og med hvite og alle sølvfargede kuler som kongler og hjerter ble brukt. En flott effekt ble det og jeg ble kjempe fornøyd. Selv om jeg nok godt kunne hatt flere av de vakre hvite kulene.


De henger i et hjørne mellom to vinduer. Litt forstyrrende her på bildet er de røde stjerne lysene som jeg en gang kjøpte på IKEA.



I dag har jeg barn som skal gå på ski med skolen. Temperaturen ligger på -15 og det er litt vind så det er kaldt. Er litt spent på om de har gått på ski når de kommer hjem. Noen av barna trenger nye ski og skisko.... La meg si det sånn... Jeg tror hele Norge må gå på ski om dagen for sko i rett størrelse har vært nesten umulig å finne. Men vi skal prøve videre i dag. Selv jeg kunne tenke meg å gå på ski.... Bortoverski altså. Det er kjørt opp fine løyper rundt her og det beste er at det er bare bortover og omtrent ikke noen bakker. Det liker mor :D Men først må jeg få tak i ski til meg og så må jeg bli bedre.... Ordner seg nok.




Ellers så har det ikke skjedd noe på interiør fronten her, men jeg håper at jeg snart orker å finne på litt. Jeg savner det når jeg ikke orker. Ikke har jeg noen gode ideer heller men det dukker jo gjerne opp litt sånn plutselig så....



Har du lyst til å være med på konkurransen her hos meg så må du gå til dette innlegget:
Du kan vinne en av disse tre vakre englene, og det blir trekt hele tre vinnere, så heng deg på ;)
Ha en strålendes flott vinterdag ;)





7 kommentarer:

  1. Såg fint ut med dei kulene. Kanskje jeg huske det til nest år og prøver meg på det.
    Håper du finner utstyret du trenger for å gå på ski. Jeg er ikke glad i å gå på ski. Får fortsette med trening på senteret i stedet for.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  2. Jøsses, til og med du vil gå på ski!!!Tror ikke jeg har sett deg på Ski noen gang jeg..hehe, ikke som min teflonhjerne husker ihvertfall. De va flotte de julekulene som du har hengt opp.

    Ha en flott dag ikulda.

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Arbeidslyst og kreativitet kjem når ein minst anar det:)
    Hald deg heime i kulda, eg er sikker på at det er livsfarleg å bevege seg ute no... (eg brukar iallefall det som unnskyldning)

    SvarSlett
  4. Heisann, ble riktig så flott og inspirerende for oss andre.
    SKI! Er du fra vettet, haha... har ikke hatt ski på beina siden guttungen var 2 (ergo 15 år siden) Jelp!

    SvarSlett
  5. :)så stilig det var ...

    Fryser dere? :p hehe, Lofoten er varmest i landet for tiden - litt ironisk det da...

    Takk for koselig kommentar hos meg... Kanskje jeg skal lage meg et nyttårsløfte til: "Drikke vin med fugledamen" :P hehe *klem*

    SvarSlett
  6. Så stilig det ble med kulene :-). Veldig god ide. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  7. Så smart å henge de julekulene opp sonn. Lykke til med skigåinga, eg har lagt opp ....la opp mens eg var på topp...hehe!!!Nå går eg på beina i stedet ..hver dag til jobb 25 minutt, så ull fra innerst til ytterst er tingen, da blir eg bare litt kald på nesetippen..hehe.. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett