08 januar 2010

Gjemt og glemt...

Nå er julen pakket nedi sine esker og har blitt bortgjemt inne i kottet. Mer eller mindre er julen nå gjemt og glemt. Jeg ser mange bloggere snakker om våren, men det er for tidlig for meg. Jeg er nok i vintermodus, og blir nok her en stund.
Det er ganske utrolig men i dag blir mitt innlegg nr 200 skrevet... Du leser det nå. Da jeg startet å blogge trodde jeg nok ikke at jeg skulle bli en så pass ivrig blogg skriver, som jeg faktisk har blitt. Ikke for det... Jeg har noen i kulissene som dytter litt på meg når det blir for lenge mellom hvert innlegg. Tusen takk Monica ;) Jeg setter stor pris på deg.

Advent stjernen på bilde er kul, svart og kostet meg hele 5 kr i Skien. ;) Ganske stor er den også. Kjøpte likegodt to siden de var så billige.

Det er mange usynlige lesere som besøker siden min. De er usynlige fordi de ikke legger igjen kommentarer men tilhører min familie, som er spredt rundt i landet og venner forøvrig også spredt rundt i landet. Til alle dere.... Jeg setter stor pris på å få kommentarer og mail.

Jeg har jo også en konkurranse på gang. Hvis noen av dere som leser bloggen min og ikke kommenterer så kan dere sende meg en mail, så kan dere være med. Konkurransen finner du HER og mailadressen min er :


blackfeatherseline@hotmail.com

Så heng dere på og bli med på konkurransen eller send meg en mail om noe du har på hjertet ;)

Ha en flott vinterdag ;)

12 kommentarer:

  1. Å! For ei nydeleg stjerne! Ikkje rart at du kjøpte minst to:)

    Eg ventar på våren, men kjenner at det er litt kos med vinter, sjølv om det er kaldt. Eg ventar litt med å dra fram pastellar og vårblomar enno.
    Men det er fint å gle seg;)

    Ha ein strålande vinterdag (eg skal berre kose meg framføre ovnen og sjå på film...deilig!)

    SvarSlett
  2. Tnnååå, du er så søt. Setter pris på deg også vettu;-)

    Kanon kul den stjerna var da...du er flink til å finne sånn billige ting rundt forbi du.

    Takk for en koselig prat på tlfn i går foresten;-)

    Have a nice day

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Stilig stjerne - hadde og kjøpt meg 2 (eller sikkert flere, hehe)
    5 kr! Ingenting det jo!

    Kos deg med fredagen - det skal jeg!
    P.S. Ny konkurranse hos meg i dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig fin stjerne! Jeg tar og gjerne litt vinter før det blir vår. Bare den værste kulda gir seg blir det bra. (men jeg er ikke glad i å gå på ski)

    SvarSlett
  5. Jeg er enig med deg, og nyter vinterkosen så lenge jeg kan :)

    SvarSlett
  6. Den stjerna var fin, og så billig. Ikke dumt å kjøpe to da.
    I dag har jeg kjøpt masse julekuler og slike engler du lodder ut. Julekulene skal jeg lage oppheng av neste år. Det var 70% avslag på kulene. Og 50% på englene. Skal bruke dei fleste englene til julegaver. Men etpar stykker må jeg jo ha selv.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  7. Utrolig flott adventsstjerne! Jeg rakk ikke å få hengt opp min i år, før jula var over...

    Håper du har en flott helg!

    SvarSlett
  8. Snakk om "stjerne-kupp" Så billig det nesten ikke er gøy!!hehe..
    Wow 200 innlegg det er bra!!
    Jeg tror jeg ligger ca: 30 bak deg!
    Det kommer;)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei på deg!

    Hihi, vet ikke akkurat om jeg nyter vinterkosen. Det er i kaldeste laget for denne sjelen, og jeg er en smule lei av å fyre i ovnen, hele tiden liksom!

    Fin stjerne, kjekt når en finner noe som en virkelig liker.

    Ha det godt,vi blogges ved.
    Klem

    SvarSlett
  10. Helt Nydelig den stjerna som du har kjøpt og så rimelig da.Når man kommer over sånne Kupp,er man heldig.Har ikke vært noe på shopping på det nye året,da formen har vært elendig dårlig.Men på onsdag så må jeg bare da jeg har kontrolltime på sykehuset.Så da blir det til Byen og da må man kikke litt om ikke annet.Klem Sissel

    SvarSlett
  11. Vakker stjerne og får en herlig pris!!!!Håper alt går bra med deg snuppa! En liten ting til deg hos meg;D

    SvarSlett
  12. Alltid hyggelig å lese bloggen din selv om jeg er usynlig:-)

    Klem

    SvarSlett