13 januar 2010

De tre heldige er......

Det er nå på tide å annonsere vinnerne av de tre nydelige englene som jeg, eller rettere sagt DERE har fått fra snille Ann-Iren på Stabbursbua ;)
Det er tre vinnere som får en engel hver. Alle englene er forskjellige og helt nydelige ;)

Det er mine tre fuglebarn som har fått trukket ett lodd hver. Så dette har ligget i barnas hender....

Eldstefugledatter har trukket ut... : Norwaystyle

Lillefuglesønn har trukket ut.... : Har en drøm

Lillefugledatter har trukket... : Ann Helen

Gratulere så masse til dere tre!

Dere må sende meg adressene deres på mail, så kommer det nydelige engler i posten om ikke lenge. Min mailadresse er : blackfeatherseline@hotmail.com

Takk til alle dere som var med på konkurransen og tusen takk til Ann-Iren på Stabbursbua ;)

Igjen gratulere så mye til dere som vant ;)

9 kommentarer:

  1. Ja først må jeg jo si: Gratulerer så mye til dei heldige vinnerene.
    Dei englene er jo bare helt herlige. Tror dei jeg kjøpte var mindre. Gleder meg til å ta dei frem til jul.
    Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
  2. Jipiii, jeg vant en engel:o))
    Tusen ♥lig takk!!!
    Så gøy!

    Og takk for hilsen inne hos meg i dag, jeg kooooser meg masse med bladene mine...

    Klem Line

    PS: Hils lillegutten din og gi en klem fra meg da, han som trakk ut min blogg:o)

    SvarSlett
  3. Heisann..

    Englene var kjempe søte da..
    Men jeg har sett noen engler jeg fakt pladask for, skal se om de har flere neste uke i byen... Håper det.. Og er jeg heldig er de på tilbud så jeg kan kjøpe flere...

    Har kjøpt noe krims krams i dag også, tenkte jeg skulle blogge om det senere :)

    Takk for hilsen på bloggen min forresten. Julen var fin den samme med nyttår :) Klemmer fra meg til deg

    SvarSlett
  4. Gratulere til de heldige vinnerne :-)
    Søte engler :-)

    Hvordan går det med deg? hatt en fin jul ? SYnes tiden flyr..og føler ikke helt at det har vært jul...kommer vel av flyttesjauen midt oppe i det hele..så gleder meg til neste jul :-)

    HA en fortsatt flott uke :-)

    klem

    SvarSlett
  5. Grattis til vinnerene!!

    Ha en finfin kveld!

    KlemKKann

    SvarSlett
  6. Du verden, dette hadde jeg aldri trodd. Ikke mye jeg har vunnet til denne tid, så jeg er overlykkelig, tusen takk, tusen takk. Gleder meg til å få pakke fra deg. Klem

    SvarSlett
  7. Heldige vinnarar :)
    Sjønne engler.
    Håpa du har ein fin dag
    Klem

    SvarSlett
  8. Åå, for noen fine engler=)
    Synd jeg ikke har sett bloggen din før i dag!
    Ha en fortsatt fin dag, klem fra en ny leser

    SvarSlett
  9. Tusen hjertelig takk, og sååå mye takk til eldstefugledatter som trakk ut min blogg. Jeg føler meg kjempeheldig, og ble veldig veldig glad.
    Klem

    SvarSlett