28 januar 2010

Awarder og utfordring

Jeg har vært så heldig å få hele tre awarder ;) Tusen takk for alle sammen. Det er koselig å bli satt pris på.

Den første awarden fikk jeg fra Snillpike bloggen, hun syr og tryller frem både barnetøy og annet ;) Tusen takk ;)


Denne søte awarden har jeg fått fra hærlige Linda i Lindas hus. Tusen takk ;)


Denne awarden med en utfordring har jeg fått av Norwaystyle, hun blogger om hus og husbygging ;) Tusen takk


1. Kopier awarden på bloggen din
2. Link til personen som ga deg awarden
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden
Hmm 7 interessante ting om meg...
Jeg liker å spille på DS en og har min egen.
Elsker å kjøre bil og synger gjerne for full hals.. Vel og merke om jeg er alene i bilen....
Jeg synes det er mye lettere å kjøpe interiør ting enn klær til meg selv.
Jeg elsker fårepølse.
Jeg er veldig kresen på mat... Nesten utrolig at jeg reiser så mye å finner noe å spise på turen.
Jeg bare elsker IPhonen min, noe som Høvdingen synes er rart siden jeg ikke lærer meg nye tekniske duppeditter, før det er på tide å bytte dem ut. (og da trenger jeg ikke lære meg dem ;D)
Jeg har faktisk lest instruksjonsboken til bilen min... ;)
Denne utfordringen vil jeg sende videre til en person. Det er Sweet Dreams ;)
Jeg synes det blir mer spesielt med awarder når de bare blir sendt til en person.
Til dere andre ta gjerne med dere en av awardene ovenfor hvis dere ikke har fått den før, for jeg vet det er så mange som har fått de.
Ha en fin dag ;)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med awarder og artig å lese om deg. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Gratulere med award :-) Gøy å lese litt om deg :-) Håper alt står bra til med deg:-)

    Ønsker deg en flott helg :-)


    klem

    SvarSlett
  3. Grattis med så mange Awarder;-)

    Jasså, så du er inne å hinter hos meg ja...hehe, nytt innlegg er lagt ut....Ikke ett veldig koslelig ett da men....

    Klem og klem

    SvarSlett