14 desember 2009

På tide å feire litt... ;)

Det har tatt både våtter og vinter (nesten) her hos meg nå. Det har vært stille på bloggen, men i det virkelige liv har farten vært i 120 kmt. Mye har skjedd og vi har vært veldig sosiale. Julebordet var en helt topp opplevelse, jeg fikk til og med svingt rocke foten ;D Siden energien min ikke alltid er så opplad bar, så ble bloggen litt skade lidene. Men... Nå har jeg tenkt å feire litt. Bloggen har passert 15 000 besøkende.... Utrolig!!

Bildene i innlegget her viser gaven. Dansk design: fra Jette Frolich. Silver Hearts. " To stykk i en pakke. Frister det?? Så sleng deg med da vel... ;)

Dette må du gjøre for å være med:
Du må fortelle meg hva som gir deg den beste julestemningen.
Det er ikke noe rett svar eller feil, bare hva som gir deg den beste julestemningen.
Så vær med meg og feire mine 15 000 besøkende, og disse vakre julehjertene kan bli dine ;)


Konkurransen blir trekt fredag eller lørdag. Slik at pakken forhåpentligvis kommer frem til vinneren til jul ;)


Til alle dere som har lagt igjen kommentarer på forrige innlegg.... Tusen takk. Jeg setter stor pris på dere alle. Nå gleder jeg meg til en skikkelig besøksrunde hos dere.
Nyt denne vakre advents tiden ;)



17 kommentarer:

  1. hmm, julestemning ja....
    Jeg pynta juletreet i helgen faktisk, og når kvelden kom og det bare var lysa fra juletreet som lyste, da må jeg si jeg kom i litt julestemning.Sånn ellers så er filmen tre nøtter til askepott bankers.

    Ha en flott dag.

    klem og klem

    SvarSlett
  2. For noen nydelige hjerter.
    Julestemning får jeg når vi har pyntet juletreet, det lukter røkelse og sølvguttene synger Deilig er jorden.
    Eller når snøen daler stille ned slik rett før jul.
    Eller..... Ja det kan egentlig være flere ting.
    Men ofte er det lukter som bringer frem julegleden. Lukten av et grantre eller av en svibel.
    Ønsker deg ei fin førjulstid :)

    SvarSlett
  3. Hei hei og gratulerer med 15.000 besøkende !!! :)
    Vet du, jeg får julestemning akkurat nå jeg... Det snør ute og på P4 spiller de julemusikk !!

    Ser du har laget julegotter under her -mmm- mulig jeg også må prøve ;o)

    Ha en gooood dag!
    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med så mange besøkende.
    Julestemning det er for meg : mange tente lys, røkelse, snø som daler, julemusikk i bakgrunnen, juleblomster, barnas forventninger og glede og hemmeligheter.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  5. Riktig julestemning får jeg når det daler store snø filler ned og legger seg som ett hvitt teppe ute :0) Og tre nøtter til askepott!! Det er jul det!!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. Heisann...
    Ja synes han var kjempe flink jeg.. Veldig glad i det smykket allerede hehe..
    Ja alle filmene er super morsomme, jeg elsker istid hehe..

    Det som gir meg julestemning er julefrokost sammen med mamma og pappa, spiser sånn i 12 tiden, med alt det deilige pålegget man kan tenke seg, te og levende lys på kjøkkenet.. Og så klart en julesokk med snop og 3 nøtter til askepott før vi drar på gravene og tenner lys (er noe eget med gravlunder på jualften, synes det er koselig der da)

    SvarSlett
  7. Tre nøtter til Askepott, Lukten av pinnekjøtt, og mor sitt overpyntede juletre :) Ah, det er ting som setter meg i julestemning :)

    SvarSlett
  8. Hei hei kjære deg, lenge siden jeg har vært innom deg, men så har jeg ikke vært like aktiv selv med bloggingen den siste tiden.
    Men har nå en liten opptur de ;O)
    Håper alt står bra til med deg!
    Ikke slit deg ut før jul nå da, jula kommer uansett.
    Julestemning ja, hmm hva er det?
    Kanskje lukten av ribbe, julemusikk, nysnø..selv om den uteblir her,får jo litt julestemning når jeg pakker inn gavene da.
    Grattis med jubileum og stå på videre!

    Stor klem fra Linda

    SvarSlett
  9. Julestemning ja, må nok inrømme at jeg går lenge å håper at jula blir avlyst. Men når julemiddagen står på bordet er også jeg i julemodus.
    Og nydelige hjerter vil man jo gjerne ha.
    Klem Laila

    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Gratulere med så mange besøkende :-)
    Julestemning får jeg når jeg hører div julesanger...kjenner lukten av kongerøkelse..eller ribbe... tre nøtter til askepott (ett must) Lukten av gran... Elsker julen og jeg er ett veldig tradisjonsrikt menneske..prøver å bryte litt på noen...eller fornyer de gamle,men visse ting MÅ være slik det alltid har vært :-)


    Kos deg med baking og pynting i dag :-)
    Jeg må handle inn siste julegavene :-) mens de to største er i barnehage og skole.

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei igjen du..

    Ja er sant det. Satser på en roligere dag i dag gitt. hehe..
    Skal snart avgårde og se om jeg finner de siste julegavene.. Har forsåvidt en av dem men er usikker på om hun vil like det, vi er liksom veldig motsatt.. hehe.. motsetninger vet du..

    Julekortene leverer jeg sammen med julegavene, hehe. Sparer penger på sånt hihi.. Neida men har liksom alltid gjort det sånn..

    Ha en super dag *:0)

    SvarSlett
  12. Hei snuppa! Høres ut som dere har hatt det fint og det varmer hjertet mitt;)Godt å få vært litt ute og røre seg litt! her ser vi frem til å reise...er så trist å reise på jobben i mørket og komme hjem i mørket! Julestemning for meg er klementiner og lukten av juletrær..og ikke minst rødvin i store glass med gode venner;) Ha en fin fin uke snuppa! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. Så fine hjerter.
    Stikker en liten tur innom for å ønske ei god førjulstid til deg. Er så lite i bloggverden for tida, men har plana om å kome sterkare tilbake etterkvart.
    Ønska deg ei fin førjulstid vidare.
    klem

    SvarSlett
  14. Heisann! Ja, julestemning kan jo være så mange ting. For min del så må det mok bli alle luktene som har med jul å gjøre som topper det hele.. Jeg liker jo å pynte selvsagt, men hvis det ikke lukter gran, pepperkaker klementiner, røkelse og litt "lukten" av levende lys, så blir det ikke det samme. Julemat, nøtter, jeg kan visst bare fortsette med å ramse opp alle de herlige luktene. Det er heldigvis snart jul.. Ha en fin kveld!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  15. 1. Snø! Det snødde i går og i forgårs, og det er ikke så alt for ofte i Oslo. Og så var det veldig fuktig luft, så alle trærne ble glitrende hvite av rim som satte seg på alle greinene.

    2. Tre nøtter til Askepott på julaftensmorgen...

    3. Gløgg. Rødvin, solbærsaft, kanel, nellikspiker, ingefær, mandler og rosiner. Nam :-)

    SvarSlett
  16. Nå har jeg laget cornflakesgodisen din, oioioi sier jeg bare. kjempegode.
    Klem Laila

    SvarSlett
  17. vet ikke helt jeg... men går da stadig og nynner på julesanger som new jordal swingers har gitt ut... ;) ellers så gleder jeg meg til å tilbringe julen med familien min og samværet før jul med gode venner, julegave-shopping og førjulskos... hvit jul er ikke feil, og gode lukter rundt i huset sammen med masse julefarger ;)

    ha en god jul jenta mi... klem

    SvarSlett