01 desember 2009

Natten 1 Desember.......

Natten 1 Desember for 12 år siden skjedde det noe. Den vesle prinsessen min ble født. Vel, er hun ikke så liten lenger med fyller i dag hele 12 år.

Hun var ventet den 18 november, men hadde ingen planer om å komme til verden da. Så da november måned bare hadde såvidt et par timer igjen, begynte ting å skje. Tidlig i nattens mulm og mørke kom vesle jenta til verden. Stillheten rådet et lite sekund før latteren runget i rommet. En lege, en barnepleier, en jordfar og fire jordmødre, ønsket vesla velkommen til verden.

I dag er hun en bestemt frøken og slettes ikke så liten lengre. Utstyrt med en enorm fantasi og et bestemt syn på livet. Hun kan være mild som en sommer bris men også sterk og vill som en høststorm.
Så Gratulerer så mye med 12 års dagen din i dag, Lille fugledatter ;)
Øverste bilde:
Vesla med ei venninne på halloween, som:
Ulveadvokater i dress.
Nederste bilde:
Trubadur i Kongeparken, sommeren 2009

13 kommentarer:

  1. Gratulererer så mye med snuppeluppa sin bursdag. Hils så mye med en stoooor klem til henne fra oss her på Sola.

    Helgen har vært fin den, var en tur på Revy på lørdagen med gamle kollegaer fra min tid på handelslaget for *kremt* 15-20 år siden..hehe..Det var galkjekt både med revyen og det å se disse folka igjen.
    Har du hatt en fin helg da?

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Stoooor klem og grattis med dagen!! Smil!

    ..titt innom meg igjen..så ser du hva jeg solgte på Maihaugen!

    KlemKlemKKann

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen til den flotte jenta di.
    Ha en riktig god 1.des. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til datteren. ha ein koselig kveld.

    SvarSlett
  5. Gratulerer som mykje med dagen til jenta! Vi har like store jenter vi to, utfordringane er mange, men gledene fleire:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med datteren da;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med dagen til snuppa di! De vokser opp så alt for fort! Synes ikke det er lenge siden hun gikk i barnehagen jeg! Ellers så er jeg glad å høre at du kommer deg. Jeg har også vært litt labert...men det kommer seg her å. Kos deg masse og en varm klem fra meg

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Gratulere så masse med jenta di :-) ja tiden flyr... Håper hun har hatt en fin dag :-)
    Her er det super stress ,men har da fått gjort en del i dag :-) sparklet kjøkkenskap og revet opp alt gulvet på stuene :-)

    Ha en fortsatt fin uke :-)


    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  9. Heisann..

    Gratulerer med dagen til fugleungen. Håper hun hadde en super fin dag..

    Håper du koser deg masse i adventstiden..

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  10. Kan tenke meg du er stolt av fugleungen din med god grunn. Sitter her med et smil om munnen. Gratulerer med dagen til henne.
    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulere kjempemasse med dagen! :) Håper dagen var vellykka :)
    Bursdagsklem til henne og hennar mor :)

    SvarSlett
  12. Gratulere med overstått bursdag, håper dagen var fin :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  13. Gratulerer :)
    Min kjære niese er ble også 12 år den 1. desember :)

    SvarSlett