23 desember 2009

Lillejulaften ;) God Jul da dere ;)

Huff som tiden flyr.....
Nå er det allerede lillejulaften og her i redet skal treet pyntes, og de aller siste forbredelsene skal gjøres. Bildene hos meg i dag er fra det lille plastjule treet. Det er svart.... Ja faktisk. Kulene som henger på er nesten svarte, sølv og gull. Til og med julestjernen her hos meg er stor og svart med hvitt mønster på. Litt utradisjonelt kanskje, men man har det jo ikke mer gøy enn det man lager selv ";D"

Jeg skulle så gjerne ha besøkt dere alle som en, for jeg er jo så spent på alle de nye innleggene deres. Desverre har ikke tiden stukket til, men en liten svipp runde skal jeg prøve å få til. Tusen takk til dere som var med på konkurransen min. Pakken er i posten ;)

Jeg var også en tur innom Stabbursbua i går..... Vet dere hva? Jeg har fått noe nydelig å lodde ut til dere.... Hva det er?? Jo det skal dere få vite i neste innlegg. Altså ny konkurranse på gang nå snart. Kjempe koselig Dame fra Stabbursbua, som har gitt meg flotte blogge gaver. Dere skulle virkelig ha vært der inne å sett.... Såå mye lekkert... Sukk ;) Men mer om dette i neste innlegg, så følg med.

Nå vil jeg ønske deg og dine en riktig god jul, kos deg masse og nyt julen med venner og familie. Så blogges vi igjen snart ;)




Juletreet står nå inne til varmetilvenning før det skal kles opp i sin vakreste stas. Redet er pyntet og både nisser og engler smiler fra kroker og kriker. Nå gjenstår det å lage en ... kaskade av julekuler så kan høytiden begynne ;)
God jul til dere alle ;)


18 kommentarer:

  1. Spennende med et anderledes tre. Tror ungene mine hadde protestert. Dei vil helst ha på all den gamle pynten. Noe jeg ikke vil. Vi får nå se hvordan treet blir i år. det er enda ikke klart.
    Ønsker deg ei riktig god julehelg :)

    SvarSlett
  2. Alltid spennande med noe som er anderledes. Ønsker deg ei riktig god og trivelig jul. Kos deg masse. Juleklem.

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og dine en riktig god jul også. Her pusles det med litt småtteri, treet har fått lys på og resten blir satt på litt senere. Brente mandler står og skal koke seg tørre.
    Juleklem fra Laila

    SvarSlett
  4. Bare en liten tur innom for å ønske deg en riktig god jul--------*

    Juleklem fra Lykkebo♥

    SvarSlett
  5. Goood juul ønsker jeg deg og dine :0)
    Kos deg masse !

    SvarSlett
  6. Du får ha en riktig God Jul du også :-).
    Juleklem

    SvarSlett
  7. ♥ Titter innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL ♥

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  8. Hei hei, er innom deg for å ønske deg og dine en fin julefeiring!
    Håper alt står bra til!
    Stilig juletre!

    Juleklemmer fa Linda

    SvarSlett
  9. Heisann er innom deg for å ønske deg og dine en deilig jul.
    Juleklemmer fra Helen

    SvarSlett
  10. Hei snuppa! Kjempe fint juletre! Jeg har også et svart juletre som jeg kjøpte i fjor og som jeg virkelig elsker! Gøy med litt forskjellig! Tuuusen takk for kommentaren inne hos meg! Jeg tar meg gjerne en tur også! Ellers så har vi ankommet Thailand...stakkar datteren min har fått omgangs syken så hun ligger nede for telling...så juleaften blir litt anderledes kan man si...men men vi gjør det beste ut av det! Kos dere masse i dag og dagene fremover! Stor klem fra Linda

    SvarSlett
  11. God jul og godt nytt år. Gratulerer med 15000 besøkende også. Klem minime

    SvarSlett
  12. Svart juletre, typisk deg det :-) Jeg skal vedde på at det er kjempeflott inne hos dere. Håper du har en riktig fin jul!

    SvarSlett
  13. Likte juletreet ditt utrolig godt.Kunne godt ha tenkt det samme selv,i sort.Ønsker deg ei fortsatt God jul,juleklem Sissel

    SvarSlett
  14. God jul til deg og dine også! Håper dere koser dere i romjula - jeg er innom jobb en liten tur i dag ellers er det fri fri fri!! Herlig!

    Vi blogges på nyåret!

    KlemKKann

    SvarSlett
  15. Kikker bare innom for å ønske deg et inspirerende nyttår.

    SvarSlett
  16. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år.
    Klem Laila

    SvarSlett
  17. Ønsker deg et riktig Godt nyttår og takker for et flott bloggevennskap i året som snart er over.Gleder meg til å følge bloggen din videre også i det nye året,nyttårsklem Sissel

    SvarSlett
  18. Godt nytt år :-) Beklager at det har vært så stille fra meg...men lover å komme sterkere tilbake nå :-) Håper du har hatt en fin jul :-)

    Ha en flott uke :-)


    Klemmer

    SvarSlett