19 desember 2009

And the winners are.....

Høvdingen har nå trekt to vinnere. Jeg synes det er moro med noen konkurranser så.... Jeg har jo noen sånn av og til. Jeg synes det er gøy å kunne gi en liten gave også, så jeg ordnet to premier...


Gratulerer så mye til KJERSTI. Hun har ikke en egen blogg, men jeg vet hvordan jeg skal få tak i henne ;)

Gratulerer så mye til ELIN i bloggen Fra drøm til virkelighet.
Hvis du sender adressen din på mail til meg så kommer det pakke i posten ;)

Tusen takk til dere som delte deres jule stemning med meg ;)




Da kommer snart to julehjerter til hver av dere ;)

Nå skal jeg spille Buzz med barna. Ha en flott lørdag ;)

11 kommentarer:

  1. åååååh hurra så gla jeg ble... jeg som føler jeg aldri vinner noe :) tusen takk, og ha en riktig god jul til deg og dine, og gi alle en god klem :)

    SvarSlett
  2. Håper du får en fin helg og at du har masse julestemning og kos hjemme :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Så morro!
    Jeg har sendt adressa mi på mail..er litt usikker på om det er noe tull med mailen, men si i fra hvis den ikke kom fram.
    Klem Elin

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne. Ha ein fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  5. Håper dere koste dere med Buzz, og gratulere så masse til vinnerne!!
    *Juleklem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. gratulerer med så mange besøkende!! jeg ble visst for sein tl å delta i konkuransen!:( jaja god 4.søndag i advent!:)

    SvarSlett
  7. god 4.adventshelg til deg !!
    Blir du ferdig til jul ? :0)

    SvarSlett
  8. Jeg stikker bare bustehue mitt innom for å si hei hei - på en stri førjuls-søndag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  9. Kjempe fine gaver snuppa! Er bare kort innom for å ønske deg en riktig god jul og et fantastisk nytt år. Nyt hverandre og tiden frem for dere! Og så vil jeg takk for vennskapet vi har fått her i blogglandia. Jeg setter utrolig pris på deg! Stor klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Innom for å ønske deg en riktig god jul og ett fantastisk nyttår!!
    *Juleklem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  11. vil bare ønske deg og dine en riktig fin julehelg.
    Klem

    SvarSlett