25 november 2009

Litt nytt.

Noen nye ting har blitt med hjem i den seneste tiden. Te pose fat har jeg lett lenge etter. Disse kom jeg over på Indiska. Vi drikker en del te og teposene synes jeg alltid ligger i veien. Men nå blir det andre boller ;)

De er jo helt hvite men de har et fint mønster.


En slik pizza kutter så jeg på bloggen til Lindas Hus. Jeg falt helt for den og tenkte at en slik må jeg bare ha. Tror du ikke jeg fant en også? Er den ikke tøff?


Skøyte julekule. Fant denne på Åhlens, og måtte bare ha den. En gang i tiden trente jeg faktisk kunstløp.....



Min jakt på en ny vekkerklokke, har nå endt. Eller har den virkelig det??
Lykkelig var jeg når vekkerklokken som jeg bestilte fra Boligfryd kom i går. Det vil si.... Helt til jeg skulle legge meg....






Da batteriet ble satt i og jeg skulle sove oppdaget jeg en ikke så fin ting med denne klokken.... Den TIKKER! Hvis du nå synes at :Jøss, ja det er vel naturlig. Så jada, det er jo det. Men denne tikker VELDIG høylytt. Så pass høylytt at jeg ikke fikk sove. Til slutt tok jeg ut batteriet og la den ned i en skuff.
Lurer på om jeg kan støy dempe den på noen måte?? Kanskje jeg må pakke hele bakdelen på den inn i bomull....
Hmm, må tenke litt mer på dette, for en ting er sikkert... Jeg ORKER ikke den forbaska tikkelyden!


Men lekker det er den jo.....
Ha en fin dag ;)




14 kommentarer:

  1. Halla.
    De derre teposetallerknene var jo bare kjempetøffe.....Kjøpt i Min favorittbutikk også leste jeg..... Jeg kjøpte faktisk klær og smykke til Julebordet på Indiska, og nå for en ukes tid siden, så var jeg å kjøpte en del juletrekuler i sølv....på Indiska...

    ha en flott dag.

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Kanskje hele poenget med vekkerklokken er at du ikke skal sovne. ;) Ellers er jeg imponert over hvor mye fint du finner overalt. Det er godt å høre at formen er bedre, det går rette veien her også, sakte men sikkert, i hvertfall når jeg blir ferdig med bivirkningene etter å ha tatt svineinfluensavaksinen. ;)

    SvarSlett
  3. Hi...hi...hi... Jeg er også sånn, den må IKKE tikke for høyt!!
    Så fine tepose-fat :0) Bare synd at nærmeste indiska er 100mil unna... Men men...
    Kos deg! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Hehe :) tikking er fælt, og nå husker jeg ikke hva det var jeg egentlig skulle si.... Hmmm.... jaja
    Ha en fin kveld da iallfall :)

    SvarSlett
  5. Fine og smarte ting du har kjøpt deg. Ja, fine vekkerklokker tikker de !! hehe. Eg kjøpte meg ei for en tid tilbake, den tikka også svært høgt. Men en vente meg til det etter noen dager. "Sov i ro" i ørene er et tips som hjelper. ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  6. Hei snuppa! Først må jeg få lov til å gratulere deg med adward! Velfortjent. Og så fint bilde av deg i fra Italia. Så ut som en riktig herlig tur!!!! Og så mye fint du har kjøpt deg. De te posene tror jeg må herme etter! Vi er ko te elskere også her i huset;) Og pizza kutteren er jo bare nusselig;) Håper formen er på bedringens vei og at du tar livet med ro! Nå skal jeg sette i gang med lilledoen her i huset. SÅ kos deg masse. Stor klem fra meg:D

    SvarSlett
  7. Den klokka er bare nydelig. Men nei, jeg orker heller ikke tikkingen,Så det måtte blitt ei klokke til stua. I hvertfall ikke på soverommet.
    Koselige teposefat.
    Ønsker deg fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg! Håper du har det bra og ikke stresser i vei. Søte teposeskåler - det er viktig å ha :-) Min teposeskål er et plastbrett med bilde av Moulin Rouge på, og det ligger oppi boksen med alle teposene og venter på neste tedrikker...

    SvarSlett
  9. Sånne teposefat kunne jeg tenkt meg òg, synes det samme som deg, teposene er alltid i veien.

    Masse fine ting du har kjøpt deg. Gøy med litt fornyelse.

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. I try again.
    Den forrige kommentaren min forsvant ut i intet.

    Masse flott som har funnet veien hjem til deg.
    Klemmer fra Helen

    SvarSlett
  11. Hei!
    Tusen takk for flott kommentar. Det er derfor jeg skriver, jeg håper folk får et innblikk i hvordan det er å være deprimert. Hvis du er den eneste som har fått det, er det grunn nok :)

    SvarSlett
  12. ..hei hei - og ja, jeg er enig med deg - klokker som tikker...py!! Smil!..men den var jo så flott da!!

    ..søte teposefat!!

    Ha en knall fredag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  13. Heisann..

    Å de skøytene var fantastisk fine.
    Finner alltid så mye fint du :0)
    Søte te fat også da..

    Er kjekt å kjøpte litt til seg selv i blandt også, selv venter jeg på klær fra cellbes (gleder meg masse til de kommer)

    Klemmer fra meg..

    (ikke flink å komentere i dag jeg gitt)

    SvarSlett
  14. Innom for å ønske deg en fin adventstid. Håper formen er bra.
    Desembergave hos meg . ta en titt vist du vil.
    Klem

    SvarSlett