01 november 2009

Happy Halloween alle sammen.

Da er huset gjort så skummelt som mulig. I vinduet ut mot trappen står et gresskar og blinker og en heks med røde øyne vokter trappen nøye.


I gangen er det gjort klart til at små og store hekser, vampyrer, varulver og mumier skal ringe på. Ved døren gliser et stort gresskar rått og lysende for å ønske velkommen til våre besøkende. Ved ringe klokken vokter en DIGER tarantell.....

Tør du ringe på??
Edderkoppen har besøkt speilet og gresskar hodene ler....


Eller kanskje det er goderiet de vokter på??



Til alle mine med bloggere.....





HAPPY HALLOWEEN!!
Dette innlegget ble gjentatte ganger forsøkt publisert i går så nå prøver jeg igjen.



16 kommentarer:

  1. Her er det ikke så vanlig å feire halloween...
    Men synes det er litt stilig jeg da..
    Har brukt å gå på Halloween fester rundt om, men i år giddet jeg ikke. Ikke fordi skrubbetussen er her, han er syk snufs, men jeg har like lite penger som en kirkerotte for tiden.. hehe..

    Noen ganger er bloggen litt rar, men er vel bare sånn det er her i bloggverdenen tenker jeg...

    Lenge siden jeg har komentert men jeg har fulgt med hehe...

    SvarSlett
  2. Heisann og vell overstått Hallowenn kveld. Hadde og problemer med bloggen i går, men tenker nok at det var blogspot som hang - igjen!
    Ha en fin søndag.
    Her blir det rester av pinnekjøtt til middag, nam!

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Du rakk det :-) Trekingen er ikke før klokka åtte i kveld :-) Det skal være en trøstepremie også ;-)

    Så herlig grøssende halloween stemning det var hos deg da :-) Flink du er! Gleder meg til vi kommer oss i ett borettslag :-) slik at vi kan gjøre mere ut av slik her også :-) Her oppe kommer det ingen å banker på døre og jentene går heller ikke på andre sin dør... men de gikk på vår dør i går :-) Kledd som heks og tiger :-) Så litt knask og knep ble det :-)

    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  4. Var nok mange redde barn hos dere i går...hehe

    Jeg skrudde av lyset på inngangspartiet, så jeg slapp å ha besøk....her er det jo ingen andre enn meg som er hjemme alikevel. Virker som om at barna som bor her på Sola har skjønt det. Er lyset av, så ønsker man rett og slett ikke besøk av mumier, hekser og troll.

    Ha en fin søndag;-)

    klem og klem

    SvarSlett
  5. Hei snuppa!Se her ja! Kjempe stilig! Jeg hadde det sånn jeg å når datteren i huset var mindre! og vi bodde i det andre huset! men jeg hadde kjøpt inn masse godteri og hadde satt kamaeret klart. Og etter å ha sminket datteren min og en venninne av henne til de skulle gå, rigget jeg meg ned i sofan og ventet på de små! Men ingen kom!!! Vi bor nemlig i en blindevei og nederst i en krok...Så tydeligvis er ikke vi på gå runden til de små! Ble masse snop på oss da:D Håper dere stor koste dere! Og sjekk ut bloggen til min vennine også! Hun har lagt ut masse ideer til Halloween:D Stor klem

    SvarSlett
  6. Her var det skikkelig halloweenpyntet. Her er det ikkje noe særlig halloweenfeiring, ikkje vanlig her. ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  7. Så tøft du har pyntet!!
    Er så masse gøy i butikken til halloween at man får jo så lyst å "stasje" litt hjemme;)

    God ny uke til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei skjønne dame.
    Så herlig du har pyntet til halloween!
    Skikkelig skummelt altså!
    Så artig når en gjør seg slik flid.
    Skal ikke skryte på meg det samme.
    Det ringte på døra vår bare 4 ganger...
    Vi bor litt avsides, dvs. bare 5 min gange fra der vi bodde før og der ringte det på døra sikker 20 ganger.
    Så det ble igjen litt snop å stappe i seg.

    Håper du har det fint!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  9. Hei, og tusen takk for gode ord!!!

    Var på posten og hentet pakken fra deg i går, men først nå i kveld er jeg tilbake ved pc'en og får takke deg - tusen, tusen takk for en alldeles nydelig ramme!! Det skjønne kortet du hadde sendt ved, har fått plass i rammen - passet perfekt!!!

    Håper du har hatt en herlig helg, det har iallfall jeg hatt... :o) I morgen er det ny uke og nye muligheter - nyt den første uken i november!

    Klem

    SvarSlett
  10. Her hos oss er det ikke noe tradisjoner for halloween, men hos deg var det så koselig/skummel stemning at jeg nesten fikk lyst å pynte selv. Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett
  11. He he, herleg!!
    Reknar med at det var mange småttisar som var innom med skrekkblanda fryd:0)
    Dette var rett og slett kjempestilig...
    Håpar du har det bra, klem

    SvarSlett
  12. Ja hos deg var det skikkelig HalloweenStemning!Her gjikk bare denne dagen som andre,ikke noen spesiell feiring.Ha ei fin uke,klem

    SvarSlett
  13. Happy Halloween til deg og dine også - stille og rolig hos oss..ingen som ringte på døra og begge ungene var borte på Halloweenparty..ja så da benyttet jeg sjansen til å sy lit..hihi..og koste meg med litt Halloween godter..smil!

    Ha en finfin mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  14. Så nydelig du hadde pyntet!
    I helgen var vi på Ikea tur så derfor har jeg ikke vært innom her hos deg før i dag. Du kan tro jeg fant mye lekkert!
    Kjekt å få kjæresten hjem? Kos dere! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  15. Her var det jammen en liten spurv som var glad i halloween :P
    Jeg hadde no besøk av noen hekser og vampyrer på døren jeg også, men hos meg fikk de bare dumlepinner, resten spiste jeg selv :P

    SvarSlett
  16. Hei!
    Nå vart æ sikkelig skræmt ja...
    Stilig og skummelt pyntet hos deg:)
    Mine 5 gutter kledde seg ut i all slags skummle kostymer og samlet inn kilovis med gotteri...blir ikke lørdagsgodt på lenge no nei:))
    Ønsker deg en nydelig uke,klem Hanne:)

    SvarSlett