13 november 2009

Gavetags.

Denne uken har jeg hatt noen småsyke barn hjemme. Jeg hadde vært innom en tur på Nille og kjøpt med meg litt klistremerker og ark. Så satte veslefugledatter seg og meg oss ned for å lage gavelapper. Koselig å kunne sette litt ordentlige merkelapper på gavene. Bildene skal være klikkbare ;)

Noen med Rudolf og nissen. Jeg er egentlig ikke en scrappe person, ikke kan jeg det egentlig heller, men jeg synes det er gøy å pusle litt med sånt innimellom.


Snøfnugg i forskjellige versjoner. Nå kommer de som veslefrøkna lagde. Ble de ikke flotte?



Er ikke Rudolf nusselig? Det er kvelden og månen er oppe, ser dere det? Hun sier hele tiden at hun ikke er kreativ, men hun har enormt med fantasi ;)



Disse har hun også laget. Det blir koselig å kunne sette disse på presanger ;)
Ha en strålendes helg!




11 kommentarer:

  1. For en flink fugledatter du har, Du kan trygt hilse fra meg å si at hun ER kreativ.....(hmmm, lurer på hvem hun har det fra;-)

    Ha en flott helg

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Flinke dere har vært!
    Og kreativ det er dere begge to :0)
    Ha en riktig god helg.
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Så fne de ble. Heldige er dem som får disse på pakkene fra dere. Syntes dere har vært flinke.Takk for tilbakemelding om peisen :-)God helg til dere. Klem

    SvarSlett
  4. Heihei..takk for koselig kommentar på bloggen min..ja kansje eg får det til å høres lett ut men det er ikke spesielt vanskelig å hekle:)Du får nok det til du å så kreativ som du er:)
    Ha en flott helg.klem

    SvarSlett
  5. Så flotte gavelapper dere har laget. Spesielt gøy å kunne sette egenproduserte lapper på gavene!

    Ønsker deg en herlig helg - kos deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. så fine de var :)
    God helg snuppa....

    SvarSlett
  7. Hei hei og takk for koselig hilsen :)
    Så fine til og fra lapper dere har laget, skjønne !!

    Ønsker deg en god helg også,
    godklem

    SvarSlett
  8. Så flinke dere har vært, begge to.
    Det erjo så mye fint å få kjøpt, så det blir lit lettvint for oss som ikke er så flinke til slikt.
    Det er jo veldig koselig å kunne sette en slik personlig vri på gaven.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  9. Flinke dere er begge to. Heldige de som får nydelige hilsener på julepakkene sine. Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  10. Kjempe fine! Og så kjekt å få når de er hjemmelaget..Super ide:)

    God helg!

    SvarSlett
  11. Koselige gavetags og kjekt å gjøre noe sammen. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett