23 november 2009

Bare litt tankespinn.

Jeg har prøvd å samle tankene slik at jeg får laget et lite innlegg. Bildene er fra Italiaturen i september. Her ved Gardasjøen.
Formen er ikke på topp, og tusen takk for alle deres koselige kommentarer. Jeg blir veldig glad for de ;)

Det har jo ikke skjedd så mye her, ganske så forståelig når kroppen min plutselig bestemte seg for å bli nitti år i stedet for 35 år. Men jeg har stor tro på at den stadig blir yngre igjen, slik at jeg snart er tilbake til min rette alder ;) Galgenhumor er fint å ha.
Selv om det ikke har blitt gjort så mye av prosjekter, er en god del julegaver innkjøpt med stor hjelp av Høvdingen. Det er kjempe deilig.

Noen nye småting har også flyttet inn her hos oss. Bilder av de tingene kommer senere da kameraet, selvfølgelig var nesten tom for strøm. Ligger nå til lading, akkurat som meg ;)
Jeg har noen prosjekter som jeg bare verker for å begynne med, men de må vel vente en stund til. Og så begynner det å tikke mot jul.....
Så juletanker og interiørtanker svirrer rund i en salig blanding, iblandet pepperkake tanker og familie og venner. Med andre ord så er det litt kaos i hodet, men det gjør ingen ting. Jeg har også fått noen utfordringer og en award. Jeg skal prøve å få tatt de sånn etterhvert, jeg har ikke glemt de.


Her jeg ligger kan jeg se ut på plomme treet. Jeg ser noen stilige greiner som jeg har en plan med.... Men først må jeg komme meg ut å hente dem inn. Slik at de kan få tørke, for det regner jo "hunder og katter" ute. Å klatre i trær nå.... Hmm, trenger kanskje å vente litt med det.




En stor klem til dere alle som er innom hos meg ;)
En liten konkurranse kommer her hos meg når det nærmer seg 15 000 besøkende ;)
Ha en fin dag ;)

4 kommentarer:

  1. Håper du riktig snart er på bena igjen.
    Det er jo bra vi som har det slik klarer å se positivt på det meste.
    Det går jo litt sakte i svingene her og. Tusen tanker og ideer i hodet men kommer meg ikke i gang.
    En stor klem og riktig god bedring til deg

    SvarSlett
  2. Ja, du må bare holde deg unna det treet!!! :P
    Jeg selv skulle ønske at jeg kunne flate ut på sofaen noen dager, men den gang ei... Gleder meg til å ta to uker juleferie snart, bortsett fra at det blir sinsykt dyrt... *er vist alltid noe å bekymre seg for* :P

    Men ja.... Vi fikk gjort mye i helgen :) Nå er alle veggene på badet på plass og malt, og vi har fått oppnesten all veggpanelen i 2etg. gangen :) Så da skal jeg hive meg rundt og kviste, kviste og kviste..........

    SvarSlett
  3. Herlige bilder fra Italia.
    Godt å kunne se tilbake på slike gode dager. og vite at dei gode dagene kommer tilbake.
    Kroppen kommer også til å finne igjen den riktige alderen igjen. Men noen ganger tar det bare litt tid, desverre.
    Ønsker deg riktig god bedring :)

    SvarSlett
  4. Å nå fikk eg lyst til å reise til Gardasjøen og besøke Sirmione eller Limone eller Malcesine for den del.Deilige steder som eg har besøkt noen ganger. Men eg må nok fint holda meg her på Vestlandet i pøsregnet!!!! Håper du får lada batteriene så du kommer deg på fote igjen. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett