24 november 2009

Award og grønn utfordring.

Jeg har fått både en award og en utfordring om å vise grønne ting fra Helen i Kalimera`s blogg. Tusen takk for begge deler og beklager at dette har tatt så lang tid. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er dårlig på å få tatt utfordringer. Har jeg et interiør innlegg på lur så må det ut der og da, og da blir slike ting som utfordringer rykket stadig lengre bak i køen.

Har du forresten vært innom Kalimeras blogg? Ikke? Hun driver hele tre nettbutikker, men et variert utvalg og har mange gode tips på siden sin. En kjempe koselig Dame er hun også. Hun har ofte konkurranser og det skjer noe nytt hos henne stadig. Virkelig verdt en tur inn til henne ;)


Jeg har nå gått på jakt etter små grønne menn. Siden jeg desverre ikke fant noen små grønne menn..... :D Ble det noe annet. Små grønne detaljer fant jeg, men ellers er det mye grønne planter, rett og slett. Denne søte planten kalte damen i butikken for "Peperoni".


Hva med en grønn Screk tannbørste??



Smilende grønn nøkkel lenke.




Litt grønt i påfugl fjærene. Som jeg forøvrig kom over på en blomsterbutikk en gang, og jeg aner ikke enda hvorfor de ble med meg hjem.....



Mine grønne øredobber, som går til noen grønne gensere ;)
Denne grønne utfordringen sender jeg videre til Karens Verden.
Awarden gir jeg til Alvens Kreative hjørne ;)
Jeg var innom Salig Rot, og hun har en givaway på gang. Ta gjerne turen innom henne.
Ha en flott dag ;)





9 kommentarer:

  1. Heisann snuppa.
    Du må da ikke ha dårlig samvittighet, skjønner deg godt jeg. Selv henger jeg etter med tusen ting som skulle ha vært gjort... en eller annen gang.
    Kos deg med dagen i dag.
    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  2. Hei hei....

    Her var det mye flott i grønnt...

    Julebordet var absolutt en kjekk kveld ja....Kjempemoro var det.

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg ;)
    Artige grønne detaljer:0)
    Håper formen din er mye bedre !!

    Ha en fin uke videre :0)

    SvarSlett
  4. Heihei..takk for besøk på bloggen min.Nye bilder idag:)flotte grønne ting på bloggen din..Nå venter vi på pizza pådøren fra dolly.Ha en flott kveld videre.klem fra lill

    SvarSlett
  5. Jepp, jeg tar den :) Jeg hadde grønndilla for litt siden, så har nok å velge i :)

    Ang. kvisting: Vi har Bare panel i hele huset på tak og vegger, og alt skal males :( Var på leting etter en slik type grunning som du snakker om, men på butikkene sa de at de kun hadde med lim, og uten kvistsperre..... Noe i meg sier at det ikke er helt sant...
    Hva heter den dere bruker da? For den vil jeg jeg gjerne prøve å få tak i ....

    *klem*

    SvarSlett
  6. Du er GULL!!
    Tusen takk for kommentar, eg smiler:)
    Og berre slik du veit det: Eg besøker òg deg nettopp fordi du er du og for at du er unik og annaleis:)

    Psst.. Har du fotografert Shrek-kjæresten min og limt han på tannbørsten??

    Anita

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Tusen takk for den koselige awarden :-) Nå ble jeg glad :-) Du er en herlig og god bloggvennine du også :-)

    Er formen bedre? Håper det!

    Ha en flott dag i morgen :-)

    Godnatta fra meg

    SvarSlett
  8. Gratulerer med award. Håper alt er bedre med deg nå. He he - gøy å se bilder fra den grønne utfordringen.

    SvarSlett