12 november 2009

Always kiss me....

Da er jeg omsider klar for et lite innlegg igjen. Jeg må bare si det.... Jøss denne høsten har virkelig vært travel, og formen er som en jojo. Tom for ideer gikk jeg også. Men jeg skrev tidligere at en blogger gav meg litt inspirasjon. Det var Hespe som gav meg ideen til dette......


Rammen fant jeg på Kremmerhuset for en stund siden. Svart og glinsende, som jeg liker ;) Bokstavene fant jeg på Europris.


En liten detalj fra rammen.....


Gull og glitter....
Taadaa!! Min versjon av ordtaket: Always kiss me goodnight. Dette skal bo på soverommet. Selv som soverommet stort sett er i hvitt, må det kontraster til.



Jeg ble stor fornøyd.



Litt flere ideer har kommet min vei så det blir nok noen innlegg fremover.
Tusen takk til alle dere som har kommentert ;)



16 kommentarer:

  1. Hei og god morgen :-)

    Så fin ramme med ett godt "ordtak" i :-) Og regel :-) Håper alt er bra med deg :-) Her er det kaldt...så da er det godt man har mye å holde fingrene i slik at man slipper å fryse :-)

    Ha en fin helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hmm, tenker du har blitt litt inspirert fra snille, søte Karen i Karens Verden også jeg... For var det ikke akkurat de ordene hun nettopp malte på veggen over sengen sin???? Hmmm? ;o)

    *har savna deg lille fuglemor* Du må jo gi lyd fra deg :P

    SvarSlett
  3. Der ga du meg jammen en ide.
    Jeg har bokstavene liggende . Har en tendens til å olukke med meg ting som glitrer , og jeg er ofte på
    EUROPRIS.
    Jeg titter innom de fleste men rekker ikkke å kommentere alle,
    det tror jeg er noe vi sliter med alle sammnen.
    av og til stopper ting litt opp .
    Tror du har det litt slik som meg .
    Det ene øyblikket er formen rimelig bra og relativt smertefri
    Det neste er man fullstendig utslått. det varier mange ganger
    bare i løpet av en dag.
    Jeg er takknemlig for de øyblikkene man føler at man lever og fungerer.
    Ha en fin dag
    Klem.

    SvarSlett
  4. Ahh! Det bildet likte jeg godt! Smart idè.
    Likte blogen din og.. Litt utenom alt det hvite jeg ser ellers..
    mvh Gry

    SvarSlett
  5. Et meget bra ordtak - tror nok at det skal kopieres *ler*

    Ha en sprudlende dag.
    Klemz

    SvarSlett
  6. Åååå, sånne bokstaver har jeg også kjøpt! Takk for ideen, kjempe tøft altså!!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Ååå, det ble et flott bilde. Spørs om jeg må på Europris igjen å kjøpe bokstaver. dei var jo stilige. Kan brukes til mye rart.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  8. Det var ein god idè. Her er det ganske så tomt for idèer for tida. Eg er så sliten etter jobb at ingenting blir gjort og det gjør meg irritert. Menmen....ka gjør man med det !! Ha ein fin ettermiddag !

    SvarSlett
  9. Så fin ramma blei! Artig å se den brukt i nye sammenhenger. Jeg går oppi den, og mange andre ting, hver dag, så det er lett å se seg blind på de enkelte tingene. Takk for tips.
    Mvh Elin

    SvarSlett
  10. Hei snuppa mi! Så utrolig tøfft dette ble! Og den rammen var jo bare kjempe tøff. Likte den veeeeldig godt! Jeg er også litt tom for ideer om dagen...har en liste med gjøremål som er laaaang, men sliter med motivasjonen! Men nå har jeg hengt opp lista på kjøleskapet så den møter meg hver dag. Og i dag kunne jeg endelig krysse av en ting;) Håper ellers at alt er bra med deg:D Så får du kose deg fremover! Stor klem

    SvarSlett
  11. Fin ramme, og de ordene holder jeg med deg i :-).

    SvarSlett
  12. Så fint det bleuo, kan vel trenge en påminnelse av og til i hverdagens kjas og mas.... Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  13. Hei Eline

    Tuuusen Takk for gode ord, De varmet godt;-) Stemmer at jeg er litt i tenkeboksen om dagen ja, men er på ingen "deppa" av den grunn;-))

    Fint det bildet du har laget ble da.

    Masse glad i deg også;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  14. For en fin ramme! Tror jeg må ha meg en tur på Kremmerhuset igjen, gitt.
    Tror man bare har krav på drosje når man er for syk/ skadet til å ta buss. Kom hjem rundt midnatt! Ikke kult.

    SvarSlett
  15. God idé :))

    Ønsker deg en superfin helg!

    SvarSlett