16 oktober 2009

Vil du vinne denne??

Nå skal jeg lodde ut denne flotte rammen som jeg fikk av Ann-Iren på Stabbursbua, til å lodde ut. En skikkelig flott ramme og den er faktisk ganske tung. Kjempe koselig av henne å gi meg denne rammen slik at jeg kan lodde den ut til dere ;) Igjen tusen takk til den koselige Ann-Iren på Stabbursbua ;)
For å være med på denne konkurransen må du legge inn et lite stikkord på hva du tenker når du besøker bloggen min. Om det du tenker på er en farge, en ting eller annet har ingenting å si. Poenget er bare et lite stikkord.

Altså: Legg igjen en kommentar på dette innlegget med et lite stikkord, på hva du tenker når du besøker bloggen min.



Gjør du det kan du vinne denne flotte rammen.


Du kan også besøke nettbutikken til stabbursbua HER. Husk også at handler du på nettbutikken til Stabbursbua fra 27 oktober-09 er du med på trekningen av et gavekort der på kr: 2500. Hadde ikke det vært noe? ;)
Men jeg har også vært heldig, for jeg vant annen premie hos denne koselige bloggen. Maligima`s blogg. Ta den gjerne en tur innom henne.
Jeg vant en liten boks med bake bokstaver. Er de ikke søte?





Kan jo nå lage en kake og ha blogg navnet mitt som pynt ;D





Husk: For å vinne denne flotte rammen, legg igjen kommentar på dette innlegget og skriv et stikkord om hva du tenker når du besøker bloggen min.
Lykke til!!
Trekningen blir ut i neste uke.



25 kommentarer:

  1. Kreativ og vakker dame;) Jeg vil gjerne være med! Kjempe fin ramme som hadde passet PERFEKT inn hos meg;) Ha en super duper helg snuppa! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Spennede er mitt stikkord. Jeg er alltid spent på hva spennende du blogger om når jeg stikker innom.

    Jeg vil gjerne være med i trekningen, for den ramma var griselekker;-)

    Ha en fantastisk helg;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. sort og sølv og humoristisk er mine stikkord.

    Fordi du elsker sort og sølv og virker som ei artig og humoristisk jente.

    Jeg blir gjerne med i trekningen av den nydelige rammen.
    Her er vi på bedringensvei - heldigvis.
    Ha en fin fin helg.

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Stikkordet mitt vil være : Kontraster.. Har mange flere stikkord men det er det første jeg tenker når jeg tenker på deg og bloggen din :-) Fine kontraster :-)

    Du husker ikke feil ang smykker nei :-) Venter fortsatt på ovn...for å kunne brenne de...de må ha høy tempratur. Skal jo være ekte sølv tross alt :-) men nå tar det kanskje enda lenger tid...har nemlig bydd på hus i dag...fått nei til første bud for må ha litt is i magen....kan tro jeg tripper rundt her... :-) for planen er å ikke legge inn nytt bud før mandag....hjelp!! vil ha det huset!!!! så smykkelaging får vel vente til nyåret om huset blir vårt... ovnen skal vi nemlig hente på hamar...dumt å frakte den hit om vi skal flytte om ett par mnd.
    kryss fingre og tær for oss :-)

    SvarSlett
  5. Tanken faller på glamour og en sans for det stilfulle,det er det denne bloggen handler om etter det jeg ser når jeg er innom.Kjempeflott ramme fra sia,er det noe de kan lage så er det rammer.Og de er virkelig dekorative og stilige.Så jeg blir med på denne konkurransen din og ønsker deg med det ei riktig god helg. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. Jeg vil så klart prøve å vinne den! Som jeg sa når du fortalte om den for en tid tilbake, den er utrolig fin!Nå må jeg nok skjekke ut nettbtikken dems :)

    Så heldig du er som har vnnet slike bokstaver, det var stilig. Hvis du lager en "black feathers" håper jeg du viser oss.

    God helg!

    SvarSlett
  7. Å nå glente jeg stikkordene;) Vel de kommer her:

    Først og fremst tenker jeg svart og hvitt, eller kontraster Noe som jeg pørver å få til i midt eget hjem men ikke elt tør Pgså tenker jeg modig, sprayer et helt bord sølv f.eks :)

    SvarSlett
  8. Mystisk!.. og svart.

    Eg var inne og kikka på stabbursbua, der var det mykje fint, gitt!! :)

    ANita

    SvarSlett
  9. Smil - er mitt stikkord, fordi jeg alltid smiler når jeg besøker bloggen din :)

    SvarSlett
  10. Glitrende flott er mitt stikk ord. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  11. Så fint om jeg kunne inspirere deg litt!! Gleder meg til kanskje å kunne få se resultatet... :O)

    Kos å komme innom deg!!

    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Kjempe flott ramme!! Sia har så mye fint..

    Og utrolig gøye "kake-bokstaver"
    Gleder meg til et kake bilde en dag;)

    Klem

    SvarSlett
  13. Glede, gleder meg alltid til å komme på besøk til deg. Fin helg til deg.

    SvarSlett
  14. Omtanke er mitt stikkord. Tusen takk for omtanken som du viser meg og for gode ord på bloggen min. *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  15. Ja det var ikke så lett. Det er så mange ting jeg forbinder med deg. Kreativitet, pågangsmot, glamor, glede, kontraster, ja og enda mer.
    Men visst jeg skal summere det opp i et ord må det bli: Livsglede.
    Skulle gjerne ha vunnet den flotte rammen ja. Må nok innom den nettbutikken.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  16. MYSTIKK - er det 1. som slår meg. Jeg liker bloggen din, og vil bli veldig glad om jeg vinner den nydelige rammen.
    Klem

    SvarSlett
  17. Inspirerende er ordet som jeg tenker på når jeg er innom din blogg !! Takk for masse god inspirasjon !

    SvarSlett
  18. Må bli SPENNING..?..spennende farger, spennende krestivitet, spennende å få se hva du tryller fram..med ord, bilder og skriblerier!

    Ha en spennende søndagskveld!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  19. One of a kind !! På en meget positiv måte....

    Klem

    SvarSlett
  20. Hei på deg... :)

    Det første jeg tenker på når jeg besøker bloggen din er DESIGN...

    Du har en kjempe flott blogg... Masse fine bilder... :D

    Ha en fortsatt fin uke...!!!

    Klem fra Malin Virginia

    SvarSlett
  21. Trur du ikke jeg hiver meg på her også:) Om jeg skulle ha superflaks denne gangen, så hadde den passet perfekt til den skjønne ramma jeg vant sist!
    Så jeg prøver lykken igjen:)

    Når jeg titter i din blogg tenker jeg 3 ting:
    -Hjemmekoselig
    -kreativ
    - Så tror jeg at uansett bra eller dårlig dag, så hadde jeg vært velkommen om jeg skulle stukket nesa innenfor dine dører.

    Jeg tror nok også at dette stemmer ganske så godt:)

    Klem, klem
    Chatrine:)

    SvarSlett
  22. Det første som dukket opp i mitt hode...Mystisk! og det ser jeg jo det er flere som har skrevet:) Kanskje det er noe i det da?

    Har aldri vært på slike trekninger før, for jeg får en følelse av å være så grisk.... Men oppgaven din var så morsomt, men likevel enkelt, at jeg kasta meg ut i det!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  23. Spennende og mystisk..
    Og flink å skrive kommentarer til meg. Det setter jeg stor pris på :) Rammen er utrolig nydelig :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  24. Heihei..Takk for koselig kommentar ang gaven du vant på bloggen min:9Vil bli ny trekning når jeg har gått over 1000 besøkende,så følg med!Du har en flott blogg,er gjerne me i konkurransen din!!Ett ord om bloggen din vil vel være inspirasjon:)
    Ha en flott søndagskveld videre..
    Klem

    SvarSlett