19 oktober 2009

Stuebilder.

Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra stuen vår. Det jeg mest viser er jo detalj bilder så her er den ene delen av stuen. Noen flere som har Bombay stue bord? ;P He he.

Jeg kjenner jeg har litt lite inspirasjon om dagen. Vi har vært opptatt med en del andre ting. Som å rydde hus og hage. Kjøre bort søppel og så har vi fått et hengerlass med ved. Tusen takk til Høvdingfugl foreldrene for det ;) En del besøk har det også blitt. Rett og slett ikke noe hvilehjem. For en smule skrøpelig dame som meg ;D

Kroppen er litt i ulage men det har sine grunner. Kulden, som forteller at vinteren er på vei. Mye aktivitet og i dag syklet jeg til og fra trening. Ja, pluss at jeg trente også. "Sliten"


Denne store flotte kandelaber en fikk jeg av Høvdingen til jul ;)




I sofaen ligger et stort "ulve pels" pledd fra Herregård design. Når jeg fryser bare slenger jeg meg på sofaen og tuller dette pleddet rundt meg.... Hærlig ;)



Lampen du ser fant jeg på en liten interiør butikk som heter Krussedulla.





Maleriet ble med hjem fra Roma en gang.





I de to store stuevinduene henger det hver sin slik "ananas" formet krystall lampe. Disse ble kjøpt på Stabbursbua, men det er lenge siden nå.
Hvis du vil være med på å vinne rammen som jeg lodder ut så må du gå på innlegget under eller klikke HER.
Klem fra en litt sliten Bloggefrøken ;)






12 kommentarer:

  1. Hei.
    Jada, jeg har har hatt en fin helg vettu...har ikke gjort noen verdens ting egentlig. Bare slappet av. Barna har vært hos faren i helga, så da slang jeg beina på bordet, og kom liksom ikke opp igjen. Har du hatt en fin helg da?

    Ser dere har flyttet om siden sist, ble fint syns jeg.

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Heisann og hoppsann, en liten utfordring til deg på siden min... tar du den?

    SvarSlett
  3. Så arti å se bilder fra stuen din!
    Jeg har et slikt bombay stuebord ;-) Passer IKKE inn med det andre jeg har! Men nå blir det snart en endring på det, jeg holder nå på å male ett furubord hvitt. Gleder meg til jeg er ferdig og kan ta det i bruk.
    hmmmm.... jeg tar også mest nærbilder.... Kanskje jeg får vise litt av stuen når jeg er ferdig med bordet??
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Så kjekt å se stua di. her tenker eg at du koser deg. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske deg en fin uke.
    Koselig å se stuen din .
    Klem

    SvarSlett
  6. Kan godt forstå at du er sliten. Dere har jammen stått på. Har så mye rot i kjeller og på loft som skulle vært ryddet opp i og kjørt bort. Men det ser ut som det er vanskelig å finne tid til det.
    Syns stua di var veldig koselig Likte godt den kandelaberen. Den var virkelig flott.
    Håper du får ei god uke :)

    SvarSlett
  7. Hei, så spennende å se hvordan det ser ut hos deg, så lekkert!
    Det går bra her, prøver meg på 60 % jobbing om dagen, så det ser ut for at det går framover. Hurra!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  8. Hei flinkis, så koselig stue du har!
    Jeg koser meg med å se på bildene dine!
    Skikkelig flinkis er du!
    Vi har et India bord på hytta, det er omtrent likt med Bombay bordet, men jeg har malt det hvitt shabby.
    Tusen takk for broderiet!
    Du er så snill, setter stor pris på slikt!
    Jeg sklal nok få brukt det til noe, en pute eller et eller annet.
    Føler behov for litt farge i heimen akkurat nå, tror jeg skal sy meg noen fargerike puter av retrotekstiler.

    Ha fortsatt en fin uke!
    Klem klem klem

    SvarSlett
  9. Så koselig stue du har, kandelabren på gulvet var nydelig. Fin uke til deg.

    SvarSlett
  10. Så morro å se stua di,kjempekoselig du har det!Ja ,som oftest blir det jo til at man tar bilder av nære ting å legger ut,sådette var nok en ide at andre bloggere også burde gjøre mere av.Nydelig den kandelaberen din.Tror at min er nesten maken!Håper at formen din bedrer seg,klem

    SvarSlett
  11. Heihei!
    Så koselig stue du har! Perfekt til å slappe av i:)
    Slike pledd har jeg mange av. Kroppen min er jo forsåvidt i go behold, men jeg pleier å fryse som et aspeløv likevell... Så jo flere pledd, jo bedre!

    Ønsker deg en superfin ny uke, selv om vi allered er godt igang med den:)
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  12. Hei du :-)

    Så godt at du ble fornøyd med anhengene :-) De tåler ikke vann så godt...bare sånn at du er obs på det :-)

    Så¨fint du har det hjemme hos deg :-) Sånn lysestake har jeg og :-)men har ikke noe sted å ha den nå...men i det nye hjemmet mitt så.... hehe :-)

    La inn to bud på fredag...begge ble avvist desverre...men la oss laaaangt under salgsverdi da...så hadde regnet med det.. la inn nytt bud i dag...så venter spent i dag også.. Hvis du vil gå inn å se på den på finn så er finn koden : 19002173 jeg er hvertfall helt forelsket...fjerne dørene på kjøkkenskap...få opp flere hyller på den ene veggen...drømme drømme meg bort :-) MÅ ha det huset!! men er ikke villig til å gi hva som helst...eller jeg kunne gjort det...:-) hehe :-) Men er desverre samboern som sitter med mest inntekt osv her..så han har siste ord..og han vil ikke gå noe mer opp tror jeg nå.... så krysser fingre og tær her i dag :-)


    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett