14 oktober 2009

Shopping på Stabbursbua!!

Det var egentlig ikke dette innlegget som skulle legges ut i dag, for jeg hadde tenkt å vise hva jeg har vunnet og..... Utlodningen av den nydelige rammen som jeg fikk av den koselige Damen på Stabbursbua. Men det kommer i morgen. Jeg har nemlig vært på shopping... Ja nettopp på Stabbursbua. Her er det jeg fant. Jeg hadde nemlig surfet nettbutikken og funnet litt forskjellig som jeg ville ha.

En nydelig tibetlam skjerf/boa. Den er helt nydelig. Jeg ville ha hvit for det passer til så mye, men hun hadde fått inn de nydeligste farger. Pudder rosa, svakt lilla, sort, beige ol.

Er den ikke skjønn??


To knagger som forøvrig var på tilbud. De hadde kostet 179, men jeg betalte bare 60 kr. De er svarte men jeg trodde at "pynten" var i gull, fordi det så slik ut på bilde og fordi jeg ikke leste teksten.... Der stod det nemlig sølv. Akkja tok de med, for man kan jo bare spraye dem med gull.... "Ler" Disse skal bo på soverommet og det er en grunn til at de burde være i gull..... ;)



Ganske så flotte eller?




Sorte nydelige håndklær som skal bo på Lilledo, fra Villa Collection. Tilbud de også, jeg betalte bare 39 pr styk. Det liker vi.






Det er et mønster på de, kanskje ikke så lett å se men det er helt lekkert.






Små jern hylleknekter. Jeg har jo store hylleknekter med glass plate oppå, og har ventet på at disse skulle komme inn i butikken.






Detaljbilde av hylle knekten. Jeg er bare kjempe fornøyd. Har du ikke vært innom nettbutikken til Stabbursbua, så ta deg en tur. Det er masse flott der og mye på tilbud. Så kan jeg også avsløre at hvis du handler på nettbutikken fra 27 oktober, så kan du vinne et gavekort fra Stabbursbua på kr 2500. Hadde ikke det vært noe??
Dette er en liten sneak preview. Annonsen om dette er ikke kommet ut enda, så dere er de første som får vite om det ;) Jeg synes at det er litt gøy at jeg fikk lov til å legge dette ut ;)







9 kommentarer:

  1. så tøffe hylleknekter.... hehehe, er jo bare såååååå deg da snuppa ;) go'klem fra nabofylket :)))

    SvarSlett
  2. Åååå så mye fint du har kjøpt deg!Skulle ha vært hverdagskost for jenter som oss;) Var litt morsomt for i går kveld var jeg å koste meg i nettbutikken hennes! Var vindushopping...Er på utkikk etter hylleknekter, men vil ha de hvite, så nå må jeg jo sjekke om de har de samme i hvit! Boan passer jo perfekt til deg, diva som du er;) Og knaggene var rå lekre og håndklene også..sukk! Ha en super duper dag snuppa! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Jeg bare elsker de hylleknektene!! Skjønner jeg må stikke innom nettbutikken ;-)

    Koselig at du legger deg til som
    følger, jeg ble kjempe gla for det :0) Jeg legger meg til som følger hos deg også, og håper dette blir begynnelsen på et langt og flott bloggevennskap :0)

    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Masse fine shoppingkjøp du har gjort der ja!Skal også ta en titt der inne.Har link på siden min til denne nettbutikken ,men faktisk ei stund siden siste besøk.Så takk for tipset ,kanskje finner man noe å bestille ....klem

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Så fine ting du har fått kjøpt deg :-)Og ekstra hyggelig når prisen er lav også :-) Likte spesiellt godt hylleknektene dine :-)

    Ha en fortsatt fin uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig å høre at det ikke er bare meg som er shoppinggal! *knis*

    SvarSlett
  7. Ja, her var det mye lekkert;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  8. So fine knektar og krokar og og.... :)
    Eg trur eg må inn og sjekke butikken du har handla på!

    Anita

    SvarSlett
  9. Hei snuppa! Prøvd å sende deg mail...men kommer ikke gjennom! Håper alt er bra med deg:D Tusen takk for tilbudet om å sende knekter til meg. Skal sjekke her i nærmiljøet om jeg finner de først, hvis ikke sier jeg takk til tilbudet;) Stor Klem

    SvarSlett