09 oktober 2009

Min vennines skrivebord.

Dette lekre skrivebordet tilhører min venninne Monique. Hennes blogg finner du HER. Nå er det sånn at etter jeg hadde laget innlegget om BARSKAP, så skrev hun i kommentarene mine at jeg skulle få lov til å ta en makeower av skrivebordet. He he, jippi. Dette syntes jo jeg at var kjempe moro, for jeg har alltid digget det skrivebordet. Så hva skal jeg gjøre med det da? Jeg har tenkt mye og funnet frem til noen gode ideer. (Etter mitt hode i hvertfall;) Hvit høyglans, en idé som egentlig er min venninnes, siden hun har malt noen andre møbler i dette. Sort høyglans? Hva med sort høyglans men at selve bordplaten blir sølv? Eller....

Hva med sort høyglans bare at topp platen blir gull....?? Glasstopp plate oppå hadde også blitt lekkert. Fått en glass mester til å skjære ut en plate etter formen til skrivebordet. He he det hadde blitt rått. Men jeg hadde jo digget det siden jeg er meg og liker sånt, det er jo ikke sikkert at hun kunne hatt det slik, eller hva?? Nei nå har jeg det! Knall lilla "gliser rått" He he, jeg tenker at jeg får komme med mine ideer og så får hun finne ut hva hun kunne tenke seg. Nå er ikke dette en makeower som kommer til å skje snart. Siden bordet befinner seg på vestlandet og jeg er på østlandet. Men min venninne foreslo at jeg kunne lære henne opp. He he, jeg har aldri sett på meg selv som møbel makeower lærer, men det er jo en bra idé.


Jeg synes jo at det er veldig gøy at jeg får lov til å gjøre dette. Spesielt siden jeg mange ganger har tenkt at kun kanskje synes at jeg surrer med litt mye rart. Sprayer og finner brukte ting og lager de om. Men det er nå sånn jeg liker og koser meg med når jeg holder på. Så får vi se da... Hva hun sier til alt dette ;)
Hele bordet i sølv, med en glass plate på toppen hadde også blitt veldig stilig....... ;)

8 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅhhhh, *klapper i hendene og smiler* Så kjekt, og så mange gode ideer du har. Jeg overlater det hele til deg( I trust you, you know)Du forteller hva jeg skal gjøre, så pusser jeg opp skrivebordet med din fjernhjelp;-)

    SvarSlett
  2. Hehe - så lenge det passer inn i resten av stilen hennes, er jo alt kjempegode ideer. Jeg likte tanken om en glassplate oppå, og kanskje du da kan lage fint motiv under den, med en tapet :)

    God helg :)

    SvarSlett
  3. Kreativ er du jo helt klart så jeg skjønner at vennina di spør deg om det. Som feks de klærne som var for små. De ble til kjempefine ting. Virkelig snakk om gjenbruk. Ha en fin helg

    SvarSlett
  4. Kan tenke meg at uansett hva du gjør så blir den kjempefin! Du bobbler jo over med kreativiteten din:D Ha en herlig dag mens du pønsker ut hva du skal finne på! Stooor klem fra meg

    SvarSlett
  5. Vakkert bord!
    Det skal bli spennede å se hva du velger, høres ut som du har en masse flotte ideer:)

    Hos meg blir det ikke gjort noe i dag, slapper av helt uten "mål og mening";) Deilig det på en søndag.

    Ha en superfin søndag du også!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  6. Nydelig et møbel må jeg si!og masse fine ideer du har ,så dette blir vel bra uansett hva du velger av disse forslagene.klem

    SvarSlett
  7. Jeg foreslår svart bord med sjakkrutemønster i sort og sølv på toppen! Og nytt beslag i sølv :-)

    SvarSlett
  8. Oi, dette er spennende!! For en tillit hun viser deg. Gleder meg til å se hvordan det blir.

    SvarSlett