22 oktober 2009

Lysestaker og Award.

Det skjer fremdeles ganske så lite her. Men i morgen så skal vinneren av rammen trekkes. Så har du ikke hengt deg på, så kan du gjøre det HER.

Ellers så rett og slett kjeder jeg meg.... Men av og til kommer det gode ting utav å kjede seg. Jeg har nemlig fått oljet kjøkken bordet. Bordet er av eik og da vi kjøpte det så hadde de ikke mer olje igjen. Så bordet har levd i skjul under voksduker og slettes ikke hatt det noe trivelig. Men nå... Nå er det pusset, oljet ... pusset igjen, oljet litt mer. Ja og i dag har jeg oljet det igjen så nå.. Nå skal det bli andre boller. Nå kan bordet få vise seg frem i hele sin eikete prakt!! Vel, i fra i moren da. For man må vente i 24 timer før man kan det det i bruk etter oljen. ;D
Men jeg har et bitte lite prosjekt som jeg rett og slett har glemt å vise frem. Det passer jo fint å gjøre dette nå. Disse to slitne og ut pussete lysestakene kom jeg over på bruktbutikken. Jeg gikk fra dem igjen, men dagen etter var jeg tilbake for å kjøpe dem. Du vet... Etter en slik en Donald lyspære ide.

Svarte gusjne og slettes ikke noe pene.


Ville egentlig noen kjøpt slike?? Bortsett fra meg da.??



Her er de i ny drakt. "Den lille sorte" Har kommet på og disse er nå klar til fest. Med noen "diamanter" Så er antrekket perfekt ;P



Enhver dame blir jo ballets dronning i "den lille sorte". Bare se hvor godt "linjene" vises.





He he, dette var dagens lille eventyr historie ;)






Men så har jeg vært bare super heldig for jeg har fått denne flotte awarden av skjønne Linda i Lindas hus. Tusen hjertelig takk for denne. Nå ble jeg glad ;)
Har du ikke besøkt Linda sier du?? Det må du virkelig gjøre. Du vil bli tatt varmt imot, for hun er ei fantastisk dame ;)
Her finner du henne ;) Lindas Hus.






14 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte de ble :)
    Velfortjent award. Meldt meg på konkurransen din nå :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. Så flotte lysestakane blei!
    Du er verkeleg kreativ:)
    Nydeleg header du har.
    Ha ein fin dag:)
    Klem Anne i www.anneskaar.com

    SvarSlett
  3. Den lille sorte er alltid kjekk å ha. Lysestakene ble kjempefine.

    Hmm, Grunning sier du??...når jeg går på butikken, sier jeg bare at jeg skal ha grunning da eller? (jada, jeg vet jeg er helt talentløs på dette området, eller blond om du vil..hehe)..ps! bordet er i eik.

    Jeg vet egentlig ikke helt hvilken ide jeg likte best jeg...men planen min er jo å male den andre brune stygge dingsen i stua mi hvit...så kanskje jeg burde tatt bordet og i samme hvitfarge??..huff, jeg vet ikke helt jeg. Jeg kan jo si at jeg sånn etterhvert har lyst å kjøpe røde gulvtepper til stua...ikke at det har noe med saken å gjøre altså...

    Klem og klem

    SvarSlett
  4. Imponert som alltid over deg - du er flink.
    Grattis med flott award, og ha en herlig dag.

    SvarSlett
  5. Så smart , lysestakene blei riktig fine. Ha ein god dag !

    SvarSlett
  6. Så nydelige de ble i svart, mønsteret kom virkelig frem.
    Gratulerer med award, den er velfortjent! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Guuri so stilig det blei!! Det hadde eg aldri tort å gjere, men ser at det hadde ikkje vore skummelt i det heile tatt:)

    Anita

    SvarSlett
  8. Jammen ble de fine - så herlig - har sagt det før og sier det igjen..du kan virkelig trylle du - virkelig!

    Ha en knall torsdagskveld!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  9. Jammen ble de fine - så herlig - har sagt det før og sier det igjen..du kan virkelig trylle du - virkelig!

    Ha en knall torsdagskveld!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  10. Hmmm, utfordringen er oransje ting... klarer du det?

    SvarSlett
  11. Hei snuppa! Nå tok du meg faktisk;) Ble faktisk overrasket at du hadde sprayet de sort. Trodde du hadde pusset dem bare. Wow så bra og ta dem i svart. Og som du sier, kjekt med den lille sorte! Kjempe stilig ble det i hvertfall! Ellers så håper jeg alt står bra til snuppa. Begynner å brygge på noe så jeg håper det ikke er svin;) Kos deg videre. Nuss

    SvarSlett
  12. Lysestakene ble kjempelekre, masse gode ideer du.

    Ønsker deg en flott helg, klem.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med award. Så flotte lysestakene ble. Det blir spennende å se hva dere gjør med kjøkken etterhvert. Det finnes utrolig mye lekkert. En liten utfordring venter deg på bloggen min :-). Ha en toppers dag.
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei :-)

    Så fine lysestakene ble! Synes de var fine før også jeg da :-)
    Den awarden var velfortjent!!

    Har ikke fått noe hus :-( Eier takket nei til vårt tredje bud også....og nå vil ikke samboer by mere :-( så litt nedfor pga det kjenner jeg...men er lov å håpe at selger ombestemmer seg :-) har jo enda ikke fått inn noen andre bud enn våres...:-)

    Ha en super fin helg :-) så gøy å høre at anhenge falt i smak hos flere :-)


    klemmer ifra meg

    SvarSlett