05 oktober 2009

Kaos i Redet!

Nå om dagen er det rett og slett KAOS her i redet. Jeg har jo malt soveroms taket, dermed så har vi måttet sove på madrass i kjellerstuen. Som jeg forresten ikke tror jeg har blogget om... Ikke madrassen men kjellerstuen..altså. Det får komme en annen gang. Men vi har altså sovet i kjelleren, soverommet har ikke lys og det er kaos der.


Så har fire av fuglebarna byttet rom..... Ja de to gutta oppe har flyttet ned og de to jentene nede har flyttet opp. Med andre ord så er fem soverom i kaos sonen. Kan du se det for deg? Fem rom i omkalfatring. Midt oppi dette så skal alle klær sorteres, leker sorteres og ting gjennomgås. For ikke å snakke om søppelsekker som nå begynner å hope seg opp.... I kjelleren, der jeg forøvrig nettopp hadde ryddet og kjørt av gårde med alt søplet og resirkulerings objekter. "Sukk"


Når alle er ordentlig på plass på sine nye rom, så blir det jo deilig, men frem til det er det kaos. Og jeg er allerede sliten av ja nettopp... KAOS!
Enda mer ting å gå igjennom, kaste og sortere. Barna har vært kjempe flinke, det skal jeg si. De syntes jo dette var litt gøy, og så er det jo moro med nytt rom ;) Men jeg gleder meg til ting er kommet litt mer på plass.

Dagen lille gladmelding er at jeg har vunnet 2 plass på en konkurranse hos en koselig blogger. Maligima`s blogg
Klikk på bloggnavnet så kan du besøke denne koselige bloggen ;)
Tusen takk for det ;)


På bildene.... Årets siste hvite roser, har jeg lekt meg litt med Photo Filtre. Jeg orket ikke bilder av kaoset på bloggen det holder at det er rundt meg. Egentlig så er mye av kaoset i hode mitt tror jeg. Ja, ja, det ordner seg nok etterhvert.
Ha en kaosfri dag da dere ;)



7 kommentarer:

  1. haha.. fra kaos til kos :-)
    Skjønner godt at å leve skik ikke er det mest ultimate - heldigvis er det kun for en periode :)

    Gleder meg til å se nymalt tak :)

    Ha en fin høstuke! klem

    SvarSlett
  2. Hoppla hei hvor det går...

    Kasoet er totalt hjemme hos meg og. Marita og jeg også driver å bytter rom nemlig. Så etterhvert skal jeg male det rommet jeg flytter inn på, har jo ikke akkuratt veldig lyst på Rosa rom...hehe

    Ha en strålende dag i kaoset.

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Ikke noe kjekt å bo i kaos, men det meste blir bra til slutt, visst det kan være noen trøst. Fin uke til deg.

    SvarSlett
  4. Ja er det ikke sånn det skal være -før det blir bedre!Bra at det kun er for kortere periode man må leve sånn.Kos deg i Kaoset,klem

    SvarSlett
  5. Skjønner hva du mener ja! og her er det kun to unger...men bytte rom ble ganske kaos;)

    SvarSlett
  6. ..så flotte roser - og herlig kaos..hihi..kjenner meg igjen - fint å rydde, flytte, bytte og få ting i orden..men fyttipyton så kjedelig det er når det står på som værst!!

    Ha en finfin mandagskveld!

    KlemKKann

    SvarSlett
  7. Hehe - det var godt å høre at det er kaos hos flere enn meg...
    Jeg er så lei av uferdige prosjekter, og nå siden jeg har høstferie tenkte jeg at jeg skulle begynne på et prosjekt jeg kunne bli ferdig med, Så jeg tok for meg soverommet. Planla ommøblering, kjøpte nye gardiner, malte litt og så skulle vi legge vegg til vegg teppe og kjøpe oss garderobeskap. (for til nå har vi bare hatt en kommode på deling)
    MEN - Teppebutikken var utsolgt for teppet jeg skulle ha, og fikk inn om to uker, og Møbelringen var stengt fordi de klargjorde til en kampanje :S Så nå er det kaos på soverommet i tillegg til alle andre steder også :S
    *Føler med deg*

    SvarSlett