20 oktober 2009

Interiør vakuum!!

Jeg er i et vakuum. Det gikk nettopp opp for meg. Jeg har uten å helt være klar over det, havnet i et interiør vakuum. Alle de gode ideene som jeg hadde har jeg glemt..... Ikke kommer det så mange nye ideer til meg heller. Så leser jeg interiørblader, men ingen ideer kommer. Leter febrilsk bandt alle spennende blogger jeg kommer over om en aldri så liten gnist av en inspirasjons idé. Hmm, mystisk , men de ser ut til å ha reist på ferie. Kanskje de trengte en pause?? Ganske så leit egentlig, hvis ideene har tatt seg ferie, for hva i alle værden skal jeg da finne på?? Vel, jeg ble inspirert av en annen blogger og skal gjøre noe med akkurat denne ideen. Men jeg mangler det jeg skal bruke til å bruke denne inspirasjonen. Dermed har jeg vendt blikket innover i eget hus..... "Har jeg noe jeg kan bruke?" Har jeg "glemt" noe spennende i en eske et sted? De store ideene uteblir. Ingen "Donald lyspærer" over mitt hode nei. Har jeg rett og slett brukt dem opp? Alle sammen? Er det helt tomt?


Selv ikke en tur innom brukt butikken her om dagen resulterte i noe annet enn bortkastet tid. Hvis jeg tenker hardt etter så har jeg en kommode som jeg kan male..... Men det er jo ikke så gøy. Jeg vil ha det gøy. Jeg vil fryde meg over et prosjekt. Det er noe av det morsomste jeg vet.


Nei..... Det ser ut som alle ideene og kreativitet en har tatt ferie. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på. Så... Hvis ikke blogge surfingen og interiørbladene gir meg noe som helst får jeg bare vente da.... Vente på at ideene mine returnere fra ferie.
Jeg lurer på om de skal være lenge borte...??


14 kommentarer:

  1. Dukker nok opp noe lurt i hodet ditt snart skal du se, jeg gleder meg iallefall til å se. Fin tirsdags ettermiddag til deg.

    SvarSlett
  2. Du kunne jo ha malt salongbordet ditt lilla eller kanskje knallgult...det hadde helt sikkert vært gøy ;O)))og sprayet alle lampene dine knall grønn...det hadde sikkert vært morsomt ;O)))
    Du finner sikkert på noe...
    Gleder meg til å se nye kreative ideer fra fra deg!
    Bare spør hvis hvis du trenger flere ideer!
    Strake veien til malesjappa nå tenker jeg.

    Ønsker deg en kreativ og sprek kveld!
    Klemeliklem.

    SvarSlett
  3. Kjenner igjen kjensla, men kan berolege deg med at vips så kjem anda over deg igjen! Lukke til!
    Klem Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  4. Sliter med det samme selv. Tok meg derfor noen dager med bloggpause..men jeg merker at inspirasjonen ikke er helt på topp...mangler en del saker også for å fullføre alt. Og det koster å være en interiørblogger! Ha ha! Håper inspirasjonen kommer snart tilbake til oss begge;) Ha en fin fin kveld snuppa. Stor klem

    SvarSlett
  5. Ja slik er det noen ganger. Men den dukker nok opp igjen. Ofte ikke så lange ferien dei har.
    Kso deg og slapp av så lenge.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  6. Egentlig så er det herlig at ideene og inspirasjonen tar ferie, selv om man føler at man mister fotfestet og blir lettere panisk :0) Man trenger pusterom av og til (he...he...he..og det sier jeg som lider av flink pike syndromet ;-)
    Slapp av og nyt det, det kommer snart tilbake.
    Og du... Jeg ble så inspirert av at du viste stuen din at jeg tror jammen jeg må vise min :0) Men først må jeg få malt bordet ferdig :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Åh, ikkje ta det så tungt, eg trur nok at det ikkje går så lang tid før ideene kjem fram :-) Kanskje surfe litt på nettet og få ideer :) Eller dra på ferie sammen med ideene dine ;-) kanskje du trenger å gjer noko anna? :-) Håper alt står bra til! Godklem :-)

    SvarSlett
  8. Eg håpar at kreativiteten berre er på ein liten luftetur:)

    So kjem den tilbake i full fart og du er deg sjølv igjen:)

    ANita

    SvarSlett
  9. Hei :-)

    Får håpe de kommer raskt tilbake...trenger en ferie innimellom også :-) du kommer nok sterkere tilbake etter "ferien" :-)

    Godnatta fra meg :-)

    SvarSlett
  10. Skal vi se....er det nå vi skal begynne på skrivebordet mitt?....det er jo helt ubehandlet akk nå, for jeg har pusset det omtrent ned til røttene..hehe.

    Hva er det første jeg skal gjøre nå da?

    He en flott dag foresten;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  11. Du har jo alltid så masse ideer som du deler,så det kommer sikkert noe dalende snart!Har netopp prøvd ut Crome sprayen du anbefalte.Har også så lyst til å prøve den ut på et møbel...Det ble jo så fint det du sprayet.klem

    SvarSlett
  12. Hehe - kanskje de har råttet seg sammen for å gi deg en liten ferie... Omvent streik :P

    SvarSlett
  13. Når det er vakuum - trengs litt frisk luft. Prøv en lang gåtur i skogen ol. Det hjelper i alle fall meg. Da får tankene fri flyt og kreativiteten blomstrer. Uansett, alle de gode ideene venter nok rett rundt hjørnet :-).

    SvarSlett