06 oktober 2009

Hva skal dette bli??

Denne vesle saken fant jeg for en stund siden på Fretex, jeg betalte ikke mange kronene for den og jeg hadde en plan.... Det hender at ting tar tid selv om jeg har en plan. Det var slik det var her, men nå er den i helt ny stand. Broderiet som var i skal komme til nytte et annet sted. Men ikke av meg, det skal sendes til en annen blogger som kan bruke det ;)


Søt liten knagg hus dings.

Nå: Svart "velkommen til oss" skilt. Det ble koselig på trappen kan du tro.



Hi hi, dette søte skiltet ble med hjem fra Kremmerhuset en dag. Nå er dette forøvrig husets eneste skilt og det skal bo ute. Ikke for at Pusen vår er farlig av noe slag. Han er en skikkelig kosepus av rang! ;P


Her har jeg altså malt selve hus, ramme tingen svart. Bakplaten har jeg limt på en tapetrest. Så en fjær, noen bånd og litt dilldall. Vips så ble det ferdig ;) Fjæren oppå fjæren er fra et gammelt Dyrberg og Kern smykke.




Jeg måtte henge det inne til lim og alt var helt tørket. Dessuten så regner det sidelengs i dag så selv om det henger under tak så hadde det nok blitt vått.
Flere lister som trenger noen maling strøk. (Gangen) Det er det ikke mangel på her i huset, det er nå sikkert. Men mens jeg satt her (tidligere i dag) og sveivet innom et par blogger så kom jeg over en blogg som inspirerte meg til å slutte å surmule over Redets kaos og heller konsentrere meg om noen nye prosjekter. Tusen takk for det ;) I dag har jeg faktisk fått gjort litt, og det er bra ;)
Nå skal jeg dyttet noen fuglebarn igang med lekser....
Tuudeluu ;)




8 kommentarer:

  1. Takk for hilsen, her begynte et skikkelig grisevær for et par timer siden også. Så nå er det posesying og kakebaking (har fått så mye epler)
    Velkommenskiltet ble jo kjempefint.
    Ha en kos kveld.

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Så fint skiltet ble og så kreativt :-) Flink du er :-)

    Her snør det sidelengs i dag...glad vi hadde på piggdekk i går :-)

    Ha en flott tirsdags kveld :-)


    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  3. Hvilken blogg var det? Jeg trenger også den type inspirasjon.....

    SvarSlett
  4. Skiltet ble nydelig. Svart gjør seg veldig godt må jeg si. Jeg ser du har stått på i det siste og malt tak på soverommet. Blir det remaking av hele soverommet eller? Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Det var jo et lekkert skilt! Likte særlig fjæren :-)

    SvarSlett
  6. Så koselig en blir ønskt velkommen hos dere. Fin kveld til deg.

    SvarSlett
  7. Hei snuppa! Så kreativ du har vært! Falt pladask;) og så tøft skiltet var. Sånn skulle jeg ha hatt også! Og ja jeg er veldig fornøyd med gardinene...fnis!Ha en fin fin kveld!Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Dette ble virkelig spesielt og fint!Du er jo bare så kreativ.Ha en fortsatt fin kveld,klem

    SvarSlett