02 oktober 2009

Gullsteiner......

Jeg har rotet litt rundt i skapet hvor lys, dekorsteiner og diverse pynteting står. Siden jeg går fort lei ting gjemmer jeg dem i skapet en stund, finner frem noe annet som har stått bortgjemt. Vips så er tingene som nye igjen. Jeg fant de dekorsteinene som jeg har hatt. Noen svarte, noen hvite og noen med forskjellige farger. Men jeg syntes at de var litt kjedelige. Her er de svarte og hvite.


Her er resten. Dette er vel egentlig to pakker med steiner. Men jeg er lei av dem så jeg lurte på om jeg skulle hive dem da jeg fikk ideen.....


Så jeg sprayet de like så godt i gull. De hvite og sorte lot jeg være i den opprinnelige fargen.


Så la jeg de i eldstefugledatter sin gullfisk bolle. Satte et lys oppi og en liten hvit fugl som lillefugledatter fant på en bruktbutikk en gang. Den er så skjønn.



Bollen står på gulvet og det ble veldig koselig stemning i den.




Her ser du steinene bedre. Gull, hvit og svart. Det ble litt mer fresht ;)






Litt små puslerier med glam faktor.
Ha en glamorøs dag! ;)




13 kommentarer:

  1. Heihei..takk for koselig kommentar på bloggen min!Flott blogg du har da!Skal titte innom igjen.
    ha en flott helg
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei søte snille deg, dette ble veldig fint!
    Du er så flink at!
    Sprayboksen kan brukes til så mangt, ære være den ;O)
    Ja jeg vil gjerne ha det broderiet!
    Det kan syes inn i en pute eller et eller annet.
    Sender deg en mail.

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  3. Ikke så mye som skal til alltid, ble veldig koselig med levende lys oppi. Fin helg til deg.

    SvarSlett
  4. Alltid koselig med lys, spes stearinlys.

    Gleder meg MYE til å høre hva lurt du har tenkt å gjøre med skrivebordet mitt.

    HA en strålende helg;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  5. Hei hei! Det var verkeleg fint med dei steinane:) Nydeleg blogg du har!
    Ha ei herleg kveld:)
    Klem Anne i www.anneskaar.com

    SvarSlett
  6. så koselig å få meg en ny følger!:)
    titter nok inom her også igjen;) GOD HELG!

    SvarSlett
  7. Du finner gull der alle finne gråstein du snuppa! Kjempe fint ble det! Og jeg skaffet meg lene Bjerre gardiner til halv pris=lykke og en lampe....(ikke halv pris) Veldig fornøyd! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  8. Kjempesmart! Det var litt av en glamification, hihi

    Kjenner det er på tide at jeg setter i gang med litt sølv her nå! Håper jeg får tid på søndag :o)

    Ha en fin helg da,
    klem fra kosene

    SvarSlett
  9. Kjempe flott!! Har aldri tenk tanken at man kan spraye steiner..Men nå har jeg lært!

    Ønsker deg en riktig god helg:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Heisann..

    Jeg har sakt det før og sier det igjen, herlighet så utrolig kreativ du er..
    Det med steinene var jo bare genialt. :0)

    Jeg håper på å finne på noe lurt til i morgen, mamma har bursdag og jeg har ingen penger, dårlig kombinasjon... :0( Men jeg finner vel på noe, jeg har en flaske vin stående. Så jeg kan sikkert bruke den :)

    Skal lage et blogginnlegg nå eller om en liten stund :0)

    Ha en super helg Helen

    SvarSlett
  11. Heihei..Ville bare gratulerer deg me vinnelykke på bloggen min.Du har vunnet 2.premien i konkurransen.Vennligst send meg navn og adresse snarest så går premien i posten i løpet av de nærmeste dagene!Klem
    lillhenriksen@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Så lurt det var å spraye steinene. Det har jeg aldri tenkt på.
    Jeg er også sånn at jeg blir fort lei av ting, gjemmmer det bort og tar det fram igjen etter en stund. Koselig med forandringer.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  13. Hei og god søndagskveld fra brura... haha...
    Jaja... den katta måtte vel ut av sekken og jeg gleder meg til bryllup og koser meg med forberedelsene..!
    Koselig med lysskåla du laget, kreativt med steinene, jeg eeeeelsker steiner og plukker ivei når jeg er hos fru mor i Provence... steiner slipt av Middelhavet... det er så vakkert. Og noe tungt i kofferten hjem, ja...
    Klem

    SvarSlett