23 oktober 2009

Er DU den heldige?

Da var tiden inne for å trekke vinneren. Dette har vært en morsom konkurranse. Det har vært gøy å lese alle stikkordene deres og hva dere tenker på når dere besøker meg ;) Tusen takk til dere alle sammen ;)

Midtifuglesønn har hatt den store æren med å trekke vinneren....

Premien er rammen som ble vist på konkurranse innlegget, som jeg fikk av den koselige Ann-Iren på Stabbursbua. Jeg må også rette opp datoen på deres gavekorttrekning. Det var hvis du bestiller fra nettbutikken til Stabbursbua fra 19 oktober. Beklager feilen.


Vinneren er: Hespe! Gratulerer så mye til deg. Send meg en mail med adressen din så kommer det gave i posten ;)


10 kommentarer:

  1. Næh, er det mulig - sååå gøy - lucky, lycky me!!! Snakk om fin innledning på helgen min :o)
    Sender deg en e-post!

    Ha en strålende flott helg - koos deg masse!!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så heldig hun var da.
    Den rammen var jo nydelig.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  3. Graulerer til heldig vinner:)
    Og så utrolig fin lysestakene i innlegget under ble!!

    Riktig god helg til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Grattis til Hespe! :)

    God helg til deg!

    Anita

    SvarSlett
  5. Grattis til Hildegunn:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til Hespe! Lucky henne! Den rammen er jo bare så fin! Ellers så vil jeg bare ønske deg en kjempe fin helg! Du får kose deg masse. Her blir det maling av lilledo (som du alltid sier) og soverommet håper jeg...må bare bestemme meg for farge..! Stor klem

    SvarSlett
  7. Grattis til Hespe - flott ramme hun får!!

    Ha en fin fin søndag Fuglemor!

    KlemKKann

    SvarSlett
  8. Gratulerer til Hespe! Så heldig hun var!

    Jeg har jo min på hedersplass på kjøkkenet:) Nå gjenstår det bare å finne noe fint å ha i det. det skal jeg nok finne:)

    Ønsker deg en superfin søndagskveld!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  9. Åhh heldige Hespe :-)

    Fortsatt ingen huskjøp på oss :-( har begynt å forberede meg på at vi får det...siden samboern ikke vil gå mer opp i pris. Men det kommer vel andre drømmehus :-)

    Ha en ny fin uke :-)

    klem

    SvarSlett