13 oktober 2009

En liten snik titt på soverommet ;)

Her skal dere få en aldri så liten sniktitt fra soverommet.....

Soverommet har nemlig lys igjen. Lampen som har bodd i esken sin i et halvt år, i boden. Har nå kommet opp. Men først måtte vi pusle den sammen... Men siden jeg liker å pusle så gikk det greit. Prismene som skal henge på.

Selve lampen uten noen ting.


Andre del av prismene. Det er forskjellig lengde på dem så derfor delte jeg de inn i forskjellige grupper.



Tataa! Nymalt tak med fire forbaska strøk... ;D Flott ikke sant??




Det ble et nydelig skinn fra lampen utover taket. Flott tak og nydelig kraftig lampe. Vi har funnet ut at vi trenger en dimmer på den. Så vi kan lage det litt romantisk..... ;P
I helgen har vi hatt kjempe koselig besøk. Jeg virkelig stor koste meg, men søndag da gikk piffen helt utav meg. Derfor litt lite blogging, jeg må få energien opp igjen.
Kommer en runde rundt på bloggene etterpå.... ;)




9 kommentarer:

  1. Såååå fin den lampa var da. Blir sikkert enda bedre med en dimmer når dere får den på.


    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Lampa var skikkelig fin. Det var bra du endelig fikk den opp. Jeg har kjøkkenlampa mi stående som har stått en stund.

    SvarSlett
  3. Veldig fin lampe :) Jeg drømmer om en slik lignende i stuen...
    Bøyer meg i støvet for at du faktisk malte det taket... Jeg HATER å male tak. Malte halve taket på badet ett strøk, og så kapitulerte jeg, og ga rullen til mannen :S

    SvarSlett
  4. Nydelig lampe!
    Og det ble ett nydelig skinn i taket :0)
    Har surfet litt rundt her inne hos deg, flott blogg du har.

    Elsker det skrivebordet som din venninne har! Hadde det vært mitt så hadde jeg lakket det høyglans hvitt med krom topp og glassplate oppå for og beskytte toppen. Men det er meg og min ville ide ;0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. Den var kjempe lekker!! Utrolig stilig.. nå fikk jeg lyst på ny taklampe jeg og...

    SvarSlett
  6. Så flink dere har vært!4 strøk på et tak kan ta drepen på de fleste...Og lampen var bare skjønn! Sånn vil jeg også ha i gangen min;) Håper du bare ligger til lading en liten stund! Er så koslig med dine innlegg! Kjempe kos å treffe Irina! Herlig dame! Hørtes ut som dere også har hatt en fin fin helg! Kos deg masse så snakkes vi snuppa! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  7. wow! så fint det ble med lampe som skinner i taket. fire strøk i tak er tungt og kjedelig!:) been there, done that!
    men jaggu ble det fint!

    SvarSlett
  8. Skal si at du har vært flink.Ikke letteste jobben å male tak nei!Men fint ble det.Og den lampen er jo helt nydelig,har den selv i trappnedgangen.Men vi måtte få montert Dimmer på den,ellers ble det for sterkt lys av den.Og når den ble stående på en stund slo den seg av!Men det ble ok da det ble dimmer.klem

    SvarSlett
  9. åååå den lampen var bare helt nydleig og den hadde passet perfekt her på rommet også, min kjære liker nemlig ikke så godt lysekroner som henger så langt ned at han stanger i dem når han skal gå forbi, rart egentlig? hihi Ønsker deg en nydelig onsdag:) klem monica

    SvarSlett