04 september 2009

Vinnerne er trukket ;)

Her i denne skålen er alle navnene deres. Spennende. Det er ingen hjemme her i dag så jeg måtte foreta trekningen selv. Alle navnene ble skrevet på en lapp, brettet og lagt oppi.
Skålen har jeg satt på sølvbordet. Duken som ligger på har jeg fått av min mor. Okey, da er det på tide....
Den første jeg trekker er.....

Line! Line fra bloggen kvardagsliv i storemyra. Gratulerer så mye.
Trøstepremien går til... Laila I bloggen Lailas lille rede.



Her er duken som du får Line siden du er hoved vinneren ;) Jeg synes det var veldig gøy at det ble Line. Line har jeg besøkt både titt og ofte siden jeg startet å blogge å hun har en helt spesiell plass i mitt hjerte. En flott bloggeDame. Jeg vant en gave hos henne i fjor. Min aller første gave ;) Den kan du se HER.


Her er duken som du får Laila. Håper at den faller i smak ;) Dere må sende meg adressene deres på mail.Mail adressen min er:blackfeatherseline@hotmail.com



Da var feiringen over for denne gang, men du har snart en mulighet igjen. For 22 september så runder bloggen min et år. Da må jeg jo feire litt mer ;D Så kanskje det blir DEG nestegang??
Ha en super fredag ;)




7 kommentarer:

  1. Gratulerer vinnerne så mye....

    Den Krukka som du hadde lappene i er kanon tøff.....Den er vel ikke tilfeldigvis kjøpt her i Rogaland?...På "Huset på landet"...hehe, kjente den igjen skjønner du...Kjempefin er den.

    ha en fin alenekveld snuppa.

    klem og klem

    SvarSlett
  2. VANT EG????
    Juhu...Dette var utruleg gøy, eg synst jo desse dukane dine er så utruleg fine!!
    Takk for varme ord og Elin:0)
    Skal sende deg umiddelbart(før eg gløymer det....Husken min kan vere so som so...)
    Klem

    SvarSlett
  3. Skal sende deg adressa skulle det selvfølgeleg stå;9)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene. Så heldige de var som vant dei flotte dukene,
    Flotte kjøp du ahr gjort på bruktbutikken. Ja noen ganger kan en virkelig være heldig. Fant speilet, heldigvis.
    Ønsker deg ei god helg :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnerene... og du 22 september er jo en spesiel dag for deg - og for meg!
    Jeg fyller året mitt da.. tenk det, sukk ett år eldre!

    SvarSlett
  6. Oi så gøy, har send deg adr. og skrevet om det på bloggen min.
    Tusen takk, duken er jo så vakker. Det samme var krukken du hadde lappene i.
    Klem Laila

    SvarSlett
  7. :( ikke meg denne gangen heller :(

    Ja ja - du vet hva de sier - uhell i spill, hell i kjærlighet :P
    Har du en fin helg?

    SvarSlett