27 september 2009

Vinneren og utmerkelse.

Høvdingen sørget for at trekningen gikk riktig for seg og var trekke mester. Her er lappen trukket....

Vinneren er.........


Gratulerer så mye ;) Har dere ikke besøkt den flotte bloggen hennes så må dere gjøre det. Hun er en kreativ og utrolig flink dame, og har et nydelig hjem.
Bloggen hennes er virkelig verdt et besøk.


Her er gaven din Cathrine, send meg en mail med adressen din, så kommer det pakke i posten ;) blackfeatherseline@hotmail.com

Neste måned altså i oktober så skal jeg lodde ut den nydelige rammen (som jeg ikke har vist bilde av enda) som jeg fikk av den koselige damen Ann-Iren på Stabbursbua
Jeg har også vært så heldig at jeg har fått en utmerkelse av søte Line i Kvardagsliv i Storemyra
Tusen takk for den, det satte jeg stor pris på ;)


Denne har jeg lyst til å gi videre til Linda med bloggen Lindas hus ;)
Ha en fabelaktig kveld ;)


12 kommentarer:

  1. ÅÅååååå så herlig du er:D Nå ble jeg bare kjempe glad!!!! Satt her å tenkte at Cathrine er virkelig heldig som vant!!! Og så leser jeg videre og så får jeg en award! Den var ikke ventet og nå føler jeg meg som en vinner! Du er god du! Ha en kjempe fin kveld! Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. og nå så jeg at du hadde kommentert hos meg...gikk rett inn på siden din jeg vet du;) ja det har vært en deilig helg! Jeg har malt og malt, ryddet og vasket! Ha ha ha det er deilig for meg;) Men det er så godt å komme på plass etter lang tid med kaos! Sjekk shootfactory, bare søk på google! Der finner du hele huset og masse annent fint:D flere bilder av stua som du kommer å digge!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til vinneren - joohoo! og gratulerer med fin award.

    Ha en nydelig søndag. Klem fra Helen

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse til vinneren og gratulerer med award. Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  5. Heldige vinneren :0)
    Men jeg har vært heldig før da..
    Og akkuratt nå har jeg vel kanskje litt hell i kjærlighet og det er bedre hehe... (du skjønte hva jeg mente)

    Den bloggawarden fortjente du virkelig :0)

    Håper du har hatt en fin helg..

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Oi, så heldig jeg er!!! Dette var en kjempefin overraskelse på en ellers så grå regnværs søndag:)
    Nå ble jeg glad!!!!!!
    Jeg skal sende deg en mail.

    Gratulerer så masse til flott award! Heldige du også!:)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Heldige vinneren, gratulerer. og gratulerer til deg også, men hyggelig award :))

    SvarSlett
  8. Gratulerer til den heldige vinneren!
    BizziNanni her, men nå er det høstferie, godt!
    Klemmer fra nanniheimen!

    SvarSlett
  9. Oj så flott skapet ditt ble - lekkert i sølv! Smil!

    KlemKKann

    SvarSlett
  10. Her har jeg gått glipp av noe! Flott gave..og grattis til heldig vinner:)
    Knall flott make over i innlegget under:)

    Klem

    SvarSlett
  11. Grattis så masse med den Velfortjente awarden!Wow,sier jeg bare så fantastisk lekkert det skapet ditt ble.Har selv sprayet et skap med sølvspray,men det er ikke så fint som dette nei.Sølv Chrome spray du har brukt,hvor får du kjøpt sånn?Denne gjir vel en annen overflate enn den Vanlige sprayen.Her begynner jeg å finne Stua igjen,etter alt kaoset.Så er rimelig tom for energi,men såå hærlig å virkelig ha fått til noe.Lenge imellom hver gang,klem

    SvarSlett
  12. Denne konkurransen fikk jeg ikke vært med på... Så det lekre barskapet ditt - morsomt! Min mor hadde fått fnatt hadde hun sett det - hun har nemlig en hel seksjon av denne typen, og hun elsker den!!!! (jeg synes den hadde vært mye stiliger i en malt farge, jeg også... helst hvit) Klem fra Gro

    SvarSlett