23 september 2009

Stabbursbua og gaven.

I dag har jeg vært å kjøpt gaven til feiringen min. Gaven er kjøpt på STABBURSBUA utenfor Larvik. Klikk på navnet så kommer du til nettbutikken. Jeg ruslet rundt der inne å lette etter det som skulle bli gaven, som sagt. Det er bare så enormt mye lekkert der og det er en inspirasjons drøm å tusle rundt der inne. Bildet er fra Stabbursbuas nettside.

Da jeg hadde funnet det jeg skulle ha, gaven og bittelitt til meg selv gikk jeg bort til kassen. Der ble jeg stående å snakke med damen som driver Stabbursbua. Hun er så utrolig koselig og jeg har flere ganger stått lenge å snakket med henne. Ann-Iren Antonisen heter damen og i dag ble vi stående å snakke om alt fra Italia, Frankrike, sko, klær, interiør og blogging. Det ene emnet tok det andre så vi ble bare stående der. Jeg fortalte at jeg da hadde kjøpt en blogge gave. Hun hadde hørt en del om blogging og bloggere og var interessert i å høre mer. Jeg fortalte at jeg kom til å blogge om besøket hos henne, noe hun syntes var koselig. Hun fant ut at jeg måtte jo bare ha en ramme til, som jeg kunne gi bort i blogge gave en annen gang, så da fikk jeg en!?! Hun er jo så snill, og rammen dere... "Sukk" Den var knall lekker. Så da må jeg jo snart gi bort den også, i oktober tenker jeg. ;)

Her er gaven. Ramme fra Lisbeth Dahl, te lysestaker fra Villa collection og servietter fra Sia. Så kunne du tenke deg å vinne dette så klikk deg inn på innlegget under.


Jeg kjøpte også en gave til Høvdingen her men den kan jeg ikke vise frem før etter bursdagens hans. ;)
Så gikk jeg der rundt på Stabbursbua bland nydelige puter, lekre møbler, de flotteste krystall lysekroner, Shabby Chic, lekre lamper og alt du kan tenke deg. Handlet der har jeg gjort mange ganger for jeg liker godt stilen der. Kan tro det dukket mange nye ideer i mitt hode. Det er noe med alle de lekre tingene og måten de er satt frem på. Hun har en fabelaktig evne til å få ting til å se lekkert ut og passe sammen. Har du mulighet eller kjører forbi er det virkelig verdt turen innom. STABBURSBUA A/S SKINMO GÅRD 3270 LARVIK
Stabbursbua ligger ca. 500 meter fra E18 mellom Sandefjord og Larvik. Avkjøring til Mørk.




Nærbilde av rammen. Jeg syntes den var knall fin.


Lysglasset. Det var søtt med et magebelte med bling og svakt sotet. Det er nesten som jeg burde hatt slike selv også ;D




Mens jeg snakket med Ann-Iren fortalte hun meg om trendene, de nye som kommer, hva som begynner å bli ut. Ja alt mulig spennende du kan tenke deg. Jeg tror vi snakket i 1,5 time. Jeg stor koste meg, og jeg ble så inspirert av henne. Dette kan du si er min favoritt interiør butikk. Derfor skal jeg legge den på siden min hvis du har lyst til å gå inn på nettbutikken å se. Jeg kan jo bare nevne at hun har MYE salg der nå. På de lekreste ting.... "sukk" Disse katalogene fikk jeg også av henne. Den ene er fra Artwood og den andre fra Englesson. Masse lekkert her også, og inspirasjon ;)
Hvis du har lyst til å være med på å vinne gaven kan du klikke HER eller, legge igjen en kommentar på innlegget under.
Besøk også STABBURSBUA






10 kommentarer:

  1. Den rammen er kjempe fin! Akkurt en slik rmme har jeg vært på jakt etter til den nye bildehyllen min. Lisbeth Dahl sier du? Får være på utkikk etter den, kan jo prve lykken i innlegget under også ;)

    Det er hyggelig med butikker der hvor eierene er så imøtekommende. Om du er i Oslo område er det en kjempe søt butikk i Waldemarthranes Shabby og Nytt. De har også nettbutikk http://www.nyttogshabby.mystore.no/, og egen blogg nyttgshabby.blogspot.com :)

    SvarSlett
  2. Der er en nydelig ramme,men du må være kjempe grei også for at butikk eieren vil snakke så lenge med deg.Dette går to veier!

    SvarSlett
  3. Den ramma er bare såå nydelig :)
    Og de to urnene til telys var og lekre :)
    Jeg har vært innom denne nettbutikken , men går gjerne inn igjen ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Å nå håper jeg virkelig jeg vinner!!!! Jeg måtte gå rett inn i nettbutikken med engang og jeg ble vel sittende en god halv time! Så MYE fint! jeg legger ut link på siden min jeg å! Og vet at jeg allerede kommer til å bestille meg noe derfra! Sjelden jeg faller pladask for en nettbutikk, men det gjorde jeg nå! Såpass at jeg til og med kunne ha reist til Larvik! Ha en strålende dag snuppa:D Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med ett års blogging! Jeg likte best den klokka på det første bildet jeg :-)

    SvarSlett
  6. Hørtes ut som ei koselig dame, heldig du var da. Virket som dere fant tonen fort.

    Skikkelig flotte gevinster - jooohoo.
    Ha en deilig kveld.

    SvarSlett
  7. Så mye lekkert!
    Nå må jeg bare gå dirrekte til det forige innlegget;)

    SvarSlett
  8. Heldig den som vinner denne gaven :-) Og koselig når man får slike favorittbutikker med så hyggelig ekspeditrise, da blir det jo enda koseligere å handle av henne også :-)Skal ta meg en tur inn på nettbutikken nå :-)Er i trondheim med gabriel vi ....de prøver å finne ut hva som feiler skulderen hans...er en sammenvoksing mellom skulderblad og nakkevirvler...de tenker at det kan være noe som heter sprengel deformety..men de sier han ikke er noe typisk tilfelle....er temmelig lei av denne synsingen...ingenting er sikkert og synes det er temmelig slitsomt for alle mann å gå her å ikke vite...men trøster meg med at gabriel virker normal og uten plager...selv om han ikke er det...så han har ikke vondt og ligger heldigvis på gjennomsnitte i utvikling både fysisk og psykisk :-) Så da er det bare å håpe en eller anna ekspert kan si hva dette er snart!

    Ha en ny fin dag i morgen :-)

    Natti fra meg

    SvarSlett
  9. Så lekker den ramma var da!

    Jeg er glad du er enig med meg i det facebook innlegget mitt.

    Jeg gikk å la meg tidlig i går, så fikk ikke lest innlegget ditt før nå. SÅ nå skal jeg inn på Stabburets hjemmeside å glo litt.

    Ha ein fine dag snuppa

    Klem og klem

    SvarSlett
  10. Så koselig - jeg og vil prate ustanselig med noen :( Alt i min hverdag er så praktisk for tiden, at det blir hverken rom eller tid for noe slikt... Annet enn på en fest eller to, men det blir jo sjelden seriøst... Hvis du finnes på facebook må du finne meg så du kan se bildene fra jentefesten i helgen... Uff, der skal du få se useriøst der... Men man tar det man har, eller?

    Huff, det var ikke så stygt ment som det var sagt :P men det er ikke lett å passe inn med disse nordlendingene gitt...

    Uansett - finfine ting du hadde kjøpt :)

    SvarSlett