29 september 2009

Ny te boks til Høvdingen.

Først av alt må jeg bare si....... JIPPI!!!
I går ble ENDELIG soveromstaket helt ferdig. I går morges bestemte jeg meg for at nå var det nok, siste strøket på soveromstaket skulle til pers. Så før åtte på morgenen var jeg i gang. Og tror du ikke at når det var fem bord igjen så gikk jeg tom for maling?!? Dermed måtte jeg ut å handle maling, men siden jeg var ute å kjørte så ble gaven til Chatrine sendt i posten. Så nå er den på vei til deg ;)
Så var det å male de siste bordene og ...... Ferdig! Jeg er lykkelig over at jeg endelig har fått gjort dette ;)

Men.... Her om dagen var jeg på et lite butikk senter og tuslet innom en interiørbutikk. Husker ikke hva den het men det var masse fint der. Bland annet denne lekre te boksen. Jeg har lenge jaktet på en litt stor te boks og i "min" farge. Jeg jaktet på den til Høvdingen altså, så denne fikk han i gave. Sort og sølv ;)

Her har jeg lagt inn den teen som brukes mest her hos oss. Vi er jo mange personer så det var veldig kjekt å finne en som rommer alle våre favoritter. Denne boksen er fra Riverdale.


Med lekkert glass lokk å greier......




Her er den plassert sammen med vår gamle te boks. Den er mindre både i høyde og bredde. Og ikke så lekker ;)




Den hadde bare fire rom mens den nye har seks rom. Ganske lekker synes jeg og Høvdingen ble glad ;) Koselig å kunne gi en ting sånn helt utenom.
Ellers så blir det nok ikke de største sprellene fra meg i noen dager nå. Malingen tok helt piffen fra meg og jeg er dårlig. Men det gjør ingenting for taket er FERDIG ;D Siste strøket har ridd meg som en mare så jeg er virkelig glad for at jeg er ferdig.
Tusen takk alle sammen for kommentarene på barskapet. Kjempegøy med den store responsen ;)
Ha en super dag ;)



12 kommentarer:

  1. Den tea- boksen var stilig. JEg også er på jakt etter noe liknende...er litt lei av å ha ...ørten bokser med tea stående fremme.

    SÅ endelig er du ferdig med taket, jeg syns du er kjempeflink jeg..Du fortjener å slappe litt av nå, og komme deg i formen igjen.

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Å den te-boksen var kjempe stilig..
    Du finner alltid så mye fint du:0)
    Tror jeg må begynne å se etter på ting hehe..

    Ja vi er vel ganske flinke til å finne på kallenavn tenker jeg.. hehe.

    Kita fikk et middel som jeg hadde i nakken hennes som skulle ta alt. heldigvis. Varte visst i en mnd og da skal alt være borte.
    Var faktisk ikke slik at jeg ble fattig, kostet bare 219kr.. Og det kan jeg leve med..:0)

    Ha en super dag

    SvarSlett
  3. Nydelig te boks!
    Jeg kommer ramlende inn fra min egen blogg, hvor Linda (Lindas hus) tipset meg om en gull spray du bruker å lakke med.
    Jeg har kjøpt en på Biltema som ble mer bronse enn gull, og er ikke fornøyd... Så da er spørsmålet hvor du kjøpte din spray? For den buskbom ballen ble jo kjempe fin!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Heisann, måtte bare innom og hilse på. Nydelig te boks du har kjøpt til høvdingen.
    Ha en utrolig fin kveld.

    SvarSlett
  5. Flinke maledame!! Vi driver og handler hus, så jeg må vel snart til pers med kosten... ajajajajaj boff.... ;-)
    Teboks, ja... jeg har den gamle utgaven du viste, den er koselig, men din nye var jo lekker! Heldige høvding!
    Klemmer herfra!

    SvarSlett
  6. Kan godt forstå at det var godt å få malt ferdig taket. Kjedelig å se på slikt en skulle gjort ferdig. Syns du er flink til å drive på. Det er jo flere prosjekt som er ferdige her siden jeg var innom deg sist.
    Nå må du slappe av og komme til krefter igjen.
    Flott te boks du har fått tak i.
    greit med slike gaver som kan glede flere.
    Håper du får en god onsdag uten for mye vondt.

    SvarSlett
  7. Hmm, det er sannelig sant, den nye var mye finere!
    Du skjønner at jeg har den andre.
    Fikk en ide nå, male så klart, eller spraye...hm..kanskje sølv...
    ja det tror jeg.
    Der ser du, finner inspirasjon hele tiden.
    Billig innspirasjon denne gangen.

    Håper du har det fint!
    Her er det bare dritt vær!...regner og hagler om enannen!

    Måtte solen skinne hos deg!
    Klem klem klem

    SvarSlett
  8. Heihei!
    Tusen, tusen takk for pakken! den er allerede i hus , og i bloggen også:) Skal si jeg var rask her;)
    Alt var "helt", ikke noe knust:) Å var rett å slett nydelig!

    Te-boksen din er flott, og jeg har en helt lik selv også, men min er mørk brun. De er bare så sjarmerende de te-boksene! Min står alltid på kjøkkenbordet, og blir flittig brukt:)

    Ha en superfin kveld!
    Det skal jeg med mine nye fiiiiiine ting!

    Stor klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fin teboks. Er på utkikk etter noen lignende for her er vi te elskere:D og den var jo helt genial med 8 rom! Tusen takk for herlig kommentar hos meg, skalse om jeg får kjøpt meg en koffert til så jeg kan ha med deg også! Tror vi 2 hadde fått mye moro;) Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  10. Det er alltid så deilig når en kan si seg ferdig med et prosjekt som en har hatt i tankene i lengre tid.Så nå kan du unne deg å slappe av.Her begynner jeg også å ha kommet i mål.Men formen er deretter ja.Men,men sånn er det jo,man utnytter de stakkars dagene man har som er av de bedre.Fin den Teboksen din,med glass så man ser innholdet.Håper at du kommer deg raskt i formen igjen,klem

    SvarSlett
  11. Det te-skrinet var bare kjempefint. Et sånnt kunne jeg godt tenkt meg òg. Må Google og se om jeg kan få fatt i et. Godt å være ferdig med ting, men nå må du hvile og ta vare på deg selv. Fortsatt fin uke til deg.

    SvarSlett
  12. Hei hei - håper du føler deg bedre etter påkjenningen fra malingen!

    Kjempe flott teboks - jeg har maken til den gamle din..jeg er veldig fornøyd med den..men ser jo at det tydligvis finnes mye finere alternativ - smil..lekker var den!

    KlemKKann

    SvarSlett