02 september 2009

Makeower av brett.

Jeg kjøpte dette brette for ganske lenge siden. Litt tøft men jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle gjøre med det. Jeg sprayet det og malte i mønsteret. Dette ble ikke helt suksess for det ble ikke jevnt nok. Jeg hadde altså sprayet det hvitt og mønsteret malt i sort. Høvdingen fikk ideen med å lasere, så da prøvde jeg det. Det ble helt katastrofe.

Laseringen festet seg overalt og brettet ble grått. Med andre ord.... spraymalingen og laseringen var ikke det beste grunnlaget for hverandre, og dermed så ble det liggende i kjelleren.
Etterhvert malte jeg brettet med hvit oljemaling, skulle det være, så skulle det være!! Så ble det liggende igjen.


Men da jeg ba om hjelp til urnen, så fikk jeg utrolig mange flotte og kreative forslag. Tusen takk for dem. Nå ble det slik at jeg laserte med en sjøgrønn lasering med gull i. Så mønsteret er i grønn/gull sjattering. Alt etter som lyset faller på det så skinner det svakt, i snirklene altså.



Det er nok lettest å se på dette bildet. Jeg ble ganske så fornøyd, men jeg leker litt med tanken på å male det sort og lasere i gull.... "Ler"





Foreløpig så skal det få være slik som dette. Ganske stilig, synes jeg.
Har du lyst til å være med i trekningen om dukene så må du kommentere på DETTE innlegget.
Ha en fin september dag ;)



7 kommentarer:

  1. Hei hei, ja så da har du malt fatet ja ;O)
    Jeg lurer på om jeg sa en gang til deg....ikke mal det!
    Men jeg trekker det tilbake!
    Fatet ble knallfint.
    Må innrømme at jeg ikke blir helt tilfreds med mitt jeg heller....får se hva jeg finner på.
    Men mitt er ikke like fint som ditt, ser ut til at noen har brukt det til skjærefjøl,litt riper i det.
    Kanskje pusser jeg det litt for så å male, men da forsvinner også det fine mønsteret.
    Må nok i tenkeboksen...
    Da skal jeg inn å ordne med link til konkurransen din!
    Må si jeg liker best slike konkurranser der det ikke er krav om linking og følling.
    Det blir litt konkurranse det også, om å ha flest mulig følgere og det liker jeg ikke.
    Jeg ønsker at de som følger bloggen min gjør det fordi de ønsker å komme tilbake, ikke for å få en ekstra sjanse i en konkurranse.
    Ja ja det var litt tanker om det...

    Ha en flott dag!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  2. Fatet blei supert det! Flink du er.

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg vil gjerne være med på konkurransen. Det var flotte duker. Jeg syr ikke selv, så jeg må benytte sjansen. PS! Synes fatet ditt ble veldig fint:-)

    SvarSlett
  4. Hei
    Synes fatet ditt ble skikkelig flott.
    Nydelig duk du har i konkuransen din.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Så fint det ble :) Hmm, nå vet ikke jeg hva lasering (eller hva du skrev) betyr da :P hehe...
    Så kos at jeg har havnet i oppskriftsboka :) håper de smaker når du får laget de en gang...

    På nye jobben går de supert :) Takk som spør...
    Jeg trodde det skulle bli for mye med to jobber hver dag, men skolejobben gir meg så mye glede og energi, at når jeg er ferdig der, er jeg nermest klar for hva som helst :) hehe - gode ting...

    SvarSlett
  6. Det ble lekkert da! Har en smule dilla på sjøgrønt for tida, hihi..

    Få se urnen også da :o)

    SvarSlett
  7. Hei :O)
    Noen ganger tar det litt tid før man får ting som man vil... :)
    Syntes brettet ditt har blitt veldig fint, det var nok meningen at du skulle "jobbe" litt for det ;o)

    Ha en deilig høstdag!!
    Klem

    SvarSlett