06 september 2009

Lys, til oppmuntring og glede.

Dette har virkelig vært en spesiell uke for meg. I dag er jeg litt trøtt, litt sliten og fornøyd, Høvdingen og meg har hatt barnefri og vi har koset oss sammen. Vært innom et loppemarked, kost oss på resturang i Sandefjord. Besøk hos venner, som var kjempekoselig og derav grunnen til at jeg er litt trøtt, det ble litt sent. ;) Men hele denne uken har vært spesiell.

Helt fra jeg hadde en gjennomtenkende søndag... Noe som gjorde at ord ble skrevet ned og innlegget: NOEN GANGER...... Ble til. Morgenen etter skyndte jeg meg inn for å legge inn et nytt innlegg.. men så langt kom jeg aldri. For responsen som jeg hadde fått... Det var helt unikt. Så mange av dere som hadde kommentert, fantastiske, varmende ord. Mange som hadde opplevd det samme selv, eller som fikk noe å tenke på. Mang en tåre trillet nedover mine kinn, etterhvert som den ene etter den andre skrev.

Jeg fulgte sporene tilbake og kom innom mange nye flotte blogger. Så fint at jeg fikk muligheten til å besøke dere. Det er alltid gøy å besøke nye blogger.
Jeg har feiret 10 00 besøkende og 150 innlegg, vinnerne er trukket og gaver blir postet i morgen. Ja, og så har jeg prøvd meg på å lage servietter på lys. Ei venninne giftet seg i sommer og siden jeg ikke brukte servietten min, tok jeg den med hjem. Ikke visste jeg helt hva jeg skulle med den... men.
Etter som jeg har sett mange av dere har lagt servietter på lys måtte jeg også prøve. Ikke det aller beste første forsøket men men. Øvelse gjør nok mester. Servietten fra bryllupet ble strøket på et lys, det ble ikke super bra, men jeg hadde med meg lyset som gave, da vi var hos dem i går. De ble glade for det, og lyset kunne ikke brennes men måtte spares på ;)
Morsomt at en så liten ting kan glede.

Kunne jo ikke gi meg med bare et så det ble to lys til. Et som jeg av en eller annen grunn glemte å ta bilde av, men pyttsann. Her er bilde av det andre lyset.


Dette ble jeg veldig fornøyd med. Lys bling, bling brettet eller hva det nå er var det Høvdingen som mente vi burde kjøpe en gang vi var i Stavern. Det var jo slik som vi liker det .. så ja det ble med hjem. ;)
Da får dere nyte søndagen, for det skal jeg med sola som skinner og det hele ;)
Ha en nydelig dag.



8 kommentarer:

  1. De lyse ble kjempefine....

    nå må du slappe av i uka som kommer, slik at du er uthvilt til helgen igjen;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Lysene ble kjempe fine altså :-)
    Så flink du er :)

    Ta vare på deg selv. Og nyt resten av søndagen. Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Så fine lys :) Går det fint ann å brenne de også?
    Kjekt å høre at du har hatt en fin uke, husk å slapp av litt også da ;) Det kan være slitsomt å være lykkelig ... *klem*

    SvarSlett
  4. Nydelige lys..tror ikke jeg får til det !!

    SvarSlett
  5. Heisann..
    Da var jeg forhåpentligvis tilbake igjen i bloggverdenen..
    Har dessverre ikke hatt data, kita ødela min gamle...

    Men nå er jeg tilbake..
    Utrolig stilige lys, hvordan fikk du det til??
    Jeg og vil gjøre sånn hehe..


    Håper alt står bra til Eline..
    Og håper å høre fra deg snart igjen, lover å være mere aktiv i bloggverdenen fremover..
    Har nemelig fått helt flunkende ny data av mine foreldre:)

    Klem fra Helen, som har savnet hele bloggverdenen

    SvarSlett
  6. Hei på deg ;O)
    Det er så mange flotte og gode sjeler her i bloglandia som bryr seg!
    Dette er flotte og "uforpliktende" vennskap ;O)
    Så fine lys du har laget!...
    Artig å lage...og artig å gi!
    Dette var en koselig og personlig gave!
    Deilig med litt barnefri!
    Vi skal til vårt gode naboland en helg i november sammen med 2 vannepar til...uten barn!
    Gleder meg v eldig til det!

    Ha en flott ny uke min venn!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  7. Synes lysene ble fine!
    Og koselig å høre at små kommentarer gir glede i hverdagen :o)
    Håper du har mer energi til uka igjen da
    Klem kosene

    SvarSlett
  8. Lysene ble nydelige. God ide å gi det tilbake til dem.
    Synd jeg ikke fikk med meg konkurransen din. Har vært borte et par dager og ikke vært på internett.
    Kjempekoselig at du fikk så mange fine tilbakemeldinger på innlegget ditt. Det er en av de beste tingene i blogglandia. De positive tilbakemeldingene man får når man tar opp ting som er vanskelige og gir av seg selv.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett