22 september 2009

Jeg feirer 1 års blogging!!

Nå er jeg tilbake fra en fin helg i Bergamo, Italia. Været der nede var ikke meldt det beste, men heldigvis så stemte ikke værmeldingen og det var sol og varmt. Deilig ;) Vi besøkte Sirmione som ligger ved Gardasjøen, Verona, vin gård og spiste masse deilig mat. Jeg gikk på krykker men det la ingen demper på opplevelsen for meg.

Jeg har ikke fått tatt bilder av ferdige prosjekter men det får komme etterhvert. I dag er også dagen da jeg startet å blogge for et år siden. 22/9-08. Dette er mitt innlegg nr 163 i rekken. Så jeg tenker at det er jo på tide med en feiring! Jeg har ikke hatt tid til å sy noe så derfor blir det denne gang en kjøpe gave. Akkurat hva det blir vet jeg ikke men så fort jeg har vært i byen å funnet den, skal jeg legge ut bilde. Så har du lyst til å være med på feiringen så må du legge igjen en kommentar på dette innlegget.

Vinneren blir trukket ut i helgen, så heng deg gjerne på ;)

Bildet som du ser er faktisk regndråper på høvdingens hette, fra vi var på VG lista i Bergen i sommer. Jeg synes det ble litt stilig.

Vil du være med på å feire min ett års dag så legg igjen en kommentar på innlegget ;)

29 kommentarer:

  1. Grattis med 1 årsblogging :) Hurra..
    Jeg vil gjerne være med på feiringen :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. Så flott bilde! Skulle nesten tro det var glassperler som lå der:-)
    Blir gjerne med og feirer 1 års dagen din:-) Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  3. gratulere med 1års blogging :) Kjempeartig bilde du hadde tatt. Elsker regndråper :) hehe.
    No er leiligheita vår solgt, så vi er allerede komt godt i gang med pakkinga :) utrulig mykje rart det samler seg i huset på 1 års tid :) Ønsker deg ei strålande veke :) godklem

    SvarSlett
  4. heisann...her har æ ikke vært innom før, men har gjere lyst til å være med å feire deg:) gratulerer..italia...verona...så morro...drar snart til Garda å skal delta på en sangkonkuranse, å da jeg aldri har vært i italia, gleder jeg meg masse.....ha en flott dag

    SvarSlett
  5. Hoppla hei.

    Gratulerer med 1 år som blogger.

    Kjekt å høre at dere hadde en fin tur til Bergamo.

    Klem og klem

    SvarSlett
  6. Ja det v9l jeg være med å feire vet du. Gratulerer med 1 års jubileum som blogger.
    Spennende bilde.
    Godt at du hadde en fin tur til Italia. Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 1 års dagen :o)

    Tusen takk for oppmuntrende ord inne hos meg:0)

    Joda jeg prøver jo å modernisere arvestilen litt. Og det kommer vel mer etterhvert tenker jeg..

    Bildet var kjempe kult, regn trenger ikke bare å være kjedelig hehe..

    Selvfølgelig blir jeg med på feiringen din:0)

    SvarSlett
  8. Grattis med 1 års feiringen din og hippe hurra for oss begge 2, hehe.
    (takk for hyggelig hilsen)

    Bildet av regndråpene var tøffe!
    Og heldige du - Italia! *sukk*

    Ha en strålende dag.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  9. Jeg feirer deg uansett hva det skulle være jeg :)
    Utrolig kult bilde...
    Så flink du er å reise og feriere og kose deg da :) Det skulle jeg gjerne hatt tid til også. Men vi har kjæpt flybilletter til Bergen for julen nå da. To uker. Så det blir bra :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med 1 års dagen! Håper dere hadde en mega tur og koste dere og kanskje vi får se et bilde eller 2...hint hint;) Og jeg henger meg så klart på å feire ditt 1 års dag! Ha en herlig dag snuppa og det er godt å ha deg tilbake til blogglandia. Du har vært savnet! Stor klem fra Linda

    SvarSlett
  11. Gratulerer med årsdagen for bloggingen:)!! Man blir jo hekta på dette og mangfoldigheten her inne, som du også nevner i innlegget under. Kjenner jeg nesten blir litt misunnelig på italiaturen deres:) I år har vi måttet hoppe over høst/juleturen vår siden det er ei lita snuppe på vei.. Men sånne avbrekk gjør uinderverker for sjelen:)!! Og som vestlending, kan jeg jo ikke annet en å like bildet av regndråpene:)

    SvarSlett
  12. Kom innom for å sei at eg har noko til deg inne hos meg!!
    Gratulerer med åremålsdagen:0)
    Er gjerne med på ei trekning til eg!!
    Bildet var kjempekult...
    Klem

    SvarSlett
  13. Humpa du på krykker? Håper det ikke var noe alvorlig. Gratulerer med 1 års dag på bloggen. Ha en fin kveld.

    Klem:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 1 årsblogging.Klart eg vil være med å feire deg . Å har du vert i Sirmione, der er det jo såååå koselig.De små byene rundt Gardarsjøen er jo virkelig verd et besøk. Kan godt tenke meg at du har hatt det fint ja. Nå er eg endelig på nett igjen så i kveld er eg på besøksrunde. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  15. Hei og hopp - og grattis med dagen! 1 åer dag - jippi!
    ..jeg er med!

    Ha en super tirsdagskveld!

    KlemKKann

    SvarSlett
  16. Gratulere med 1 års blogging. Jeg feirer gjerne i lag med deg:)Stilig bilde av den hetta!!

    SvarSlett
  17. Masse gratulasjoner til deg med ditt 1 års jubileum.

    SvarSlett
  18. Grattis med ett års blogg ;)
    Stilig bilde med regndråpene på hetten !

    Utrolig flott den ble den urnen du hadde malt hvit, så grå ! Den så jo ut som den alltid hadde vært sånn ;)

    Ha en fin uke videre ;0)

    SvarSlett
  19. Gratulere med jubilumet! Jeg hver meg med i konkuransen om den flotte giveawayen!!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 1år!
    Jeg er med å feirer!

    Stor klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  21. Eg vil gjerne vere med på feiringa! :)

    Det regnbiletet blei utruleg kult!

    Anita

    SvarSlett
  22. Hei :-)

    Gratulere med ett år som blogger :-)Også så stilig bilde du hadde tatt! Dette bør du sende inn til en fotokonkurranse!!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om den flotte gaven :-)

    Klem

    SvarSlett
  23. Slenger meg veldig gjerne på denne! Gratulerer med "bursdagen".
    Bildet var skikkelig stilig. Gjorde seg virkelig i svart/hvitt :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye med den store 1-års-dagen :-)

    "For ett år siden hadde du din bloggdebut.

    Nå tenker jeg at du er stolt og kry!

    Innleggene er etterhvert blitt mange.

    Noen korte og noen lange -som stadig nye lesere kan fange!

    Med ditt gode humør -og sans for tilbehør -sprer du inspirasjon til oss alle.

    Nå vil bursdagsraketter og fyrverkeri gjalle!"


    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  25. Gratulere, alltid gøy med treninger:-)

    SvarSlett
  26. Hei,
    Gratulerer med ett-årsdagen! Jeg blir gjerne med på konkurransen, for mer fantastisk premie har jeg knapt sett! nyyydelig!

    SvarSlett
  27. Gratulerer med ett års blogging!! Hipp hurra :o) Snart ett år her også :o)

    Om det ikke er forsent blir jeg veldig gjerne med på trekning..

    Fortsatt fin helg til deg og dere, fra alle kosene

    SvarSlett
  28. Glemte helt å kommentere bildet, det var skikkelig bra! :D

    SvarSlett