15 september 2009

Ikke lenger urne trøbbel??

Så var det jo denne urnen igjen. Slik så den ut før jeg malte den. Ganske kul og stilig i form og mønster.

Så malte jeg den hvit. Den ble nok veldig hvit, hvit i mine øyne. Så jeg ble jo ikke fortrolig med den. Jeg fikk mange flotte tips av dere så....

Jeg laserte den med grå lasering. Nå ser den slik ut. Den ser jo faktisk gammel ut. Men jeg må si at jeg vet fremdeles ikke om jeg er fornøyd. Jeg synes at den er stilig, men kanskje ikke helt slik som jeg hadde sett for meg da jeg fant den. Enda tanken var jo å male den... Ja nettopp... Hvit.

Tanken med denne potten er at den skal bo på trappen. Når trappen er ferdig, så foreløpig så står den inne. Jeg lurte også på å grave den litt ned i blomsterbedet og plante i den der. Vi får se.



Det er rart med det.... Ikke alle prosjekter blir slik man hadde tenkt. Mens andre blir helt riktige på første forsøk.


Ha en fin dag ;)













15 kommentarer:

  1. Jeg synes den ble kjempe lekker jeg!!! Det var litt av en forskjell! Jeg hadde vært strålende fornøyd:D ha en fin dag! klem

    SvarSlett
  2. Hei vennen :-)

    Synes den ble fin jeg :-) Men noenganger er det slik du sier...at ikke alt blir slik du ser det for deg...har ett par slike prosjekter jeg og :-)

    Ha en strålende dag :-)


    Her skinner solen på skyfri himmel :-) Så får nok ta med meg barna ut i dag :-) men nå sove litt sammen med de to små :-)


    klem

    SvarSlett
  3. Du må ikke finne på å forandre den... ble jo råkul nå!

    Ha en superfin dag

    SvarSlett
  4. synes den ble kjempebra jeg!!! Kanskje ikke slik du hadde tenkt, men det behøver jo ikke bli dårligere av den grunn:)

    SvarSlett
  5. Jeg synes den ble flot jeg! Om du vil ha den mere hvit, gr det vel ann å prøve en hvit farge som ikke er fullt så "kritthvit" kansje?

    SvarSlett
  6. Halla snuppis

    Jeg syns den urna ble kjempetøff. Den var mye finere nå, enn når den var helt hvit.

    klem og klem

    SvarSlett
  7. Den ble superfin... Flinke damen :)

    SvarSlett
  8. Stilig urne, håper du får den akkurat som du vil helt til slutt.
    Hyggelig at du la inn en liten kommentar på julegavekalenderlotteriet mitt, det ene loddet kan bli det som blir trekt ut vet du:)

    SvarSlett
  9. Den var finere grå enn hvit i hvertfall :-)

    SvarSlett
  10. Knall med den gråfargen!! veldig fransk...:-)

    SvarSlett
  11. Er einig i at den passa ikkje heilt i den krittkvite fargen, men eg synst den vart råstilig i
    grått:0)
    Klem

    SvarSlett
  12. Så fin den ble!

    Ha en fin dag.

    Ingunn

    SvarSlett
  13. Jeg synes også at den ble rålekker. Blir du ikke fortrolig med den så tar jeg gjerne over;)
    Ha en flott dag.
    Hilsen Elin!

    SvarSlett
  14. Jeg er enig med alle de før her den ble kjempefin, men det er jo DU som skal like den. Du har jo også fått til laseringen veldig fint. Jeg har noe som er stuet bort i skjulet, tror det skal få komme fram og få en makeover nå.
    Klem Laila

    SvarSlett
  15. WOW! Jeg synes den ble råstilig jeg!!! Kjempekult med grålasering da, hadde ikke trodd det kunne bli så bra :o) Hadde vært vældih fornøyd jeg asså, hihi

    Tar innlegget over her også jeg, blir kjempefint!! Og du har helt rett, inngangspartiet fikk et kjempeløft av nye blomster i pottene. De pottene var kuli, med to farger :o)
    Nå fikk jeg lyst til å reise ut og kjøpe noen nye blomster til inngangspartiet her...står visne stemor og sørger...hehe

    SvarSlett