10 september 2009

Gull.

Jeg kunne jo ikke dy meg. Etter jeg var nede på malingbutikken, for en stund siden, å fant gull spray. Så måtte jeg jo bare prøve den. Denne grønne buskbommen, som forøvrig bor på Lilledo. Fikk en aldri så liten makeower.

Grunnen til at jeg var på malings butikken, var egentlig for å lete etter tapet. Jeg skal tapetsere skapdørene til skyvedørs garderoben, på soverommet altså. Å finne den rette tapeten er altså ufattelig vanskelig, for det finns jo så masse forskjellig fint. Jeg har funnet den nå, men det får bli et annet innlegg ;)

Her er gullsprayen. Fargen ble kjempe fin, men sprayboksen kostet 64kr og er veldig liten. Mye mindre enn foreksempel biltema spraybokser. Så når buskbommen var ferdig sprayet så var boksen tom!! Det synes jeg var litt kjedelig.


Taaddaaa!!! Her har den kommet på plass på lilledo og på krukken sin. Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd. Det ble litt glamour liksom. "Ler"


I dag skal jeg gjøre noe som jeg har gledet meg til en stund. Jeg skal på HUSMORFERIE! He he, jeg skal ut å fly. Jeg drar i ettermiddag med fly til Stavanger. Jeg skal være hos ei venninne i helgen. Kan tro jeg gleder meg ;) Jenteprat, latter og moro. Kjempegøy. Min venninne Monique blogger også, hun finner du HER! Siden jeg da er på "hjemmlige" trakter så skal jeg tilbringe tid med familie også. Høvdingen skal være hjemme å holde kontroll på redet. Og selvfølgelig alle fuglebarna ;) Han fikser det kjempebra ;)
Hærlig kjæreste jeg har ;D
Så nå ønsker jeg dere alle en riktig fin helg ;)
Tuddeluu!!



17 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :) Hehe - nå ble jeg litt glad rett før jeg skal på jobb likevel...

    Busken ble kjempestilig, og jeg fremdeles bare elsker fargene på lilledoen din...

    Nå har forøvrig mannen lovet meg at på lørdag skal vi igjen ligge i badekaret med stearinlys og ett glass vin - så tror kanskje jeg til og med tør å glede meg denne gangen.

    Du må ha supergod tur, og kose deg med jentehelgen din :)
    Nå skal jeg komme meg i finstasen og på jobb på b-young, deretter skal jeg på friskhuset og ha step time... phu *klemmepå*

    SvarSlett
  2. Heisann:0)
    Pakken kom i posten i dag, og duken var berre sååå fin!!
    Og større enn eg trudde, her ligg det i alle fall mykje arbeid bak....
    Hjertet var skjønt og, trur det skal få plass på det nye soverommet.
    Reknar med at det er ei som vert superfornøgd med Bratz tannkost som attpåtil er elektrisk, og pennane fell nok heilt sikkert i smak hos begge to!!
    Nydeleg kort som fulgte med og.
    Stilig det blei med gullspraya buksbom.
    Høyrest deilig ut med jentehelg, hos deg masse, masse, vennen:0)
    No må eg berre finne att ladaren til fotoapparatet så eg får ta bilder her!!
    Varme klemmar Line

    SvarSlett
  3. Juhuuu, gjett om vi skal kose oss i helgen da....Gleder meg til du kommer i kveld;-)

    Så fin den "planten" ble i gull.

    Klem og klem

    SvarSlett
  4. God tur, er så godt å komme hjem når en har vært på tur alene. Har masse overskudd å øse utover hverdagene da. Håper du får en koselig helg.

    SvarSlett
  5. Og det glemte det, buskbomen ble kjempestilig. Ikke så mye som skal til alltid....

    SvarSlett
  6. Ja det var den jeg brukte og jeg betalte 80 kr...og det er ingenting i den.....

    ja jeg er også fornøyd med min sølv buskblom-...hi hi vi liker glam !!

    kos deg i helga !!

    SvarSlett
  7. Glam Girl:D Kjempe tøff ble den! Men jeg er enig, den var litt dyr! men gull er gull...;) Kos deg masse med venninen din! Lucky u! Blir sikkert kjempe gøy! Klem fra Linda

    SvarSlett
  8. Så utrolig lekkert. Alt hva spray kan fikse altså ;)

    Kos deg masse med jentehelg :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at du tok titten innom bloggen min og hilste på lille Tinka. Dæ æ må sei du e fresk med sprayen, men du verden så kuult det ble:)

    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Ble stilig gullball :-) Synd sprayen gikk fort tom....har ikke mekonomen en spray i gull da?

    Så herlig med jentetur da :-)Kos deg masse!

    Klem

    SvarSlett
  11. Her hadde det skjedd ting siden sist...har hatt det litt travelt denne uka jeg :o)
    Buskbomen ble skikkelig glam!! Tøff :o)

    Og jeg kjente meg SÅ igjen i "rydde-innlegget" ditt. Jeg har hatt vaskehjelp i mange år, men har vært uten de siste årene, og det er ikke bare-bare altså. Blir litt kaos-kontroll innimellom når folk heldigvis kommer på besøk, hihi...sier heldigvis for da får jeg jo ryddet skikkelig!! Har alle prosjektene mine utover vet du, male litt her, lime litt der, skru litt der...huff!

    Ha en fin helg da,
    klem fra kosene

    SvarSlett
  12. Takk for koselig kommentar hos meg.
    Det går bedre, og ting kan erstattes. en gor unnskyldning for å handle,masse
    Ja det ble fint med litt glamor på lilledoen din. Utrolig hva en sprayboks kan gjøre.
    Så du er fra Stavangerkanten du også. Jeg er fra Bryne, Men har vært østlending lenger enn jeg har bodd på Jæren.
    Ha flotte dager på vestlandet, og kos deg sammen med familien :)

    SvarSlett
  13. Herlig glam!
    Nyt helgen!
    Klem

    SvarSlett
  14. http://lafamiglia-hanne.blogspot.com

    Ta en titt her;-)


    Klem og klem

    SvarSlett
  15. Smart og så fin den buskbomen din ble med den gullsprayen.Håper at du får ei knallfin helg!

    SvarSlett
  16. Jeeeey, en slik fake blomsterting har jeg også, og jeg må si den ble langt flottere i gull :)) Jeg blir så imponert over dere kreative damene!
    Når det kommer til julegaver... Jo flere jeg kjøper nå, jo mere penger har jeg til å bruke på unger og hus i desember, og det liker jeg! Der er jo bare så masse lekkert å bruke penger på i tiden før jul *drømmer seg bort*

    SvarSlett